Ik kan bij de Sony Vaio geen laptop vinden die past bij jouw eisen. De specs zijn behoorlijk laag voor de prijs die je er voor moet betalen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef pratende-paal het volgende:
Zoals TT aangeeft.
Ik krijg een nieuwe laptop, nu zou ik graag een Sony Vaio willen omdat ik daar veel goeie dingen over heb gehoord,.
Heb rond de 700 euro te besteden en mijn eisen zijn:
Kan redelijk goed spellen runnen (Battlefield Bad Company 2)
Kan zware programma's runnen. (Fruityloops, Magix Music maker)
Geeft goed geluid.
Goede processor.
Maar heb geen idee welke ik zou moeten kiezen, ben er niet zo in thuis.
Kan iemand mij helpen?
Gr gr; een paal die praat.
Jawel stond er welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:27 schreef Redah het volgende:
Het Vaio gedeelte stond er daarstraks nog niet
Nee, een Vaio ga je niet krijgen met redelijke specificaties voor 700 Euro.
Maar wat heb je aan goede dingen over Vaio's gehoord?
Voor rond de 700 Euro kun je makkelijk een i7 laptop met leuke videokaart en wat geheugen krijgen, maar dan wel van een merk als Asus, Acer, etc.
Ik zal is ff kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:30 schreef Dimens het volgende:
Vaio gaat je niet lukken, goede laptops maar ook duur vergeleken andere laptops.
Misschien een laptop uit de nieuwe N serie van Asus, zijn goede laptops.
De een is een 15,6" laptop terwijl de ander een 17,3" is, de 15,6" heeft betere specificatie qua snelheid terwijl de 17,3" een hogere resolutie scherm heeft.quote:
5.53 GHz?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef pratende-paal het volgende:
Maar de 15" heeft een 2.3 GHz processor en de 17" 5.53 GHz
Dat is toch een best groot verschil?
Ja, dual core processor die fysiek 4 processen tegelijk kan afhandelen en daarom lijkt op een quad core processor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef pratende-paal het volgende:
Sorry, bedoel 2.53
Ik ga dan denk ik voor deze laptop, ziet er verder wel allemaal goed uit
Maar toch nog maar ff voor zekerheid paar reviews lezen
Kan die zware programma's draaien trouwens?
Dat is altijd moeilijk te zeggen bij webshops, als je een laptop bij een winkel wilt halen kun je het zeggen en dan zal ik even voor je kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef pratende-paal het volgende:
Zijn die 2 goedkoopste internetshops bij tweakers voor 15" laptop wel te vertrouwen?
\
Zien er precies hetzelfde uit en je krijgt niet echt duidelijkheid over garantie enzo.
HP maakt goede laptops, daar is niets mis mee. Het is wel zo dat de kans dat een HP kapot gaat groter is dan een Asus maar Asus heeft gewoon weinig mankementen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef pratende-paal het volgende:
HP is toch niet zo goed?
En zijn die sites te vertrouwen?
Sony of Asus zou ik dan kiezen, al is Sony wel gewoon erg duur voor wat je krijgt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef pratende-paal het volgende:
Heb niet zo een probleem met webshops als ik weet dat ze te vertrouwen zijn.
Maar heb mijn twijfels bij die 2 sites want ze zijn precies hetzelfde.
En ik wil wel echt een kwaliteitlaptop, als ik eentje wil die na 2 maanden kapot is had ik wel voor een goedkopere gekozen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |