Mooie postquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
Wat foto's en info uit het vorige topic.
Een traan van verdriet voor Yuma, verongelukt.
[ afbeelding ]
Een traan van geluk voor het terugvinden/thuiskomen van Punkie
[ afbeelding ]
Een geholpen Gijs
[ afbeelding ]
+1quote:
Vitalic! Geweldige clip inderdaad!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:12 schreef K.Weenie het volgende:
Check deze electroshizzle:
In slowmotion, kwijlende, vallende, hondjes, ook featuring een vermoedelijke verwant van Billy. Wel leuk gedaan.
Omg wat een statige prachtige kop. Jammer dat je haar moet laten inslapen, maar het is beter voor haar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
Vrijdag moet ik afscheid van haar nemen, ze heeft een tumor was is door gaan zaaien en niks maar aan gedaan kan worden.. Ze is pas 6!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze mag rusten in vrede.. ^^
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
Vrijdag moet ik afscheid van haar nemen, ze heeft een tumor was is door gaan zaaien en niks maar aan gedaan kan worden.. Ze is pas 6!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, het is echt een prachthond. Het is inderdaad beter om haar in te laten slapen, hoe kut het ook is. Mensen uit de buurt komen zelfs ook nog afscheid nemen. Het is echt de meest vriendelijke hond wat je maar kan bedenken.. Heel erg trouw en beschermend en echt geweldig met kinderen. Het is echt doodzonde.. Het is een kruising tussen een Bordeauxdog en een Bull Mastiff, zo'n hond word gemiddeld iets van 9 jaar oud..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omg wat een statige prachtige kop. Jammer dat je haar moet laten inslapen, maar het is beter voor haar.
Veel sterkte gewenst. Zes jaar is nog erg jong.
Aw, ik herinner je nog uit het 'Jij en je huisdier' topic, als ik het goed heb.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:39 schreef Grimmson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, blijft een leuke foto die ik ook altijd zal blijven koesteren..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, ik herinner je nog uit het 'Jij en je huisdier' topic, als ik het goed heb.
Wat vreselijk dat je haar in moet laten slapen, veel sterkte.Ze is echt heel mooi
ja enige is dat je afscheid kunt nemen maar ... nee zou het neit kunnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat erg![]()
Ik zou dat ook niet kunnen hoor, zo van van nu tot vrijdag nog...
Met Frits was het ook echt toen de da zei dat er niks meer gedaan kon worden hoppa, doe maar gelijk dan , want ik zou echt niet weten hoe ik dat nog zou moeten handelen, als ik het uit zou stellen
Het aftellen is ook verschrikkelijk, maar je wilt dat ze nog even langer blijft, nog even aandacht kunnen geven nog een keer goed kunnen knuffelen. En er zijn nog wat mensen die ook nog afscheid van haar willen nemen. Het was echt de hond van de familie..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Wat erg![]()
Ik zou dat ook niet kunnen hoor, zo van van nu tot vrijdag nog...
Met Frits was het ook echt toen de da zei dat er niks meer gedaan kon worden hoppa, doe maar gelijk dan , want ik zou echt niet weten hoe ik dat nog zou moeten handelen, als ik het uit zou stellen
Dat zal ik dus ook hebben. Precies hoe jij het zegt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Mijn beste vrienden waren erbij, en verder had ik op dat moment echt zoiets van ik ga die hond geen seconde langer laten lijden, en als het moet dan maar meteen.
Ik heb later soms nog wel es gedacht van joh, mss had de da ook wel die avond thuis kunnen komen of zo, maar bah, het was al kut genoeg, ik wilde het echt zsm achter de rug hebben.
Vandaag over een week alweer 2 hele jaren geleden, en nog steeds kan ik die hele dag en dat hele moment weer met mn hele lijf opnieuw beleven qua emotie en zo, als ik er aan terugdenk.
Het grote gemis is er niet meer, maar godallejezus, wat was dat een kutbeslissing om te moeten nemen zeg
pff, dat ook nog jah ... Is toch echt iets wat je gelijk mist. Je komt nu thuis en je trouwe viervoeter staat er te wachten. En dan kom je thuis en niks ...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh de dag erna, ik wilde zo niet naar huis, thuiskomen zonder de Fritsige die me opwachtte, god, daar kan ik nu dus meteen weer natte ogen van hebben, van hoe dat toen voelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |