Dat doet dat ding zelf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Anders maak ik even een fail @ topic nummering. Vreemd want zovaak maak ik geen nieuwe topics en ik dacht toch echt te lezen dat ik zelf even de nummering aan moest passen?
Iedere boerenlul zal kunnen begrijpen dat Van Geel 4-5 miljoen voor Fer niet kan weigeren. Ik ga Van Geel sowieso pas echt afrekenen op het team dat er vanaf volgend seizoen komt te staan. Dus dat 'denken aan zijn eigen positie' is wmb nog totaal niet van toepassing.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef eight het volgende:
[..]
van Geel denkt natuurlijk ook aan zijn eigen positie. Hij is mede verantwoordelijk voor een goede sportieve prestatie en met of zonder Fer is daarin een groot verschil.
Sowieso lopen heel veel contracten af volgend jaar. Wat als het weer zo'n ramp seizoen wordt? Hoeveel willen er dan bijtekenen denk je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedere boerenlul zal kunnen begrijpen dat Van Geel 4-5 miljoen voor Fer niet kan weigeren. Ik ga Van Geel sowieso pas echt afrekenen op het team dat er vanaf volgend seizoen komt te staan. Dus dat 'denken aan zijn eigen positie' is wmb nog totaal niet van toepassing.
Het enige dat Van Geel nu hoeft te doen is de hoofdprijs vangen voor Fer en Wijnaldum, en dat lijkt hem aardig te lukken. Oja, en het contract van Biseswar verlengen.
Tuurlijk moet er wel enige sportieve balans bewaakt worden, en tuurlijk is het blijven van Fer daarbij zeer welkom. Maar er zijn nou eenmaal bedragen die je niet kan weigeren, en al helemaal niet in onze positie. Dat is jammer, maar dat is ook inherent aan de situatie waarin we zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso lopen heel veel contracten af volgend jaar. Wat als het weer zo'n ramp seizoen wordt? Hoeveel willen er dan bijtekenen denk je?
Vandaar ook dat ze nu de contracten willen opwaarderen. Uiteraard vind ik ook dat Fer verkocht moet worden. Als hij nou wilt bijtekenen ligt het anders...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso lopen heel veel contracten af volgend jaar. Wat als het weer zo'n ramp seizoen wordt? Hoeveel willen er dan bijtekenen denk je?
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 17-08-2011 om 12:34:55John Guidetti ( #ManCity ), die niet naar #FCTwente wilde, staat niet afwijzend tegenover #Feyenoord. Zie www.vi.nl http://t.co/qBDRsoV reageer retweet
Zie OP.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Stokstaart het volgende:
Welke (belangrijke) contracten lopen volgend jaar af?
Biseswar, Cabral, verder?
Alleen Fernandez en van Haaren behouden . who the fuck is Torres ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie OP.
Mulder, Torres, Swerts, Schenkeveld, Fernandez, Van Haaren en Schaken.
En Mokotjo niet te vergeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie OP.
Mulder, Torres, Swerts, Schenkeveld, Fernandez, Van Haaren en Schaken.
Darley.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen Fernandez en van Haaren behouden . who the fuck is Torres ?
Opgelostquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Anders maak ik even een fail @ topic nummering. Vreemd want zovaak maak ik geen nieuwe topics en ik dacht toch echt te lezen dat ik zelf even de nummering aan moest passen?
Fernando, is de nieuwe spits.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alleen Fernandez en van Haaren behouden . who the fuck is Torres ?
Eens. Hoewel hij gister op de training wel heel onzeker speelde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Schenkeveld ook zeker verlengen trouwens. Nog eerder dan Van Haaren imo.
Toen 'ie naar rechts (vanuit zijn oogpunt) dook inderdaad. Puike save, lekker lang zweven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Caland het volgende:
Mullie stond wel lekker te keepen zaterdag trouwens, ik zag er zelfs een showduik tussenzitten
Het sportieve vooruitzicht wellicht?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom we onze spelers niet gewoon vijf jaar vastleggen. Dat lukt ze bij Ajax wel, waarom hier niet?
Wat me nog het meest verraste was hoeveel hij klem had. Als hij zo doorgaat wordt het echt een topper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef Caland het volgende:
Mullie stond wel lekker te keepen zaterdag trouwens, ik zag er zelfs een showduik tussenzitten
Salariseisen. Technisch gezien is het goedkoper om voor 3 jaar vast te leggen en dan pas op te hogen. Dan betaal je 3 jaar lager salaris en dan 2 jaar hoger. Ajax betaalt van die 5 jaar, 3 jaar lang een te hoog salaris. Dat kunnen we gewoon niet maken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom we onze spelers niet gewoon vijf jaar vastleggen. Dat lukt ze bij Ajax wel, waarom hier niet?
Omdat wij een incapabel bestuur hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:59 schreef TC03 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |