kijk naar de ratings van mijn vliegveldquote:Op maandag 23 januari 2012 22:34 schreef mar456 het volgende:
Das wel mooi :p. Eerst stonden mijn vliegveld en station helemaal vrij en nu zijn ze bijna helemaal ombouwt :p.
Meerdere tunnels/bruggen parallel maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef cherrycoke het volgende:
ik haat het zo erg dat je geen signals kan maken in tunnels, zo vervelend nu heb ik vaak dikke wachtrijen voor tunnels en bruggen. wanneer gaan ze dat is implenten
meestal heb ik dat welquote:Op maandag 23 januari 2012 22:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Meerdere tunnels/bruggen parallel maken.
Ik zou het gewoon online proberen met iemand die het ook niet zo goed kanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:53 schreef Saninl het volgende:
Weet er iemand trouwens nog een leuke AI?
Niet te snel qua bouwen, en niet te moeilijk (ben maar een beginner, haha) Maar ook weer niet zo een die te gemakkelijk is
Wat voor tutorials bedoel je precies? Op zich wil ik je wel helpen, maar ik weet niet of mijn kwaliteiten als OpenTTD'er goed genoeg zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:04 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon online proberen met iemand die het ook niet zo goed kan
Trouwens, ik zoek iemand die samen met mij en later met nog 1 persoon een Lets play openTTD te maken.
Allereerst staat er iets anders op mijn planning. En dat is een tutorial voor de game aangezien elke tutorial op youtube ondermaats is. Vaak zijn dingen niet goed uitgelegd of worden alleen laten zien zonder commentaar. Nu zoek ik dus iemand die samen met mij een paar tutorials wil opzetten (je moet wel vloeiend Engels kunnen spreken) om deze te posten op youtube.
Op je telquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 'm gedownload op m'n telefoon, maar dat is echt irritantEn ik weet niet hoe je over de map scrollt
[..]
Wat voor tutorials bedoel je precies? Op zich wil ik je wel helpen, maar ik weet niet of mijn kwaliteiten als OpenTTD'er goed genoeg zijn
Meer ruimte natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, denk dat tablet ook beter isIk heb een HTC Sensation, daarop komt het niet helemaal goed uit de verf en dan druk ik me zacht uit....
Ik denk dat ik je op zich wel kan helpen, alleen wat betreft signals: ik gebruik alleen path signals (gewone en one-way) en block signals. Van de rest weet ik niet wat ze doen
net even getest en het werkt inderdaad niet erg fijn. Niet iets om daar op te spelen, dan is een tablet vele malen beter ^^.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gewoon in de Market naar OpenTTD gezocht en daar stond ie bij
Ik moet wel zeggen dat ik met de kennis die ik heb over signals genoeg geavanceerde stations kan maken/lijnen waar veel treinen op kunnen rijden. Ik weet alleen niet of het qua efficiëntie beter kan, maar ik heb nooit crashes en een paar vrienden van me die al veel langer dan ik spelen gebruiken hun signals op exact dezelfde manier als ik.
Die app is gewoon niet handig, zelfs op een tablet kan ik er niet aan wennenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb gewoon in de Market naar OpenTTD gezocht en daar stond ie bij
Ik moet wel zeggen dat ik met de kennis die ik heb over signals genoeg geavanceerde stations kan maken/lijnen waar veel treinen op kunnen rijden. Ik weet alleen niet of het qua efficiëntie beter kan, maar ik heb nooit crashes en een paar vrienden van me die al veel langer dan ik spelen gebruiken hun signals op exact dezelfde manier als ik.
Ken ik ook niet, klinkt wel funquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:40 schreef Saninl het volgende:
Wat is dat "Lets play" toch? Ik speel al wel ff openttd maar ik ken dat helemaal niet?
Bij mijn weten gewoon een video maken van een speel-sessie, en er doorheen praten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ken ik ook niet, klinkt wel fun
mwa gaat opzich wel op mijn telefoon. Ik kon 1 lijn maken van station naar station maar daarna werd de frustratie erg hoog.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die app is gewoon niet handig, zelfs op een tablet kan ik er niet aan wennen
Ik weet niet eens hoe ik moet scrollen bij die appquote:Op donderdag 26 januari 2012 08:41 schreef Bart het volgende:
Die Android-versie.
Meer een proof-of-concept dat het werkt maar speelbaar is het niet echt met een touchscreen.
Ben 20 minuten bezig geweest met het leggen van een weggetje tussen twee dorpjes die vlak bij elkaar lagen, en het maken van een bus. Maar hij maakte winst
.
ligt eraan hoe je hem instelt. Ik had hem op tablet mode, linkermuisknop is tap, rechter vasthouden. Zo kon ik scrollen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik moet scrollen bij die app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |