Vorig seizoen: Valencia 5-0 Villarrealquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige wat wel jammer is dat het qua competitie wel saai gaat worden, als je de nummer 4 van afgelopen seizoen met zulke cijfers naar huis stuurt blijft er zo langzamerhand maar 1 echte tegenstander over
Wat wil je daar mee zeggen? Vorig seizoen was het toch hetzelfde; Barcelona en Real stonden echt een straatlengte voor op Valencia wat toch ook wel ruim voor op Villareal stondquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen: Valencia 5-0 Villarreal
Real nog niet zo lang hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
Hoelang is het eigenlijk al dat die 2 zover voorstaan op de rest ? Jaar of 5/6 ?
Jij zegt dat het saai gaat worden dus ik geef even de stand aan van de nummer 3 en 4, was destijds 3 punten verschil en bij winst van Villarreal was het gelijk. In plaats daarvan verloor Villarreal dik, het is inderdaad weer Barcelona of Real Madrid die kampioen zal worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee zeggen? Vorig seizoen was het toch hetzelfde; Barcelona en Real stonden echt een straatlengte voor op Valencia wat toch ook wel ruim voor op Villareal stond
Falcao hebben ze gekocht van het geld van Aguero. Belachelijke aankoop natuurlijk terwijl je zo'n kut verdediging hebtquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:36 schreef Paul-89 het volgende:
Atletico doet bijv. toch eigenlijk net zo gek mee aan die gekte ? 40 miljoen voor Falcao.
En wat willen die clubs/supporters dan zo graag anders zien, verdeling van tv geld ?
Volgens mij maken geen van beiden winst, wel veel omzetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Falcao hebben ze gekocht van het geld van Aguero. Belachelijke aankoop natuurlijk terwijl je zo'n kut verdediging hebt![]()
Real en Barca zullen nooit de TV-rechten collectief verkopen. Ze maken meer winst dan ooit en men blijft toch kijken...
Streep er na dit weekend maar 1 weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:23 schreef DeMessias het volgende:
Ik ben fan van Barcelona, niet van de Spaanse competitie. Da's een lachertje geworden door de gigantische niveauverschillen. De Premier League is de mooiste van de wereld. Daar heb je 5 topploegen.
8-2 was het toch tegen Arsenal. En wat kregen de Spurs om de oren? 5-1 ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:23 schreef DeMessias het volgende:
Ik ben fan van Barcelona, niet van de Spaanse competitie. Da's een lachertje geworden door de gigantische niveauverschillen. De Premier League is de mooiste van de wereld. Daar heb je 5 topploegen.
Wanneer ben je een eerlijke club ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:06 schreef Equites het volgende:
De Premier League gaat er ook aan als je ziet wat Manchester City voor bedragen uitgeeft alsof het niets is. Een eerlijke club als Arsenal kan hier niets tegenin brengen.
En nee, dat zal niet gebeuren ben ik bang.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:21 schreef Equites het volgende:
Ik hoop dat Real ze de volgende keer eindelijk is eens afmaakt
Die 5 topploegen worden stuks voor stuk weggespeeld door Barca.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:23 schreef DeMessias het volgende:
Zeer zeker. Ajax is momenteel veruit de beste Nederlandse ploeg, maar gaat ook zeker een hard pak slaag krijgen van Madrid.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef Zemelknoper het volgende:
Waarom speelt Barcelona niet tegen sv someren?
Dan krijg je een record score.
Nee,maar serieus. Barcelona tegen een NL club,Ajax bijv. dat wordt toch (mits beste opstelling bij barca) dan worden dat toch wel dubbele cijfers?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook niet naar uitkijk maar goed de waarheid is hard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ajax is momenteel veruit de beste Nederlandse ploeg, maar gaat ook zeker een hard pak slaag krijgen van Madrid.
De enige met een kans is Man U die anderen absoluut kansloos met dat krachtpatser voetbalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:07 schreef DeMessias het volgende:
Ik wil Barça dit jaar Manchester United of Manchester City of zelfs Chelsea wel eens zien wegspelen hoor.
United werd nog geen half jaar geleden compleet weggespeeld in de CL finale.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige met een kans is Man U die anderen absoluut kansloos met dat krachtpatser voetbal
Ja dat weet ik, maar die geef ik toch meer kans om te verrassen dan die andere twee, die zijn bij voorbaat al kansloosquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
United werd nog geen half jaar geleden compleet weggespeeld in de CL finale.
Ik weet het niet. Ik denk dat Barça dit jaar nóg sterker is dan de voorgaande 2 jaren. Met Sanchez & Fabregas & een opkomende Thiago is er nóg meer kwaliteit in de ploeg. Kijk hoe makkelijk ze nu zonder een Xavi,Puyol,Pique,Alves kunnen spelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar die geef ik toch meer kans om te verrassen dan die andere twee, die zijn bij voorbaat al kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |