SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is het geeneensquote:
Tsja dat is nou het nadeel wanneer de ouders een kind vormen en een kind niet zichzelf mag vormen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:43 schreef GRHesselink het volgende:
Hmm, als je dan toch eraan meedoet, ga dan af en toe stiekem naar de wc ff wat drinken. Lekker rebels..Je gaat toch niet een hele dag niks drinken.
Dat is ook de bedoeling van de moslimsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
TS voelt zich bedreigd door de moslims
Ehhmm, nee.. niet echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:46 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling van de moslims
Honger?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat ben jij een mongool zeg, de arrogantie en hoogmoed druipen er gewoon van af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:08 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Honger?Lekker makkelijk, mijn commentaar ontlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moslims hebben tenminste ballen, jij houdt het nog geen uur uit zonder vreten, bolle.
Niet eten als je kunt eten betekend niet dat je ballen hebt, maar dat je gewoon dom bent. Is evolutionair dus onverantwoord en m.a.w. de islam doet er alles aan om de moslims uit te roeien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, mijn commentaar ontlopen.
Moslims hebben tenminste ballen, jij houdt het nog geen uur uit zonder vreten, bolle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zou ik ook een ganse dag niet eten?
Als jij jezelf dagen aan een stuk wil uithongeren moet jij dat weten, maar hopelijk ben jij dan wel man genoeg om niet te komen klagen zoals die faalmoslim in de OP.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
de islam doet er alles aan om de moslims uit te roeien.
Achterlijk gebeuren is het allemaal. En ik bedoel niet perse alleen de Islam. Dit soort dingen in alle religies zijn onzin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, mijn commentaar ontlopen.
huilie doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha, ik las je post voor je edit. Failer.
Ditquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:12 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Achterlijk gebeuren is het allemaal. En ik bedoel niet perse alleen de Islam. Dit soort dingen in alle religies zijn onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |