Ik ben er bang voor, maar ik heb goede hoop. Mocht dit toch gebeuren dan weet ik al wie ik de schuld kan geven...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:08 schreef SpecialK het volgende:
Jammer voor je, TS. Je topic gaat toch echt weer naar z'n veilige huisje in ONZ. Langzaam maar zeker.
Mooi. Fijn dat je je hand in eigen boezem kan steken. Volgende keer wat minder ONZ elementen en wat meer discussiewaarde toevoegen aan je OP.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, maar ik heb goede hoop. Mocht dit toch gebeuren dan weet ik al wie ik de schuld kan geven...
Discussiewaarde genoeg in mijn opinie, ik geef een heldere inleiding, het verhaal klopt en is duidelijk. Tevens sluit ik die OP af met een vraag die verschillende antwoorden kan hebben. In plaats van meteen een oordeel te vellen zoals jij nu doet had je ook die vraag kunnen beantwoorden om zo een discussie te starten. Ja er zit een ONZ tintje aan het verhaal maar zo ben ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mooi. Fijn dat je je hand in eigen boezem kan steken. Volgende keer wat minder ONZ elementen en wat meer discussiewaarde toevoegen aan je OP.
Ik denk dat wij elkaar wel snappen.
Ja, waargebeurd in jouw fantasiewereld misschien...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wilde het eerst in ONZ plaatsen maar dit is een waargebeurd verhaal dus TR verworpen.
Nee dit is serieus, hier een foto van die modderstroom bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:17 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja, waargebeurd in jouw fantasiewereld misschien...
Dat ik niet religieus ben betekent niet dat ik niet open sta voor nieuwe dingen, hier probeer ik op in te spelen in het topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:28 schreef SpecialK het volgende:
Ik twijfel niet aan de echtheid van de feiten die in het verhaal worden geponeerd. Ik twijfel wel aan het gebrek aan F&L discussiewaarde.
De TS geeft aan niet religieus te zijn maar is wel boos op god. Stelt vervolgens een volledig onzinnige vraag over geaccepteerd worden.
Ik zie geen zinnig vervolg voor dit topic in dit subforum.
Leg mij dan eens uit wat de discussiewaarde is. Wat wil je bespreken, TS?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat ik niet religieus ben betekent niet dat ik niet open sta voor nieuwe dingen, hier probeer ik op in te spelen in het topic.
Dat heb ik al eerder gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat de discussiewaarde is. Wat wil je bespreken, TS?
Het lijkt meer op het retrograad toekennen van waarde aan een hersenscheet.
Houdt F&L schoon.
Ik heb je nog nergens eerder zien zeggen dat je inderdaad retrograad waarde aan het toekennen bent aan een hersenscheet, maar fijn dat je het zelf onderkent.quote:
Je bent wel bang dat het gaat gebeuren hè?!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:42 schreef SpecialK het volgende:
Ah. ONZ user #2 komt er in. Laat het trollen beginnen.
Bang? Nee. Teleurgesteld. Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent wel bang dat het gaat gebeuren hè?!
Sorry, als je niet gelovig bent, dan geloof je toch niet dat het één verband houdt met het ander of wel soms? Of geloof je stiekem toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die mensen bidden voor ons voor een veilige reis en om ons te behoeden voor gevaren, en dan door natuurgeweld vast komen te zitten. Wat schuilt hier achter? Hoe is dit te verklaren? Heeft dit er mee te maken dat ik niet gelovig ben?
Mee eens. Kan op slot.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:28 schreef SpecialK het volgende:
De TS geeft aan niet religieus te zijn maar is wel boos op god. Stelt vervolgens een volledig subjectieve vraag over geaccepteerd worden.
Ik zie geen zinnig vervolg voor dit topic in dit subforum.
Wij zijn van Chicago naar LA gereden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:12 schreef heartz het volgende:
Nou niet meteen God de schuld gaan geven...
Misschien was het wel de Duivel....
Of een gemene engel, die uit de hemel gestuurd was
Ik ga strax ook vliegen naar de US.
Ik land eerst in Chicago en van daaruit vliegen we naar LA in Cali.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |