quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
binnekant van je onderarm doen, is mooi plekje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:24 schreef MaJo het volgende:
En dan de locatie van de tattoo... Ik wil hem graag op mijn pols maar de wereld waar ik aan het werk wil zal dat niet accepteren (tv). Anders enkel, maar ook dat vinden ze misschien niet tof
Op je zij, naast je borsten zegmaar? Ik vind dat zo mooi bij vrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:24 schreef MaJo het volgende:
En dan de locatie van de tattoo... Ik wil hem graag op mijn pols maar de wereld waar ik aan het werk wil zal dat niet accepteren (tv). Anders enkel, maar ook dat vinden ze misschien niet tof
Of dat idd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
binnekant van je onderarm doen, is mooi plekje.
Heb jij tattoo's?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op je zij, naast je borsten zegmaar? Ik vind dat zo mooi bij vrouwen.
Mja ben bang dat ik dan problemen krijg met werk laterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
binnekant van je onderarm doen, is mooi plekje.
Dat is ook wel gaaf jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op je zij, naast je borsten zegmaar? Ik vind dat zo mooi bij vrouwen.
Mja dat is altijd kut... beginnen er steeds meer over te zeuren lijkt welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja ben bang dat ik dan problemen krijg met werk laterVind dat ook mooi!
Arcade Fire in het Hebreeuwsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef MaJo het volgende:
Dat appel/Beatles idee is tof Mexicaantje
Wil misschien ook nog iets met Arcade Fire maar weet het allemaal niet. En iets in het hebreeuws lijkt me ook tof, ik doe daar een cursus in
Nope, eerst wist ik de plek nooit en toen ik de plek eenmaal wist was ik niet zeker van het ontwerp. En nu verander ik ieder jaar van idee.quote:
Heb er 1, maar wil een sleeve. Op moment ook nog mee bezig maar verander hem te vaakquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope, eerst wist ik de plek nooit en toen ik de plek eenmaal wist was ik niet zeker van het ontwerp. En nu verander ik ieder jaar van idee.
Dus daarom de afspraak met mezelf dat ik minstens 3 jaar zeker wil zijn van het ontwerp/plek, voor ik hem laat zetten (ben ook pas 18). Jij wel?
Wat heb je nu en wat voor iets wil je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb er 1, maar wil een sleeve. Op moment ook nog mee bezig maar verander hem te vaak
Moet meer stijl krijgen ofzo haha.
Dat is wel gaaf jaquote:
Heb daar geen last van gelukkig. Is een "groot" tekort aan proces operators. Wil misschien een omgekeerd kruis ergens laten zetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja dat is altijd kut... beginnen er steeds meer over te zeuren lijkt wel
Mja bij sommige banen is het gewoon not done. Ik wil in politiek Den Haag aan de slag en daar is het nog niet echt geaccepteerd...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja dat is altijd kut... beginnen er steeds meer over te zeuren lijkt wel
een Windroos in de binnenkant van mijn onderarm. En ben nu bezig met een volle shouder. Iets oldschools ofzo, skulls 8balls etc. Maar ik krijg echt niks leuks gemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat heb je nu en wat voor iets wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |