*check!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, veel water drinken!
Echt, dan voel je je snel voller en als je niet genoeg water drinkt, val je veel slechter af!
Goeie reminder.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, veel water drinken!
Echt, dan voel je je snel voller en als je niet genoeg water drinkt, val je veel slechter af!
Je moest wel mee betalen neem ik aan? Dankzij jullie moest ze een nieuwe jurkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:11 schreef DanseMacabre het volgende:
Wel sneu voor haar.
Ze was namelijk al hard bezig met jurken uitzoeken voor onze bruiloft.
Hè shit, dat grapje wilde ik ook net maken!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moest wel mee betalen neem ik aan? Dankzij jullie moest ze een nieuwe jurk![]()
Triest hoor, en dat soort mensen heeft vaak het meeste geld te besteden.
Op zich ook wel logisch
Ik drink op het werk veel thee en thuis veel bronwater met een smaakjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef Goodbye het volgende:
Het is wel verstandig om veel te drinken, omdat je hersenen te weinig eten en te weinig drinken niet uit elkaar kunnen houden. Dus je kunt ook een gevoel van honger krijgen terwijl je eigenlijk moet drinken. Heb ik eens gelezen, pin me er niet op vast. Neemt niet weg dat je moet gaan drinken in plaats van te eten (en dus te weinig eten).. dan wordt je wel gammel ja!
GMTAquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hè shit, dat grapje wilde ik ook net maken!
quote:
Nou, dat lijkt me wel prima dan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drink op het werk veel thee en thuis veel bronwater met een smaakje
Ze heeft idd het meeste salaris van ons.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moest wel mee betalen neem ik aan? Dankzij jullie moest ze een nieuwe jurk![]()
Triest hoor, en dat soort mensen heeft vaak het meeste geld te besteden.
Op zich ook wel logisch
Weet je wat lekker is? Gewoon simpele yoghurt en dan met muesli (ik neem altijd met rozijntjes)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Qwea het volgende:
Goed geen danio vanille meer meenemen. ZOET! de tyfus
Meid, wat verstàààndig!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nu een bakje koffie nemen, dat onttrekt juist weer vocht, maar daarna neem ik een glas water
Verstandigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nu een bakje koffie nemen, dat onttrekt juist weer vocht, maar daarna neem ik een glas water
Ik eet het met chocopopsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? Gewoon simpele yoghurt en dan met muesli (ik neem altijd met rozijntjes)Vult enorm goed en ik vind het lekker!
Mijn hemelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ze heeft idd het meeste salaris van ons.
Zij is fysiotherapeut, ander vriendinnetje werkt bij Piet Kerkhof en ik studeer nog.
Vind ik idd ook heerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? Gewoon simpele yoghurt en dan met muesli (ik neem altijd met rozijntjes)Vult enorm goed en ik vind het lekker!
Hè bah, wat een afknapperquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn hemel![]()
Zo houden wij hier wel regelmatig een BBQ als het mooi weer is; je haalt wat vlees en zooi, je belt wat vrienden en tadaaaa, gezellige avond.
Eindelijk vroegen die vrienden ons een keertje terug voor een BBQ, maar ik kreeg wel de bonnetjes gepresenteerd, want ze had wat extra's gehaald (waarom weet ik niet meer).
Ik heb me niet laten kennen en betaald, maar no way dat ik ze weer uitnodig voor een BBQ
Ik weeeeeeet het meid, ik weet hetquote:
Meneer I. viel haast uit de auto toen ik op de terugweg vertelde dat we hadden moeten betalen voor het etenquote:
ik krijg nog geld van jequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Dat snap ik. En ik snap het ook als je helemaal apart voor iemand, waar je geen vrienden mee bent, een pokke end speciaal ergens naar toe moet. Maar christus, hoe vaak ik al wel niet met mensen ergens heen ben gegaan en vice versa. Kom op zeg
Doe ik meestal wel idd, niet bij 1 of 2, maar als ik lossss ga neem ik er flesje water bijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Wijn onttrekt ook een hoop vocht, maar daar ga ik er morgen toch een aantal glaasjes van drinkenEn dan ben ik vast niet zo verstandig om een glas water te nemen
Of zal ik het voor de verandering eens niet vergeten?
Ook nog van mij; van de Mac in Helmond naar DTH en retour.quote:
Weet je wat het is, meestal weet ik van tevoren niet dat ik los gaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe ik meestal wel idd, niet bij 1 of 2, maar als ik lossss ga neem ik er flesje water bij
Als je de 2e hebt gehad neem je water en wijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je wat het is, meestal weet ik van tevoren niet dat ik los ga![]()
Maar laat ik nu eens verstandig zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ik van jou ja, ik moest 30 min in de regen wachten door jequote:
Betaal je dan wel mee aan m'n benzine?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
en wie honger heeft mag hier komen, we hebben heel veel over
voor jou welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Betaal je dan wel mee aan m'n benzine?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En achteraf krijg je nog ff een bonnetje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor de belastingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
En achteraf krijg je nog ff een bonnetje.
Daarom heb ik m'n vriend net ook chips mee laten nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef Goodbye het volgende:
We zijn een stel vadsige mensen bij elkaar
En ga je er wat aan doen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:11 schreef indaha het volgende:
Ik wil de vadsig prijs winnen hoor, ik ben 1.65 en 75 kg
Nee niet echt lijnen of zo maar ik ben wel begonnen om bij te houden wat ik eet en de conclusie is gewoon dat ik teveel snoep dus daar ben ik op aan het letten dat ik dat niet meer doe en ik hoop dat dat een paar kilo uiteindelijk gaat schelen, maar ik doe het vooral omdat er suikerziekte bij ons in de familie zit en omdat ik dat liever niet wil krijgen later.quote:
Oké, ik dacht dus echt een nanoseconde "quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef nokwanda het volgende:
Oi! Mijn poes moet geschoren worden. Ik zoek nu een goeie trimsalon in mijn omgeving. Zou daar nog veel verschil in zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |