Lijkt me erg overdrevenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:50 schreef aloa het volgende:
Nog niet eerder gezien dit.
[ afbeelding ]
Ik moet het ook eerst nog zien, maar het kan zeker wel. Deze orkaan heeft alle energie nog bij zich, geen stuk land geraakt en het keert steeds weer terug in de kaarten.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Lijkt me erg overdrevenmaar mocht het echt gebeuren laat haar dan maar doorschuiven naar NL word weer eens tijd voor een echte orkaan windkracht 12
Kan zon ding niet gewoon zomer terug brengen? het voert toch warme lucht mee?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet het ook eerst nog zien, maar het kan zeker wel. Deze orkaan heeft alle energie nog bij zich, geen stuk land geraakt en het keert steeds weer terug in de kaarten.
quote:Op donderdag 8 september 2011 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan zon ding niet gewoon zomer terug brengen? het voert toch warme lucht mee?
quote:Zaterdag even zomerweer
van onze weerman
SOEST - Het belooft zaterdag na een drijfnatte week zonnig en tijdelijk warm zomerweer te worden. De temperaturen zullen daarbij oplopen naar 23 tot 27 graden.
We profiteren van het kortstondige mooie weer precies tussen twee slechtweergebieden in. Morgen trekt een warmtestoring van Zuid naar Noord over ons land. Na aanvankelijke regen wordt het stilaan droger. De temperaturen lopen al behoorlijk op naar 18 tot 22 graden.
Zaterdag is het tijdelijk supermooi. Aan het einde van de dag wordt de atmosfeer snel onstabieler en vallen er regen- en onweersbuien. Zondag is het dan weer koeler met meer buien en temperaturen die toch nog de 20 graden of meer halen.
Net als deze week volgt volgende week al snel een overgang naar onstuimig weer met veel regen en vooral ook een stormachtige wind. Het heeft alles te maken met de restanten van orkanen die richting Europa trekken. In de Carribean en nabij Mexico is het komend weekeinde weer raak met achtereenvolgens de tropische storm Maria die wordt gevolgd door Nate. De laatste lijkt venijniger te zijn en aan te wakkeren tot een heuse orkaan categorie 1.
Ike was volgens mij de laatste landfall in de V.S. voor Irene.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:47 schreef Timm-E het volgende:
Nate kan dus nog een flinke klapper worden. Is 't trouwens zo dat zelden Texas wordt getroffen door een hurricane? Volgens mij is het vaak óf Mexico óf Louisiana (of oostelijker).
Maria stelt nog niet veel voor... Lijkt nog maar een tropische storm te zijn alsie over de eilanden gaat. Maar daarna kan die nog groeien en richting de VS gaan.
idd. Foto van Ike, waar nog 1 huis rechtovereind staat, de rest is plat.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:54 schreef Frutsel het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)0%E2%80%93present%29
Rita was 2005. Ike de meest destructieve die Texas ooit raakte. Cat.2 maar stormsurge van een Cat.5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |