quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
Zometeen maar even op de crosstrainert.
Tien minuten ofzo![]()
Ik vind het sowieso altijd onzin, benzinegeld vragen aan een ander als je zelf TOCH al gingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zat er al langer tegen aan te hikken.
Ze had vorig weekend een Harry Potter-weekend voor d'r verjaardag gekregen van ons.
Het was niet goed, want de film was 3d, de pizza was vies, of we geen jonge kaas hadden en aan een andere vriendin die ook mee was 16 euro vragen voor de benzine.
10 euro benzineprijs en 6 euro voor de moeite van het reizen.![]()
En toen was ik er echt misselijk van en klaar mee.
Hoe oud was ze geworden, 5?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zat er al langer tegen aan te hikken.
Ze had vorig weekend een Harry Potter-weekend voor d'r verjaardag gekregen van ons.
Het was niet goed, want de film was 3d, de pizza was vies, of we geen jonge kaas hadden en aan een andere vriendin die ook mee was 16 euro vragen voor de benzine.
10 euro benzineprijs en 6 euro voor de moeite van het reizen.![]()
En toen was ik er echt misselijk van en klaar mee.
Zo doet ze het dus zelf wel he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso altijd onzin, benzinegeld vragen aan een ander als je zelf TOCH al ging
En wat een zeikstraal zeg, ondankbaar nest
Ja, dat is het ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso altijd onzin, benzinegeld vragen aan een ander als je zelf TOCH al ging
En wat een zeikstraal zeg, ondankbaar nest
OMFG. Ik ben daar echt altijd zo makkelijk in. Wat kan mij het nou schelen of ik 5 euro of 10 euro meer betaal. Like I give a shit. Als je het nou extreem krap hebt, oke. Dan nog trouwens, 75 centquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zo doet ze het dus zelf wel he.
Als er aan haar benzinegeld wordt gevraagd dan zegt ze: Nou, je moest daar toch al heen.![]()
Ze deelt zelfs reserveringskosten van 75 cent door drie.
Wij vragen het dus nooit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Ik ben daar echt altijd zo makkelijk in. Wat kan mij het nou schelen of ik 5 euro of 10 euro meer betaal. Like I give a shit. Als je het nou extreem krap hebt, oke. Dan nog trouwens, 75 centmaar kom op.
75 cent is wel mooi drie snap crackles in de kantine Qquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Ik ben daar echt altijd zo makkelijk in. Wat kan mij het nou schelen of ik 5 euro of 10 euro meer betaal. Like I give a shit. Als je het nou extreem krap hebt, oke. Dan nog trouwens, 75 centkom op.
Het is misschien een heel klein beetje anders als je met z'n drieen besluit (ver) weg te gaan, maar anders...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Qwea het volgende:
OMFG. Ik ben daar echt altijd zo makkelijk in. Wat kan mij het nou schelen of ik 5 euro of 10 euro meer betaal. Like I give a shit. Als je het nou extreem krap hebt, oke. Dan nog trouwens, 75 centkom op.
Uhuquote:
Voor kleine ritjes vind ik het ook onzin, maar anders is het wel logisch. Mijn meneer gaat weleens met vrienden naar de Ardennen met de auto, dan delen ze de kosten ook door het aantal passagiers. Maar dat gaat dan om grotere bedragen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is misschien een heel klein beetje anders als je met z'n drieen besluit (ver) weg te gaan, maar anders...Ik heb volgens mij nog nooit van iemand benzinegeld gekregen / gevraagd / gewild
Wat zij zegtquote:
Zeg ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Muis006 het volgende:
Voor kleine ritjes vind ik het ook onzin, maar anders is het wel logisch. Mijn meneer gaat weleens met vrienden naar de Ardennen met de auto, dan delen ze de kosten ook door het aantal passagiers. Maar dat gaat dan om grotere bedragen.
Ja da's andersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voor kleine ritjes vind ik het ook onzin, maar anders is het wel logisch. Mijn meneer gaat weleens met vrienden naar de Ardennen met de auto, dan delen ze de kosten ook door het aantal passagiers. Maar dat gaat dan om grotere bedragen.
Ja, tuurlijk. Dat snap ik. En ik snap het ook als je helemaal apart voor iemand, waar je geen vrienden mee bent, een pokke end speciaal ergens naar toe moet. Maar christus, hoe vaak ik al wel niet met mensen ergens heen ben gegaan en vice versa. Kom op zegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is misschien een heel klein beetje anders als je met z'n drieen besluit (ver) weg te gaan, maar anders...Ik heb volgens mij nog nooit van iemand benzinegeld gekregen / gevraagd / gewild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |