precies. en appelmoes erbijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Zuurkool moet met aardappelen eronder gestampt (DUH het is STAMPpot).
nee, nee. zonder aardappelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Zuurkool moet met aardappelen eronder gestampt (DUH het is STAMPpot).
nee neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar het moet helemaal gemixt enzo worden.
jij snapt het, als je hier bent, gaan we zuurkool met aardappelen etenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar het moet helemaal gemixt enzo worden.
ik ook altijd zuurkool als ik alleen benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom eet je in godsnaam zuurkool in de zomer?
MOSSELENquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom eet je in godsnaam zuurkool in de zomer?
nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet zo'n voorstander van dell was
nee hoor wat maken mij die merken nou uitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit is toch niet een Asus bash he
Lenovoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
nee hoor wat maken mij die merken nou uit
die getallen zeggen me nietsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:42 schreef jordyqwerty het volgende:
even wennen aan een 15,6* scherm met 1920x1080 resolutie hoor
groter, de tekst is dan kleiner zeg maarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaa, is dat groot, normaal, klein, ..?
dus je ziet FOK! super breed met heel veel grijs aan de beide kanten zeg maar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
groter, de tekst is dan kleiner zeg maar
zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus je ziet FOK! super breed met heel veel grijs aan de beide kanten zeg maar?
Mijn is denk ik groter.quote:
Ja, ligt eraan hoe zwaar die is. Ik vond mijn oude 15 inch wel zwaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nouja, zit er een beetje tussenin toch, 15 inch moet kunnen
dat is gewoon standaard zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf hebben jullie veel onzin op je taakbalk, kijk de mijne:
[ afbeelding ]
is toch makkelijk zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zet je dat niet uit
Nee, vind ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
is toch makkelijk zoals ik word nodig heb, hup, of mn documenten, hup.
stond er al op, heb m pas net hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf hebben jullie veel onzin op je taakbalk, kijk de mijne:
[ afbeelding ]
Ja weet ik maar het is zoooo kut aan Windows vind ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
stond er al op, heb m pas net hoor
waarom is dat niet serieusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef jordyqwerty het volgende:
welke beveiliging zal ik erop zetten?
iets serieus svp, dus geen mcafeenorton
oid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Nouja, staat ook wat Asus meuk tussenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja weet ik maar het is zoooo kut aan Windows vind ik
facebook...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:58 schreef Ezell het volgende:
Volgens mij heb ik hier de kleinste.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:58 schreef Joosterd het volgende:
wtf wat kijk jij op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik had heul veul HP shit toen ik hem net kreeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nouja, staat ook wat Asus meuk tussen
Dat is gewoon mijn wallpaper. Op mijn TV kijk via de pc films.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn wallpaper. Op mijn TV kijk via de pc films.
Wat super handig.quote:
Daarom moet je je laptop ook niet standaard aangesloten hebben op je tv.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
nah, nu zit het tvbeeld hele tijd in de weg
maar dat heeft joost welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom moet je je laptop ook niet standaard aangesloten hebben op je tv.
Ik had hem toevallig nog aangesloten omdat ik in de midda een film had gekeken. Maar hoezo in de weg ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
nah, nu zit het tvbeeld hele tijd in de weg
gewoon, het staat zo lelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig nog aangesloten omdat ik in de midda een film had gekeken. Maar hoezo in de weg ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan van bed uit Films kijken.![]()
![]()
Wel een graf TL lamp hangt er boven
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Geen tijd om op te ruimenquote:
Klopt maar zo erg is het ook nog niet.quote:
vergeleken met mijn oude kamer welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klopt maar zo erg is het ook nog niet.
Ik vind hem wel fijn, hij is helemaal niet zwaar zoals bijv. Mcafee ofzo. Hij doet alleen nu een beetje bagger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is die fijn? Ik vraag me ook af of MSE goed is
Uhu.quote:
Morgenmiddag ben ik wel een keertje weer op FOK!quote:
oh ik dacht altijd dat nod32 heel zwaar wasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind hem wel fijn, hij is helemaal niet zwaar zoals bijv. Mcafee ofzo. Hij doet alleen nu een beetje bagger.
Die's juist het lichtstquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oh ik dacht altijd dat nod32 heel zwaar was
"die"?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ging jij die laptop nou ook halen?
ja precies hoef je vannacht niet in een rode zee te zwemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
ja die zijn toch lekker rijp.
vijftigplus is nog beter worden ze niet meer ongesteld
Ja ik heb hem nu ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
n53sv weet je wel die wat kaasrol ook heeft en ik nu ook
nou ja, tien uur, elf uur, ik neem het niet zo nauwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Sinds wanneer is dat al vanaf 10 uur?
euh 872 geloof ik maar had ook nog een muis en tas meebesteld dus het werd 900quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nu ook
Voor hoeveel heb jij hem?
Bij mij was het 892 inclusief muis. Moet nog een tasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
euh 872 geloof ik maar had ook nog een muis en tas meebesteld dus het werd 900
waar besteld? nouja heb niet echt een tas meer een hoesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij mij was het 892 inclusief muis. Moet nog een tas
ik had 'm bij beemp3 voor 789 inclusief muis en laptoptas en reserve-accuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij mij was het 892 inclusief muis. Moet nog een tas
omg so funny.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik had 'm bij beemp3 voor 789 inclusief muis en laptoptas en reserve-accu
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
ik had 'm bij beemp3 voor 789 inclusief muis en laptoptas en reserve-accu
zwart is altijd goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Dit ding trouwens
http://komplett.nl/Komple(...)/ELS116/default.aspx
Informatique.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waar besteld? nouja heb niet echt een tas meer een hoes
je kunt er gewoon niet tegen dat je getild bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
omg so funny.
de grap is eraf
je moet comedian wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
je kunt er gewoon niet tegen dat je getild bent
Oh, ik bij Komplett, maar liefst 5 cent goedkoper!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Informatique.
Alternate had hem niet meer. En ze hadden geen tassen daar
okquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik heb een hekel aan dat soort lui.
Ah. Die winkel kende ik niet goed, dus heb hem daar maar niet gehaaldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oh, ik bij Komplett, maar liefst 5 cent goedkoper!
donequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
zuurkool met opgedroogde kaassaus en ei, done of not done?
en appelmoesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
zuurkool met opgedroogde kaassaus en ei, done of not done?
Waarvoor moet ik formatten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ah. Die winkel kende ik niet goed, dus heb hem daar maar niet gehaald
Heb jij hem al geformat?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
appelmoes hoort er overal bij, behalve in pasta.
in soep vind ik het ook niet echt passendquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
appelmoes hoort er overal bij, behalve in pasta.
appelmoessoepquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
in soep vind ik het ook niet echt passend
volgende meet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
jor, ik zeg: maken op de volgende meet.
ik mis appelmoesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lekker maar ook zo ongezond.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
jij bent echt zo onaantrekkelijk als je over eten begintquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dastan, vertaal dat arabisch eens even
Dat is geen Arabisch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dastan, vertaal dat arabisch eens even
Mooie 'ooglapjes'.quote:
Alsof ik dat wel ben als ik niet over eten praat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
jij bent echt zo onaantrekkelijk als je over eten begint
kom dan godverdomme met je bakkes hier voor mn neus staan en ik sla je zo neer met een pot appelmoesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat jong?
Y a-t-il un problème?
Goed punt jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mooie 'ooglapjes'.
[..]
Alsof ik dat wel ben als ik niet over eten praat.
okquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, de foto is in spiegelbeeld genomen, maar dan alsnog lijkt het niet ineens op Arabisch.
Non, merciquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom dan godverdomme met je bakkes hier voor mn neus staan en ik sla je zo neer met een pot appelmoes
eet ie met zn mond open?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Dastan net zien eten op webcam. Dus nu weet ik hoe hij op zijn voedsel kauwt.
Nou dan.quote:
O, leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb Dastan net zien eten op webcam. Dus nu weet ik hoe hij op zijn voedsel kauwt.
ik kan zo niet zien of je van het woonwagenkamp afkomt hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
wtf nee man natuurlijk niet ik heb mijn manieren
is niet waar rarequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik kan zo niet zien of je van het woonwagenkamp afkomt hoor
Ferme ta foutre gueulequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:47 schreef Etsu het volgende:
JE BENT ZELF EEN LUL EN GA JEZELF FUCKEN OFZO STUMM PFERD.
Mooie uitspraak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:53 schreef Dastan het volgende:
neem een spuit en trip je zorgen eruit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]verpest het nou nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb serieus maanden gedacht dat ik mijn zijscheiding rechts had tot ik erbij stilstond dat mijn spiegelbeeld niet mijn ware verschijning is.quote:
dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
in afrika lopen ze 2 uur voor een litertje smerig water
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
in afrika lopen ze 2 uur voor een litertje smerig water
Hitler moordde zes miljoen mensen uit, niet zeuren over de kogel die ik door je moeders kop ga jagen.quote:
popcorn pakken, momentjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hitler moordde zes miljoen mensen uit, niet zeuren over de kogel die ik door je moeders kop ga jagen.
Hm?
Zoals je al merkt is ieder mens egoïstisch gr grquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hitler moordde zes miljoen mensen uit, niet zeuren over de kogel die ik door je moeders kop ga jagen.
Hm?
Ik zie het verband niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zoals je al merkt is ieder mens egoïstisch gr gr
Dit zou een goede reactie zijn:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit zou een goede reactie zijn:ik heb ook overwogen dat te doen, maar toen dacht ik; straks gaan de mods zeuren, dus laat maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit zou een goede reactie zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier wel. Probeer eens F5quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:09 schreef Heroinjunk het volgende:
FOK reszied niet meer bij mij en eerst had je zo'n mooie knop met 'resize'
Driver opzoeken op de asus site?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe maak je er een foto mee? Ik heb alleen een programmaatje voor video
heb ik er standaard bijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:11 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe maak je er een foto mee? Ik heb alleen een programmaatje voor video
Driver heb ik. Alleen zo'n programma niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Driver opzoeken op de asus site?
Die staan vaak ook op de officiële site.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Driver heb ik. Alleen zo'n programma niet.
Moet je maar beemp3 nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:12 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Driver heb ik. Alleen zo'n programma niet.
omdat waarheidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik wíst dat je dat ging zeggen
Zal eens kijken of dat op die site staat. Heb alles er afgeflikkerd namelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef jordyqwerty het volgende:
oooh nee dat is mn andere webcam trouwens, c510
asus webcam niet dus,maar asustools> entertainment>lifeframe
Neem 'ns een kijkje op http://www.beemp3.com daar staat alles.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zal eens kijken of dat op die site staat. Heb alles er afgeflikkerd namelijk.
dan zal ie er niet meer op staanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zal eens kijken of dat op die site staat. Heb alles er afgeflikkerd namelijk.
Haters gonna hatequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zoek op "Ferry Corsten - Check It Out (Radio Edit)". Alleen maar resultaten per apart woord maar niet dat nummer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Neem 'ns een kijkje op http://www.beemp3.com daar staat alles.
Op die website is enkelt plaats voor normale muziek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik zoek op "Ferry Corsten - Check It Out (Radio Edit)". Alleen maar resultaten per apart woord maar niet dat nummer.
Ik zoek daarop op http://www2.mrtzcmp3.net; gelijk tig resultaten.
Als ik zoek op bijvoorbeeld "muse uprising radio edit" krijg ik ook van alles behalve dat nummer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op die website is enkelt plaats voor normale muziek.
waarom altijd radio edit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als ik zoek op bijvoorbeeld "muse uprising radio edit" krijg ik ook van alles behalve dat nummer.
quote:
Omg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen saai intro en outro, gelijk actiequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denkend aan bepaalde users door Jordy (c) 2011
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nieuwe dansmove?
Wat is die streep op je rechterarm trouwenssss
allemaal jordys schuldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
vanwaar die homemade faceplants in de SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |