quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:29 schreef brother52 het volgende:
Nu maar hopen dat het geen trend word.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:04 schreef The_Dean het volgende:
Die dikke windhoos die het terrein sloopte doelde ik op.
Oh, dat. Ik dacht dat dat al wat langer geleden was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:04 schreef The_Dean het volgende:
Die dikke windhoos die het terrein sloopte doelde ik op.
Youtube zal vast goede uitleg fimpjes hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:42 schreef Moody22 het volgende:
Mensen hier nog tips voor het afstellen van een floyd rose?
Het lukt me wel maar volgens mij kan het sneller en efficiënter!
Ik weet dat je ge floyd kan ruïneren maar ik ben handig dus heb het toch gedaan met een andere gitarist samen. In shop vragen ze daar veel geld voor en er is meestal een wachtlijst van 3 weken.
DUS
Nog tips!?
Beitel en een hamer, je goed uitleven en daarna een fatsoenlijke brug erin zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:42 schreef Moody22 het volgende:
Mensen hier nog tips voor het afstellen van een floyd rose?
Het lukt me wel maar volgens mij kan het sneller en efficiënter!
Ik weet dat je ge floyd kan ruïneren maar ik ben handig dus heb het toch gedaan met een andere gitarist samen. In shop vragen ze daar veel geld voor en er is meestal een wachtlijst van 3 weken.
DUS
Nog tips!?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Beitel en een hamer, je goed uitleven en daarna een fatsoenlijke brug erin zetten
Ik ben geen fan van de jengelstengel. Doe mij maar lkkr een vaste brug erop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Kan je wat specifieker zijn ?
Heb ooit een uitstekend 2-delig filmpje gevonden hierover op YT. Op basis hiervan is het mij ook gelukt met mijn Ibanez. Ik zal later ff zoeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:59 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Youtube zal vast goede uitleg fimpjes hebben.
Ik vroeg me af of je smiley sarcastisch bedoelt was. Je idolen (Maiden, toch ?) gebruiken namelijk voornamelijk gitaren met floyds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van de jengelstengel. Doe mij maar lkkr een vaste brug erop.
Kweet het, maar ik ben er zelf niet zo'n fan van. Floyds zijn leuk als je zoveel geld hebt of bekendheid dat die shit voor je afgesteld word en het zelf niet hoeft te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:33 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je smiley sarcastisch bedoelt was. Je idolen (Maiden, toch ?) gebruiken namelijk voornamelijk gitaren met floyds.
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef Scary_Hairy het volgende:
Je moet die gitaartech wel bezig houden, he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |