Dit, en als jonge jongen dat al willen kan gewoon. TS je moet het verder gewoon niemand vertellen als je je ervoor schaamt. Ga gewoon ermee doorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:20 schreef Galosh het volgende:
Lekker belangrijk! ze is nu toch een vrouw?
Ik ook, blijkbaar zit er een grens aan mijn open minded zijn...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:16 schreef Maanvis het volgende:
ik zou ermee stoppen, maar dan eerder om wat m'n omgeving er van vindt als het uitkomt dan om wat ik er zelf van vind. noem me zwak
Hoezo zegt dat nou veel over normen/waarden? Wat is er mis met mensen die hun lichaam aanbieden voor geld? Ze doen het niet omdat ze er zo gelukkig van worden maar omdat ze het als een laatste mogelijkheid zien om hun leven te verbeteren. Het toont juist een ultieme "whatever it takes" attitudequote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:41 schreef Witbaard het volgende:
Het man -> vrouw gedeelte zou mij wel al doen twijfelen. Maar als je haar gewoon leuk vind, en dus niets mannelijks aan haar ziet, valt het nog te overzien. (Al zou ik persoonlijk bang zijn dat het 'uitkomt'. Maar ik woon dan ook in een (simpel) dorp..)
Het prositutie-gedeelte vindt ik persoonlijk nogal over de schreef gaan. Zegt veel over bepaalde normen/waarden van iemand vind ik zelf.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:28 schreef Copycat het volgende:
Ale clitorissen zijn in feite mini-penissen.
Als dat zo was, was ik vast jouw zusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:03 schreef Jumparound het volgende:
nou, mijn wildste fantasie was CC met een minipenis
laat me even
Ik kan me niet voorstellen dat alles kwa lichaamsvocht e.d. ook gewoon goed werkt eigenlijk. TS?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:20 schreef Galosh het volgende:
Lekker belangrijk! ze is nu toch een vrouw?
Besef jij je ook dat een jongen heel anders is dan een meisje? En als je dus wat aanpassingen aan die jongen maakt dat het nog steeds een jongen betreft?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:30 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me af of mensen die TS als verkapte homo bestempelen, zichzelf ook als verkapte pedo zien. Beseffen jullie wel dat je sex hebt met iemand die vroeger een klein kind was?
Nee, dat besef ik niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Besef jij je ook dat een jongen heel anders is dan een meisje? En als je dus wat aanpassingen aan die jongen maakt dat het nog steeds een jongen betreft?
Wanneer is een jongen een jongen en wanneer is een meisje een meisje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Besef jij je ook dat een jongen heel anders is dan een meisje? En als je dus wat aanpassingen aan die jongen maakt dat het nog steeds een jongen betreft?
Piemeltje en ballen of een vagina toch? Anders vraag ik het wel even aan papa of mama....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wanneer is een jongen een jongen en wanneer is een meisje een meisje?
iemand heeft niet opgelet onder biologieles!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wanneer is een jongen een jongen en wanneer is een meisje een meisje?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Piemeltje en ballen of een vagina toch? Anders vraag ik het wel even aan papa of mama....
http://en.wikipedia.org/wiki/Gender_verification_in_sportsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
iemand heeft niet opgelet onder biologieles!
Laat dat nou net het punt zijn bij een transseksueel: een jongen is heel anders dan een meisje, dus wat doet dat meisje in dat jongenslichaam (of andersom). Je past dus het lichaam aan aan de persoon die erin zit. Je maakt geen meisje van een jongen, je maakt een meisje van een meisje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laat dat nou net het punt zijn bij een transseksueel: een jongen is heel anders dan een meisje, dus wat doet dat meisje in dat jongenslichaam (of andersom). Je past dus het lichaam aan aan de persoon die erin zit. Je maakt geen meisje van een jongen, je maakt een meisje van een meisje.
Feit blijft alleen dat een jongen die omgebouwd is bepaalde onderdelen mist om een leven als volwaardig vrouw te leiden. En zal ik ze dus nooit als vrouw zien. Ze zullen ook nooit kinderen krijgen en nu ook niet meer maken als het zaakje er al afgehaald is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laat dat nou net het punt zijn bij een transseksueel: een jongen is heel anders dan een meisje, dus wat doet dat meisje in dat jongenslichaam (of andersom). Je past dus het lichaam aan aan de persoon die erin zit. Je maakt geen meisje van een jongen, je maakt een meisje van een meisje.
Ik ken genoeg vrouwen die geen kinderen meer kunnen produceren, hetzelfde geld voor mannen. Wat zijn dat dan? net niksjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Feit blijft alleen dat een jongen die omgebouwd is bepaalde onderdelen mist om een leven als volwaardig vrouw te leiden. En zal ik ze dus nooit als vrouw zien. Ze zullen ook nooit kinderen krijgen en nu ook niet meer maken als het zaakje er al afgehaald is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |