SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik heb in de financiele dienstverlening gewerkt en bij de overheid. In beide bedrijfstakken heb je een streepje voor als je vrouw en allochtoon bent. Het is ook een beetje scheef, want het zijn juist allochtone vrouwen die goed meedoen en allochtone mannen die het slecht doen op de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
Dat laatste is complete onzin. Bij VMBOers misschien, maar niet bij WOers.
Toen had je al een vriendin. En dan is alles al veel beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vorig jaar in Kroatie ben ik gaan canyonen met m'n vriendin. Op een gegeven moment had je de keuze om een sprong van 10m in een poel te maken, of te abseilen. Natuurlijk wou ik de bikkel uithangen en ging dus maar voor die 10m sprong, die niet helemaal zonder gevaar was. Dan sta je daar dus, met onder je een rots waar je overheen moet, en dan nog veel verder een donkere poel ijskoud water. Op dat moment heb ik mezelf echt bijna fysiek gedwongen nergens aan te denken en te springen, omdat je 't anders nooit doet. En fuck wat was dat een kick
Zo is het met de meeste dingen. Je kunt je leven lang afvragen "what if" of gewoon springen en hopen dat 't goed gaat
Eng!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Toen had je al een vriendin. En dan is alles al zoveel beter
Die achterlijke positieve discriminatie, word er kotsmisselijk van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb in de financiele dienstverlening gewerkt en bij de overheid. In beide bedrijfstakken heb je een streepje voor als je vrouw en allochtoon bent. Het is ook een beetje scheef, want het zijn juist allochtone vrouwen die goed meedoen en allochtone mannen die het slecht doen op de arbeidsmarkt.
( ja en ik doe WO)
Ken je 1 van de clubs/kroegen die ik je net opgaf ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Toen had je al een vriendin. En dan is alles al veel beter
Oh god nee he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. ik had al wat pogingen gedaan in dat aspenvalley dit jaar. en vorig jaar in paddy's wat nog meer faal was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:07 schreef kedge het volgende:
[..]
Ken je 1 van de clubs/kroegen die ik je net opgaf ?
Je zit te janken EN je snapt ook nog eens niet wat ik bedoel. Trieste rukkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
Breng het nog subtielerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zit te janken EN je snapt ook nog eens niet wat ik bedoel. Trieste rukker
En waarom was het faal ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. ik had al wat pogingen gedaan in dat aspenvalley dit jaar. en vorig jaar in paddy's wat nog meer faal was.
Ach ja subtiel werkte ook al niet dus.quote:
hey ik snap wel wat je bedoelt hoor. je schrijft een voorbeeld dat de instelling van gewoon doen met alles een goede instelling is, en dat je er later op terugkrijgt als een grote kick en dat het eigenlijk heerlijk was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zit te janken EN je snapt ook nog eens niet wat ik bedoel. Trieste rukker
Met of zonder vriendin ik spring niet van cliff af hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hey ik snap wel wat je bedoelt hoor. je schrijft een voorbeeld dat de instelling van gewoon doen met alles een goede instelling is, en dat je er later op terugkrijgt als een grote kick en dat het eigenlijk heerlijk was.
maar het is moeilijk om zon instelling te hebben als niet niet gelukkig bent, zonder een vriendin.
met een vriendin kan je zo ineens dat allemaal gan doen, want dan geluk
oh dat is al een tijdje terug. toen deed ik niets goed.quote:
Tuurlijk als ik MLIG moet geloven helen ze al je ziektes en problemen en zorgen voor het ultieme geluk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik wist niet dat een vriendin de oplossing was voor alles.
en als je AIDS hebt of kanker? Helpt een vriendin dan? Genezing 100%?
Oei. Gotta get me one of these...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk als ik MLIG moet geloven helen ze al je ziektes en problemen en zorgen voor het ultieme geluk.
Nee alleen een vriendin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oei. Gotta get me one of these...
Helpt een scharrel ook al ?
Als MLIG een tijdje een vriendin heeft gehad, dan veranderd hij zn naam in My Hair Is Grey. Een vriendin hebben is niet alleen maar leuk, geluk etc...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oei. Gotta get me one of these...
Helpt een scharrel ook al ?
Jewel. Het is alleen maar enorme extase. Omdat MLPB het zegtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef kedge het volgende:
[..]
Als MLIG een tijdje een vriendin heeft gehad, dan veranderd hij zn naam in My Hair Is Grey. Een vriendin hebben is niet alleen maar leuk, geluk etc...
Ja ik heb dus nooit geweten dat jij een kleurtje had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef HappyGirl91 het volgende:
Shit, een discussie over rassen en ik heb het gemist![]()
Even bijlezen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |