Met de 18e. Ik had er dus gerust meer kunnen stellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef Michelangelo2 het volgende:
FRances McDormand
Billy Bob Thornton
John Goodman
Steve Buscemi
Jeff Bridges
John Turturro
George Clooney
William Macy
Josh Brolin
Matt Damon
Klopt helemaal. Nog 1 titel te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:17 schreef Doff het volgende:
Ordet van Dreyer?
Le Passion de Jeanne d'Arc
Vampire
En nog eentje die ik heb gezien maar waarvan ik de titel ben vergeten.
Klopt helemaal over Campbell heen gelezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:19 schreef Doff het volgende:
Billy Bob, Turturro en Bruce maakten de 18. Dus Michelangelo verdiende het puntje.
Afghanistan - Osamaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geef me eens 20 films. Uit 20 verschillende landen.
Kirgizië - Beshkempirquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Griekenland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Iran, Israel, Argentinie, Taiwan en India waren waarschijnlijk ook nog "te doen". En Ierland.
Obscuur!quote:
Q ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ook nog een extreem gemakkelijke.
Er is wel een Queen Kelly met Gloria Swanson en Queen Christina met Greta Garbo, die beide een (weliswaar beperkte) klassieker-status hebben.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:44 schreef Doff het volgende:
The Shining
The Departed
One Flew Over the Cuckoo's Nest
The Deer Hunter
Doubt
Meryl Streepquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Out of Africa
Doubt
The Devil Wears Prada
Sophie's Choice
Kramer vs. Kramer
Cry in the Dark
Adaptation
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |