Ik heb een lekke achterband. Wanneer kom je die repareren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik kan ze zelf plakken, scheelt weer een fietsenmaker regelen. En vervangen kan ook, maar plakken is wel zo economisch. Een bandje vervangen vanwege 1 klein gaatje vind ik zonde.
Na Lowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een lekke achterband. Wanneer kom je die repareren?
Ik heb ooit met 1 makelaar gewerkt...en met diegene ga ik geen tweede keer meer werken...Dus daar kan ik je helaas niet aan helpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef JDx het volgende:
Weet iemand een goede makelaar of bemiddelaar in Den Haag?
Ik zoek een leuk 2 of 3 kamer appartement, liefst gerenoveerd of nieuwbouw.
En nog een vraagje, wat is een leuke buurt om te wonen, ik zou wel graag een beetje in de buurt van een rechtstreeks station willen wonen aangezien ik in Leiden werk. Of is elke plek in Den Haag wel binnen een paar minuten tram/fiets bij een station?
Ruilen, plakservice tegen een bonsai? Je hebt wel alles in huis dan hoop ik..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef MissMSX het volgende:
k heb een lekke achterband. Wanneer kom je die repareren?
Uiteindelijk wel via die makelaar (een vage bekende). Wel een koophuis....van huren heb ik geen verstandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:32 schreef JDx het volgende:
Hoe ben je dan aan je woning gekomen?
Ik wil huren trouwens.
En voor?quote:
Als het goed is wel. Zal nog even navragen bij Airquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook een nieuwe (voor veraf) nerdenbril gekocht, hoop m morgen op te halen
[..]
Ruilen, plakservice tegen een bonsai? Je hebt wel alles in huis dan hoop ik..
Ik heb een tijdje via Metterwoon gehuurd. Niet de meest goedkope maar (bij mij destijds) wel snel met regelen van reparaties etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef JDx het volgende:
Weet iemand een goede makelaar of bemiddelaar in Den Haag?
Ik zoek een leuk 2 of 3 kamer appartement, liefst gerenoveerd of nieuwbouw.
En nog een vraagje, wat is een leuke buurt om te wonen, ik zou wel graag een beetje in de buurt van een rechtstreeks station willen wonen aangezien ik in Leiden werk. Of is elke plek in Den Haag wel binnen een paar minuten tram/fiets bij een station?
Dan zit ik al vol. Ik ben populair, jeweets...quote:
Atje doet het toch vast veel beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan zit ik al vol. Ik ben populair, jeweets...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Atje doet het toch vast veel beter
Ik moet nog steeds beginnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:05 schreef nectarientje het volgende:
Mijn tas is op wat boodschappen en een shirtje dat nog hangt te drogen na startklaar!![]()
Heb er zin in!![]()
![]()
![]()
Echte mannen pakken een tas in een half uurtje last minute inquote:
Exactquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Echte mannen pakken een tas in een half uurtje last minute in
En dat bewijst maar weer dat ik écht geen man benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Echte mannen nemen geen tas mee. Die lopen vijf dagen in dezelfde kleren en die slapen in de buitenlucht op het gras zonder slaapzak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef WheeleE het volgende:
Jij bent dus al helemaal gepakt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte mannen nemen geen tas mee. Die lopen vijf dagen in dezelfde kleren en die slapen in de buitenlucht op het gras zonder slaapzak.
Ik had mijn tas zelfs al eerder gepakt dan GotCin ondergoed,inclusief ondergoed, sokken en boodschappen.quote:
haha, echt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had mijn tas zelfs al eerder gepakt dan GotCin ondergoed,inclusief ondergoed, sokken en boodschappen.
Wat denk je zelf?quote:
Ik denk dat ie al 3 weken gepakt staat, naast jullie noodpakket in de gangkastquote:
Jij mag nooit meer raden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:43 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat ie al 3 weken gepakt staat, naast jullie noodpakket in de gangkast
O haiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef nectarientje het volgende:
Negerientje is gehaktballen aan het maken voor morgen
quote:
Goed bezig om een goede indruk te maken die negerientje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:13 schreef nectarientje het volgende:
Negerientje is gehaktballen aan het maken voor morgen
Will do!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:39 schreef GotC het volgende:
Lowlanders, tot morgenSms maar als jullie er zijn
tot morgen poppetjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Will do!
Tot morgen lieverd
In een dip?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef Atreidez het volgende:
Veel plezier allemaal LL gangersEn ik hoop maandag een hoop leuke verhalen te lezen, want vorig jaar zat iedereen een beetje in een dipje
wat is balkon doek??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet iemand een adresje waar je balkondoek kan halen hier in de buurt?
Lenta volgens mij..... Of anders de markt misschien????quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet iemand een adresje waar je balkondoek kan halen hier in de buurt?
Heb je internet op je nokia 3310?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:14 schreef GotC het volgende:
Looooooooowwwwwwlllllaaaaaaannnndddssss!
Nu nog mn desirequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb je internet op je nokia 3310?
Lijkt me niet handig als je er nog mee naar Lowlands wilquote:
ik ben net op mn bivak aangekomen, en inderdaad, het is niet handig. Al die plakbandjes blijven hardnekkig plakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig als je er nog mee naar Lowlands wil
Mooie bijkomstigheid van dit vrije weekje inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
En Vuelta kijken. Morgen aankomst op de Sierra Nevada
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef WheeleE het volgende:
Ok, deze wilde ik jullie niet onthouden. Ik heb dus bij hoge uitzondering en niet geheel vrijwillig deelgenomen aan een polonaise
de velden met de cijfers lagen terhoogte van de boonoonoonooosquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:50 schreef Atreidez het volgende:
Mooi dat je het top hebt gehadZal voor iedereen wel geldden, met dat mooie weer. Ben benieuwd naar alle verhalen!
Ben zelf helemaal verbrandWel lekker 2 dagen aan t strand gezeten in het stadion, NK Beachvolley gekeken.. Had een vriend langs uit Apeldoorn, dus hij had ook geluk dat t mooi weer was. Althans, het was ok weer, veel wind en daardoor dus kennelijk een beetje verraderlijk en een hele verbrande kop en armen nu. Nog gekeken op veld 59 maar kon alleen maar letters ontdekken bij velden, dus Barretje helaas niet zien spelen
Deze week is er World Tour beachvolley vanaf dinsdag tot zondag, met op vrijdag en zaterdag een Hed Kandi achtig beachfeest. Nog mensen die vrijdag als t lekker weer is een kijkje willen gaan nemen?
Ok, deze wilde ik jullie niet onthouden. Ik heb dus bij hoge uitzondering en niet geheel vrijwillig deelgenomen aan een polonaise
Ik raakte er per ongeluk in verzeildquote:
Dat dacht het meisje bij het concert van Seasick Steve ook denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:59 schreef WheeleE het volgende:
Ik raakte er per ongeluk in verzeild. Té dichtbij een act zitten blijkt niet verstandig
lolquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb wel spijt dat ik Seasick Steve heb gemist eigenlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat dacht het meisje bij het concert van Seasick Steve ook denk ik
Elke keer als ik m terugkijk is ie fouter en fouterquote:
Wat dacht je toen je ineens begon te rollen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Elke keer als ik m terugkijk is ie fouter en fouter
Ik zag die gozer aankomen. Hij keek me vragend aan en ik was te laat met nee schuddenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat dacht je toen je ineens begon te rollen?
nog "ontdekkingen" van Lowlands??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:17 schreef WheeleE het volgende:
Ik zit al aan een dubbele dosis koffie vandaag.
Nog wel lekker aan het nagenietenDe studioversie van het album van Elbow op de iPod, en weer kippenvel.
Niet direct geloof ik. Elbow kende ik al en is alleen maar bevestigd qua kwaliteit. Ik had vooraf Lykke Li en Jamie Woon graag willen zien, maar de eerste mistte ik door een wachtrij bij de wc en bij de tweede was het gewoon te druk om iets te zien/horen. Achteraf had ik Stephen Marley en Seasick Steve ook wel willen zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nog "ontdekkingen" van Lowlands??
Je vergeet Noah and the Whale, die we samen hebben gezien!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:46 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Niet direct geloof ik. Elbow kende ik al en is alleen maar bevestigd qua kwaliteit. Ik had vooraf Lykke Li en Jamie Woon graag willen zien, maar de eerste mistte ik door een wachtrij bij de wc en bij de tweede was het gewoon te druk om iets te zien/horen. Achteraf had ik Stephen Marley en Seasick Steve ook wel willen zien.
Leuke nieuwe acts om eens gezien/gehoord te hebben, maar niet heel spectaculair: Flogging Molly, Budzillus (ofzoiets) en Babylon Circus.
Al met al een weekend vol met prima vermaak.
Ohja!! Die waren ook erg goed!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Je vergeet Noah and the Whale, die we samen hebben gezien!
Ja!! Die was geweldig! Wat een rockchick is dat zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:12 schreef Atreidez het volgende:
Iemand nog bij Skunk Anansie geweest? Die had ik wel willen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:04 schreef Barreltje het volgende:
iemand nog een baan nodig??Neem ik jouw baan wordt jij secretaresse. Deal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zoek je een baan jah??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Neem ik jouw baan wordt jij secretaresse. Deal?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:04 schreef Barreltje het volgende:
iemand nog een baan nodig??Ik zou bijna op de aanbieding ingaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen als je een rokje aantrektquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik zou bijna op de aanbieding ingaan
Als dat alles isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
alleen als je een rokje aantrekt
wel een "brits" rokje hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als dat alles is
Waar kan mijn sollicitatiebrief heen?
das ook brits hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]oooh ik dacht aan een schotse kilt
Niet iedereen kan een kilt hebben hoor:quote:
jij hebt ook geen baan meer nodig he ??quote:
Nopequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jij hebt ook geen baan meer nodig he ??
Je ne peux pas imaginer que vous avez réellement peuvent s'exprimer en françaisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou bijna op de aanbieding ingaan
google translater??quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je ne peux pas imaginer que vous avez réellement peuvent s'exprimer en français
Echt ik vraag me af onder welke subsidieregeling die nu weer valt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef WheeleE het volgende:
Het wordt weer vermakelijk de komende tijd. Ze hebben de kruising vandaag weer omgegooid tot eind van het jaar. Er staat voor nu een verkeersregelaar die e.e.a. in goede banen probeert te leiden, en hij is me een partij enthousiast! Vast net van de verkeersregelaarsschool af.
Fillempie:
Ik voorspel weer genoeg botsingen de komende tijd
Nee, die is nu niet meer in gebruik. Tot vorige week was dat het fietspad van onder naar boven. Die richting op is alles nu klaar, dus fietsers naar boven gaan over het fietspad rechts in beeld, fietsers de andere kan gaan over de rijbaan naast het autoverkeer van boven naar beneden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Echt ik vraag me af onder welke subsidieregeling die nu weer valt.
Is die ene rode strook aan de linkerkant ook een fietspad wat in gebruik is? Dat ziet er ook absoluut niet uit als een plek waar in de toekomst iemand dood wordt gereden
de auto's luisteren helemaal niet!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:24 schreef WheeleE het volgende:
Het wordt weer vermakelijk de komende tijd. Ze hebben de kruising vandaag weer omgegooid tot eind van het jaar. Er staat voor nu een verkeersregelaar die e.e.a. in goede banen probeert te leiden, en hij is me een partij enthousiast! Vast net van de verkeersregelaarsschool af.
Fillempie:
Ik voorspel weer genoeg botsingen de komende tijd
Die heeft gewoon een lekker ruime auto van de zaakquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de auto's luisteren helemaal niet!
zeg A-.. is het normaal dat een htm-bus-collega zijn bus meeneemt naar huis??
er staat hier geregeld een htm bus 's avonds en ook overdag geparkeerd..
net bij thuis komst weer .. en nu rijdt ie net weg!
Dude! Ga es nuttig zijn te wezen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb gewoon al de hele dag dit topic helemaal voor mezelf
Daar ben ik niet voor gemaaktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:14 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dude! Ga es nuttig zijn te wezen!
Ik ben niet zo zweverig, maar leuk dat je ze aanbiedt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:52 schreef ray_nl het volgende:
Mogguh Hagenezen, ik heb 2 kaartjes gewonnen voor Rob en Emiel in het openluchttheater in het Zuiderpark maar ik kan morgen niet.
Wil iemand ze hebben, is ook zo zonde als er niets mee gebeurt...
Je moet alleen hopen dat het droog is denk ik
Ik denk terug aan die goeie ouwe tijd op me werk.. 3 problemen per dag, en 5 uur tijd om te fokken. Mag nu al blij zijn als ik op een dag 3 posts kan plaatsenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb gewoon al de hele dag dit topic helemaal voor mezelf
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zweverig, maar leuk dat je ze aanbiedt!
STFU!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:06 schreef YUR het volgende:
Bah, ik haat vrije dagen. Was ik maar op mn werk...
Alvast welkom terug danquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:45 schreef Ash het volgende:
Hallo mensen,
deze ouwe Hagenees wil graag terug verhuizen naar Den Haag.
Na 4 jaar het Westland onveilig hebben gemaakt, willen we weer graag terug in de buurt van onze oude vrienden en familie wonen.
Nu hebben we een optie om een huisje te huren via woonnet in de van Anrooystraat
Maar ik ben niet echt bekend met die buurt, zijn er mensen die daar in de buurt wonen of hebben gewoond, en is het een beetje kindvriendelijk, gezien we sinds kort een kleintje erbij hebben.
Wij hebben helaas niet de optie tot kopen, dus wij zijn genoodzaakt een huisje te huren.
Dus is een beetje een leuke buurt?
We hebben vroeger wel gewoond in de Louis Armstrongkade, maar ja dat is ook al weer een tijd geleden, en er kan veel gebeuren in de tussentijd.
Sjees wat een domme kut.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:20 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)er_de_fout_in__.html
Lijkt op die onder de Bijenkorf? Het is geen goede AH, maar ik heb t nog nooit in de buurt gezien van dit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:07 schreef Staal het volgende:
Slechste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
Welke AH is dit?
Verderop in het topic staan meer foto's. Het is de AH tegenover het stadhuis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Lijkt op die onder de Bijenkorf? Het is geen goede AH, maar ik heb t nog nooit in de buurt gezien van dit.
Moggehquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
vroeg opstaan is kut
Goeiemorgen lieverds
Jaquote:
En dan zit ik wel eens te bitchen over die AH in de Keizerstraat, maar dit slaat echt alles.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 03:07 schreef Staal het volgende:
Slechste AH die ik ooit heb gezien. Met pics!
Welke AH is dit?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:04 schreef Lovechild het volgende:
Dank jullie wel![]()
Yep, jarig37 geworden
![]()
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:04 schreef Lovechild het volgende:
Dank jullie wel![]()
Yep, jarig37 geworden
![]()
Sorry ik kan niet, mijn dansschoenen staan bij de schoenmaker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
iemand zin om naar mysteryland te gaan??
hebben 2 kaartjes over..
volgens mij rijd jij ook zo vast daar..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet, mijn dansschoenen staan bij de schoenmaker.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
volgens mij rijd jij ook zo vast daar..
wel jammer dat ze nu niet meer verkocht mogen worden op fok..
e-tickets blijkbaar verboden
voor 50 eur mag je ze hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Damn, als het enigzins droog was had ik ze wel genomen Bar, zat vanmorgen nog te zeggen dat ik zo'n heimwee heb naar festivals.. Volgend jaar wil ik iig naar Decibel ofzo, beter hebben we dan ook een echte zomer
Owh, misschien wil ik dan wel meequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:06 schreef Atreidez het volgende:
Damn, als het enigzins droog was had ik ze wel genomen Bar, zat vanmorgen nog te zeggen dat ik zo'n heimwee heb naar festivals.. Volgend jaar wil ik iig naar Decibel ofzo, beter hebben we dan ook een echte zomer
Hij heeft je band gefixt vandaag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Lekker weertje![]()
Owh, en At is een held
Tenzij morgen de band weer plat is![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:47 schreef WheeleE het volgende:
Verderop in het topic staan meer foto's. Het is de AH tegenover het stadhuis.
He gats..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef WheeleE het volgende:
Bummer. Een geweldig gezellige avond met toch een nare nasmaak. Mijn beste vriend is langsgeweest voor een relaxed filmavondje, maar had ook de mededeling dat hij en zijn vriendin na bijna 11 jaar hun relatie beëindigen. De kinderwens is er bij de een wel, maar bij de ander niet.
Maar verder heb ik wel een goed weekend so far.
YW! Hoe was de bruiloft?quote:
Ik heb er maar voor getekendquote:
Dat is zeker geen leuk nieuws. Uit elkaar gaan omdat je elkaar niet meer leuk vindt OK, maar om zoiets...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef WheeleE het volgende:
Bummer. Een geweldig gezellige avond met toch een nare nasmaak. Mijn beste vriend is langsgeweest voor een relaxed filmavondje, maar had ook de mededeling dat hij en zijn vriendin na bijna 11 jaar hun relatie beëindigen. De kinderwens is er bij de een wel, maar bij de ander niet.
Hoe zijn de voetjes in het zand ervaren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb er maar voor getekend![]()
Het was echt heel erg leuk! Hele leuke ambtenaar, lekkere taart, mooie jurk, goede band, helemaal top! Het was alleen 's avonds echt bloedheet in de zaal (laag plafond, weinig ventilatiemogelijkheden).. Dat was minder maar goed, heel veel water drinken dan maar en de panty was heel snel uit.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:00 schreef MissMSX het volgende:
Hoe zijn de voetjes in het zand ervaren?
Om nooit te vergeten dusquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
In de voorbereiding ineens midden in de zaal een afdekzeil met zand, opblaaskrokodillen en twee paar slippers.. Iedereen zat al een beetje raar en vragend te kijken tot Ronald binnenkwam in hawaiishirt, zwembroek en rastapruikVrienden hadden allemaal een hawaiiketting om en de heren hadden hun broeken tot boven de knie opgestroopt. Geen gezicht maar het maakte het wel af. Ze hebben nog maar een keer 'yo man' gezegd
he bah.. maar ik snap niet dat je daar 11 jaar voor nodig hebt om er achter te komenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 23:13 schreef WheeleE het volgende:
Dat snap ik ook niet zo goed.. Daar ga je het toch een keer over hebben en dan worden de verschillen wel duidelijk?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
he bah.. maar ik snap niet dat je daar 11 jaar voor nodig hebt om er achter te komen
heheh ik heb het er al de eerste of 2e date met Chep overgehadquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet zo goed.. Daar ga je het toch een keer over hebben en dan worden de verschillen wel duidelijk?
Hij heeft het altijd heel duidelijk gezegd "geen kinderen voor mij". Voor haar was dat niet zo'n probleem, maar werd het gevoel het laatste jaar blijkbaar toch te sterk. Nu hebben ze dan toch de knoop doorgehakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he bah.. maar ik snap niet dat je daar 11 jaar voor nodig hebt om er achter te komen
ahh op die manier..quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd heel duidelijk gezegd "geen kinderen voor mij". Voor haar was dat niet zo'n probleem, maar werd het gevoel het laatste jaar blijkbaar toch te sterk. Nu hebben ze dan toch de knoop doorgehakt.
Dit is dan inderdaad het positieve eraan. Beter zo dan "Oeps!" of dat je met knetterende ruzie ophoudt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh op die manier..
jah dat is dan wel zuur jah.. maar jah. als zij het echt graag wil.. dan is er niets tegen te doen.. en wel goed dat ze dan uit elkaar gaan en er over hebben kunnen praten ipv dat ze " ineens" zwanger blijkt te zijn oid..
nu is ie legerquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:51 schreef Lovechild het volgende:
Wederom dank voor de felicitaties![]()
Barretje, je inbox is vol. Mijn antwoord op jou en Miss kwam er bij jou dus niet door.
geeen idee.. weet wel dat er altijd op de rijswijkse weg eentje zat..quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil gaan tai Chi-en. Iemand enig idee bij welke club ik vooral wel en/of vooral niet moet zijn?
Goeie tip. Helaas staat er weinig bruikbaars op de sitequote:Op zondag 28 augustus 2011 12:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geeen idee.. weet wel dat er altijd op de rijswijkse weg eentje zat..
maar of ie er nog steeds zit??
verder is er een nederlands thaichi verbond geloof ik.. daar eens checken??
internet en wifi is ook slecht voor de aardstralen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie tip. Helaas staat er weinig bruikbaars op de site
Whut?quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
internet en wifi is ook slecht voor de aardstralen!
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
internet en wifi is ook slecht voor de aardstralen!
De gedachte was iig goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:46 schreef WheeleE het volgende:
Toch leuk. Denk je het een en anderhandig te combineren in de Boogaard, want koopzondag. Blijkt de AH onverwacht dicht, de Handyman altijd dicht op zondag en de wasstraat blijkbaar ook.
Wat zegt het over mij dat mijn blik direct op de woorden 'nat' en 'ondergoed' viel?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:53 schreef GotC het volgende:
Ik had t ook leuk in de stad: Wilde terug naar huis, dus loop naar halte Spui. Word ik tegengehouden door een beveiligingspoppetje, dat er een giga storing is bij de RR/trams. Dus, loop maar naar Brouwersgracht. Ik rustig naar Brouwersgracht lopen, word ik helemaal nat geregend, tot m'n ondergoed. Ben ik er bijna, zie ik VERDOMME dat die RR alweer rijdt! Had dus gewoon effe welgeteld 3 min moeten wachten, dan had ik bij Spui gewoon in kunnen stappen!.
Wel fijn nu in nieuwe trainingsbroek die lekker warm is na zo'n plensbui
Je was niet de enigequote:Op zondag 28 augustus 2011 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat mijn blik direct op de woorden 'nat' en 'ondergoed' viel?
Je hebt er al dubieuze PM's over gekregen?quote:
Niet eensquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je hebt er al dubieuze PM's over gekregen?
Wees idd maar blij, anders had je een woest persoon bij je in de RRquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Warm, nat en ondergoed in 1 verhaal
Blij dat ik net vrij was vlak voor de storing
In combinatie met de warmte en dat natte ondergoed, kan het niet anders dan leiden tot beslagen ramen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef GotC het volgende:
Wees idd maar blij, anders had je een woest persoon bij je in de RR
Mja, een gevalletje 'Heb ik weerquote:
Ohayo gozaimasuquote:
Google translatequote:
Ik weet dat mijn kennis van de Japanse taal in het niet valt bij de jouwe, maar dit wist ik gewoon zelf.quote:
Ik heb geen jurkjestips, wel afvaltips.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Barretje80 het volgende:
iemand nog jurkjes tips??
[me=Barretje80]moet naar een sjieke bruiloft..
[/me]
alleen.. ik ben iets gegroeid
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen jurkjestips, wel afvaltips.
Daarom heb ik een wikkeljurk gekocht een half jaar geleden voor de bruiloft van afgelopen vrijdagquote:
Dat moet ik dan ook maar eens gaan doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daarom heb ik een wikkeljurk gekocht een half jaar geleden voor de bruiloft van afgelopen vrijdagJust in case
Ohwnee, dan hoef ik m nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:04 schreef nectarientje het volgende:
mmz,heeft de foto's nog niet online staan. Wikkeljurk klinkt namelijk enorm hippie en sloppy maar het is echt een heel net jurkje!
En ook de didi laat de zomercollectie niet het hele jaar op de website staan
Nee, jij bent duidelijk meer een hippiequote:
Ja precies!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, jij bent duidelijk meer een hippie
quote:
quote:
Afzeggen als je jurk niet meer past.quote:
Heel wat goedkoper dan een nieuwe jurk kopen en dan ook nog eens een cadeau voor het bruidspaarquote:
mweh.. heb net de tickets geboekt.. wordt een duur grapjequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afzeggen als je jurk niet meer past.
Ach, als je je afmeldt met de mededeling dat je niet in je jurk past, krijgen ze een verhaal wat ze nog jaren zullen herinneren. Meer memorabel dan dat wordt een cadeau niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:23 schreef nectarientje het volgende:
Heel wat goedkoper dan een nieuwe jurk kopen en dan ook nog eens een cadeau voor het bruidspaar![]()
Je mist wel een potentieel leuk feestje.. Dat is dan wel weer jammer..
Welnee, je hebt gewoon een dag extra erbij op je vakantie om de omgeving te bekijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef Barretje80 het volgende:
mweh.. heb net de tickets geboekt.. wordt een duur grapje
Geen tijd meer om nog wat af te vallen? Of moet er wel wat meer af dan 'wat'?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef Barretje80 het volgende:
mweh.. heb net de tickets geboekt.. wordt een duur grapje
gheghequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:25 schreef AirwiN het volgende:
Ach, als je je afmeldt met de mededeling dat je niet in je jurk past, krijgen ze een verhaal wat ze nog jaren zullen herinneren. Meer memorabel dan dat wordt een cadeau niet.
@Barretje: Hoeveel tijd heb je nog en hoeveel kilo moet je nog?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
Geen tijd meer om nog wat af te vallen? Of moet er wel wat meer af dan 'wat'?
Zij hoeft alleen maar naakt te gaan staan en je werpt dat ding vervolgens over haar heen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef YUR het volgende:
Wij hebben nog wel een 3-persoons 2-secondentent voor je. Of is dat dan weer té?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij hoeft alleen maar naakt te gaan staan en je werpt dat ding vervolgens over haar heen?
Wel origineel en scheelt weer een hotel 's avonds! Kan Chep gewoon ook in de jurkquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:28 schreef AirwiN het volgende:
Zij hoeft alleen maar naakt te gaan staan en je werpt dat ding vervolgens over haar heen?
uiteindelijk.. 20 kiloquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Geen tijd meer om nog wat af te vallen? Of moet er wel wat meer af dan 'wat'?
[..]
gheghe
En Chep kan haar mooi vastzetten met scheerlijnen als het buffet wordt geopend. Voordat ze ook niet meer in de tent past.quote:
Ik denk dat je in twee maanden een heel eind kan komen. En je hebt een pracht van een deadline die niet meer verschoven kan worden. Oftewel, kom op met die discipline en zorg dat je die jurk gewoon aan kan over twee maanden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:30 schreef Barretje80 het volgende:
uiteindelijk.. 20 kilo
maar 10 is al heel wat
en ik heb 2 maanden![]()
10 kilo in 2 maanden is top , uiteindelijk 20 kilo in een (half) jaar??
We kunnen altijd de ingang nog open ritsenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Chep kan haar mooi vastzetten met scheerlijnen als het buffet wordt geopend. Voordat ze ook niet meer in de tent past.
Ok, dat is wel wat meer dan 'wat' inderdaad.. Maar hoeveel heb je nodig voor het jurkje? Tenminste, ga er vanuit dat je al een jurkje hebt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:30 schreef Barretje80 het volgende:
uiteindelijk.. 20 kilo
maar 10 is al heel wat
en ik heb 2 maanden![]()
10 kilo in 2 maanden is top , uiteindelijk 20 kilo in een (half) jaar??
En het eten er vanonder instoppen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef YUR het volgende:
We kunnen altijd de ingang nog open ritsen
mja jurkje is 2 maatjes kleiner dan m'n huidige maat..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ok, dat is wel wat meer dan 'wat' inderdaad.. Maar hoeveel heb je nodig voor het jurkje? Tenminste, ga er vanuit dat je al een jurkje hebt?
Oe nice!quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef Barretje80 het volgende:
mja jurkje is 2 maatjes kleiner dan m'n huidige maat..
ik heb eigenlijk geen idee wat dat doet qua kilo's
ohh en ik ben verliefd aan het worden
Kreeg vandaag toevallig een persbericht van zo'n Tai Chi ding....even zoeken....quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie tip. Helaas staat er weinig bruikbaars op de site
quote:Binnenkort starten er weer nieuwe beginnersklassen Kin San Tai Chi. Deze van oorsprong Chinese bewegingsvorm heeft een heilzame werking op lichaam en geest en kan door iedereen beoefend worden.
De cursussen zijn elke woensdagavond in Den Haag (gymzaal van de Oranje Nassauschool, Weissenbruchstraat 119) en elke maandagavond in Wassenaar (gymzaal Den Deylschool, Fabritiuslaan 2).
Er zijn begin september gratis en vrijblijvende introductielessen:
Den Haag: woensdag 7 en 14 september om 19.00 uur
Wassenaar: maandag 5 en 12 september om 20.00 uur
Kijk voor de locaties op www.kinsantaichi.nl.
Wees blij dat je niet over de n44 ri. Adam moest. De hele landscheidingsweg vast, t/m Alkemadelaan aan toe, andere kant tot in de sytwendetunnelquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef WheeleE het volgende:
Twiedeltwiedeltwiet!
Thuisreis met hindernissen. Eerst bij de Boogaard muurvast door een heftig ongeluk, toen chaos op het Veluweplein, en daarna bij mij voor de deur op de kruising. Pfff.
Máár...de AH was dit keer wel open. Inderdaad gisteren een stroomstoring gehad, lege schappen alom.
Het was vanmiddag een uitdaging om Den Haag in/uit te komen inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet over de n44 ri. Adam moest. De hele landscheidingsweg vast, t/m Alkemadelaan aan toe, andere kant tot in de sytwendetunnel
Via het Westland kan altijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het was vanmiddag een uitdaging om Den Haag in/uit te komen inderdaad.
Vond t best meevallen eigenlijk...ging om 9.00 weg vanuit Segbroek richting A12 en kwam om 14.45 over de A12 vanuit Zoetermeer.....quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het was vanmiddag een uitdaging om Den Haag in/uit te komen inderdaad.
Of aan je ondertitelquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:55 schreef Archie het volgende:
Maar ja mss ligt t gewoon aan m'n asociale werktijden!
Thanks!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kreeg vandaag toevallig een persbericht van zo'n Tai Chi ding....even zoeken....
[..]
Gisteren was de band nog hard. Vandaag niet gekekenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:40 schreef Atreidez het volgende:
MoggeWeer een dag inwerken achter de rug.. Na me vakantie de uitzendkracht meteen weggestuurd en kreeg pas vandaag weer een vervanger
Zat er nog lucht in Miss? Dan is die missie iig geslaagd
Thanks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:40 schreef ray_nl het volgende:
Voor degene die op zoek was naar Tai Chi, zag er net twee in het Haags Nieuwsblad staan:
www.taoisttaichi.nl en www.kinsantaichi.nl
Dat zijn schitterende beestenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:23 schreef nectarientje het volgende:
wooooh ik ga op katten passen die nog groter zijn dan die van mij![]()
Werkelijk schitterende beesten, Maine Coons met een enorme pluimstaart
Ontzettend nieuwsgierige kroelers zijn hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:31 schreef MissMSX het volgende:
Dat zijn schitterende beesten
Later als ik groot ben...![]()
Kaalscheren die handelquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ontzettend nieuwsgierige kroelers zijn hetVragen wat onderhoud maar dan heb je ook wat
![]()
Verantwoorde koekjes.. Je gaat van Truus een verantwoord linksdraaiend monster maken?
Was dat voor recept dan.. Koude pasta?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:26 schreef MissMSX het volgende:
Even klagen: wilde helemaal zelfgemaakte pastasaus maken. Ben ik blij aan de gang, lees ik halverwege het recept dat de saus minimaal 3 uur moet staan. Dahgaanweniereddenvandaag
Op het gasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:13 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Was dat voor recept dan.. Koude pasta?
Owh, ik zeg ook niet dat dat niet kanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef Atreidez het volgende:
Toch ken ik genoeg mensen die met gepelde tomaten uit blik en tomatenpuree zo een heerlijke saus in elkaar toveren.. In een half uurtjeBen dus nog steeds benieuwd naar t recept
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:40 schreef GotC het volgende:
Ik ga nu lekker in bed dvd van Friends opzettenBlijft ook leuk
Welterustenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga nu lekker naar bed en de luiken dicht doen.
Bejaarde...
Goedemorgenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:51 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen! Vandaag laatste dag op mn project..vanaf morgen dus op de bank
Veel plezier met het schoonmaken van het pandquote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:51 schreef GotC het volgende:
tsja... ik heb een baan voor jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 06:51 schreef GotC het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 07:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel plezier met het schoonmaken van het pand
maar wat voor projecten doe je dan??quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:11 schreef GotC het volgende:
Ja maar ja maar! Heel lief van jullie, maar ik ben gewoon nog in dienstMag dus betaald thuis zitten
Je wordt niet geacht je tijd op kantoor uit te zingen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Thanks. Met wat pech ben ik de hele maand september 'vrij', dus dat wordt flink huis onder handen nemen..
Nop! Hoogstens af en toe dagje langskomenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wordt niet geacht je tijd op kantoor uit te zingen?
Pensioenen/verzekeringenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar wat voor projecten doe je dan??
Dat gekraak is echt vreselijk! Pien heeft ook een paar keer een mot gevangen en opgevroten *ril*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:25 schreef Atreidez het volgende:
Doet me denken aan mijn nachtelijke avonturen met me sidekick. Zie je de poes echt mega gefocussed naar t plafond kijken, zit er grote nachtvlinder te flapperen. Dan mep ik m naar de grond en hoor je een paar seconden later gekraak
Voedzame maaltijd lijkt me op zich wel.
Shit, gemistquote:Op donderdag 1 september 2011 22:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Daarnet de eerste afleveringen van Seinpost DH gezien. Erg leuke serie!
Aanstaande zondag op NL3 om 20.25 uur. Was voorpremière vandaag met de cast, bobo's, een paar verdwaalde KRO-leden en persquote:
Wanneer zet je die webcam nou eens aan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 08:56 schreef WheeleE het volgende:
He bah, een fietsster aangereden voor de deur. Moeder met tiener achterop. Kind alleen een schaafwond, moeders met de ambulance mee, maar het leek meer uit voorzorg te zijn.
Ja idd....kan je elke zondag een weekcompilatie online zettenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer zet je die webcam nou eens aan?
Ik heb geen computer aan die kant van het huis. Als jullie allemaal wat bijleggen hang ik een draadloze webcam voor jullie opquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Wanneer zet je die webcam nou eens aan?
kost niks!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb geen computer aan die kant van het huis. Als jullie allemaal wat bijleggen hang ik een draadloze webcam voor jullie op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |