Ik heb een lekke achterband. Wanneer kom je die repareren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik kan ze zelf plakken, scheelt weer een fietsenmaker regelen. En vervangen kan ook, maar plakken is wel zo economisch. Een bandje vervangen vanwege 1 klein gaatje vind ik zonde.
Na Lowlandsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een lekke achterband. Wanneer kom je die repareren?
Ik heb ooit met 1 makelaar gewerkt...en met diegene ga ik geen tweede keer meer werken...Dus daar kan ik je helaas niet aan helpen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef JDx het volgende:
Weet iemand een goede makelaar of bemiddelaar in Den Haag?
Ik zoek een leuk 2 of 3 kamer appartement, liefst gerenoveerd of nieuwbouw.
En nog een vraagje, wat is een leuke buurt om te wonen, ik zou wel graag een beetje in de buurt van een rechtstreeks station willen wonen aangezien ik in Leiden werk. Of is elke plek in Den Haag wel binnen een paar minuten tram/fiets bij een station?
Ruilen, plakservice tegen een bonsai? Je hebt wel alles in huis dan hoop ik..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:22 schreef MissMSX het volgende:
k heb een lekke achterband. Wanneer kom je die repareren?
Uiteindelijk wel via die makelaar (een vage bekende). Wel een koophuis....van huren heb ik geen verstandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:32 schreef JDx het volgende:
Hoe ben je dan aan je woning gekomen?
Ik wil huren trouwens.
En voor?quote:
Als het goed is wel. Zal nog even navragen bij Airquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook een nieuwe (voor veraf) nerdenbril gekocht, hoop m morgen op te halen
[..]
Ruilen, plakservice tegen een bonsai? Je hebt wel alles in huis dan hoop ik..
Ik heb een tijdje via Metterwoon gehuurd. Niet de meest goedkope maar (bij mij destijds) wel snel met regelen van reparaties etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef JDx het volgende:
Weet iemand een goede makelaar of bemiddelaar in Den Haag?
Ik zoek een leuk 2 of 3 kamer appartement, liefst gerenoveerd of nieuwbouw.
En nog een vraagje, wat is een leuke buurt om te wonen, ik zou wel graag een beetje in de buurt van een rechtstreeks station willen wonen aangezien ik in Leiden werk. Of is elke plek in Den Haag wel binnen een paar minuten tram/fiets bij een station?
Dan zit ik al vol. Ik ben populair, jeweets...quote:
Atje doet het toch vast veel beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan zit ik al vol. Ik ben populair, jeweets...
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Atje doet het toch vast veel beter
Ik moet nog steeds beginnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:05 schreef nectarientje het volgende:
Mijn tas is op wat boodschappen en een shirtje dat nog hangt te drogen na startklaar!![]()
Heb er zin in!![]()
![]()
![]()
Echte mannen pakken een tas in een half uurtje last minute inquote:
Exactquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Echte mannen pakken een tas in een half uurtje last minute in
En dat bewijst maar weer dat ik écht geen man benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Echte mannen nemen geen tas mee. Die lopen vijf dagen in dezelfde kleren en die slapen in de buitenlucht op het gras zonder slaapzak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:02 schreef WheeleE het volgende:
Jij bent dus al helemaal gepakt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte mannen nemen geen tas mee. Die lopen vijf dagen in dezelfde kleren en die slapen in de buitenlucht op het gras zonder slaapzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |