abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100841416
Iets meegemaakt dat raar, leuk, opmerkelijk of aangrijpend is? Post het hier.

Ts begint uiteraard:

Toen ik nog klein was, gingen we een dagje uit. Bij de verkeerslichten sneed een dikke zakenmanauto een andere wagen af. Beide voor rood, toen stapte de meneer uit zijn pauperauto en klopte op het ruitje van zakenmeneer. Ruitje ging naar beneden, vuist naar binnen, *paf* vuist naar buiten, vent ging weer in zijn pauperauto zitten en het ruitje ging weer dicht. Het ging echt zo droog als ik beschreef, geen geschreeuw, en alles bleef rustig.

Iets recenter (afgelopen weekend):
Lichtblauwe Fiat Punto MK2 met een vrij nieuw kenteken (drieletterig) , waarschijnlijk import, was aan het slingeren op een provincionale weg, zodanig dat het auto'tje op de andere weghelft kwam. En dat meerdere keren. Eerst dacht ik aan een koekwaus dat stoer aan het doen is tegen z'n vriendjes... Later zag ik een vrouw achter het stuur en een meisje op de bijrijdersplaats. Vond ik vrij bizar enzo, ook best gevaarlijk...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_100841602
Serieus? Hoe oud was dat meisje joh :o
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_100841643
Ze kwam net boven het raam uit, een jaartje of 10.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:45:35 #4
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_100841796
Vallende lading op mijn motorkap, de chauffeur die niet wil stoppen (begrijp ik op zich nog wel) en de vervoerder die ontkend, hufter!

Auto over de kop, voor mijn ogen, bij een afrit.

Vrachtauto die slingert en laat remt. Kom je er langs zie je dat hij met maar liefst 2 laptops aan het kutten is. :? En je dan afvragen waarom er af en toe eentje op een file inrijdt?

In Duitsland met 190 km/u links. En iemand, zon 10 auto's voor me, stampt op de rem vanwege een flitser. Drie man achterop. Volgens mij staan mijn tandafdrukken nog steeds in het stuur van mijn oude auto. :D

Bijna lege snelweg in Oostenrijk om een uurtje of 6. Er komt een busje van de rechter baan, invoegend de snelweg op, helemaal naar links. Bestuurder zat te slapen, schrok wakker van mijn toeter.

En ooit eens 6 man in een oude mini gezien. In Den Haag. Met Duits kenteken. :D Ik hoop voor ze dat ze niet zo uit Duitsland kwamen rijden. :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:49:05 #5
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_100841850
Vrachtwagenchauffeur dit met z'n combinatie 2 banen nodig had plus de vluchtstrook, ik zat achter in een personen auto en keek na het inhalen om omhoog, zat die gast gewoon keihard te knikkenbollen achter het stuur.
Politie gebeld
pi_100842014
In Wenen, iemand die de afslag naar Hongarije gemist had en maar achteruit ging rijden. Daarbij niet alleen de vluchtstrook gebruiken maar ook de rechterbaan. Dan rem je ook wel even flink.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:05:50 #7
20758 Stringer
You have a nice day
pi_100842111
1. 's Nachts een dronken bestuurder op de snelweg die de macht over het stuur verliest en een 360 maakt. Reed er rustig achter omdat het duidelijk te zien was dat hij dronken was.

2. Ingehaald worden door een auto die rond de 280++ km rijdt op de nederlandse snelweg. Auto trilde van de drukgolf. Vreemde gewaarwording.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_100842212
Op de A12, richting Utrecht. Met 4 man in een Matiz, kwamen we een andere kleine auto tegen waarin twee mensen zo relaxed aan headbangen waren op reggae, dus wij meedoen, was best hilarisch. Die twee anderen konden het ook wel waarderen.
pi_100842214
Net onder aan een viaduct stond een auto in de poeier tegen de linker vangrail in het donker.Ik haalde net een busje in, en zag die auto met zijn koplamp voor me op doemen, met de bestuurder naast de auto, midden op de snelweg. Gelukkig zag het busje naast me het ook, en week hij uit naar de vluchtstrook. Samgen gingen we in tandem dus netjes om die auto heen, maar zo rakelings dat de spiegel aan de bestuurderskant de jas van die man raakte. :X
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100842286
Een band van een vrachtwagen die vanaf de tegengestelde rijbaan ineens over de middenberm kwam vliegen. Schoot nét voor onze auto langs, scheelde 30 centimeter.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:52:58 #11
23014 marvman
is bijna kamasutra-expert:)
pi_100843092
Vrachtwagen op de a326 op de midden vangrail zien staan, pontificaal er bovenop.
Ook op de a326 een vrachtwagen een meter los zien komen nadat er een giga cementkuip van de vrachtwagen ervoor was losgeschoten en vrachtwagen 2 eroverheen denderde.
Hond op de a58 bij etten leur zo over de snelweg heen, kon m maar net ontwijken.
Spookrijder op de a59 net voorbij waalwijk. Best vreemde gewaarwording, lekker aan het inhalen en ineens in 2 koplampen van een corsa kijken.
Vrachtwagens die in een file op elkaar klappen omdat ze te druk zijn met filmpjes kijken of koffie zetten(meerdere locaties).
Oud mannetje ongeveer 40 zien rijden op de a59 bij Oss.
Baksteen rakelings langs de auto nadat die van de vrachtwagen ervoor af viel, chauffeur maar even geseind (deze stopte wel). etc etc etc dat krijg je met 70.000km per jaar al meer dan 10 jaar..
JAMMIE
pi_100843888
In Australie reed er een auto+caravan voor mij, de caravan had 4 wielen waarvan er 1 losschoot en de berm in stuiterde,
alleen had de bestuurder dat niet door en tot aan het 2 baans inhaalstuk heeft het ijzer gewoon over het asfalt geschraapt.
Daarna kon ik hem inhalen ennaar hem schreeuwen dat hij een wiel was verloren.

Op de A2 is er een bezopen gast die in slaap was gevallen op mijn achterwiel ingereden,
hij op de kop en ik de weg afgespind.
pi_100844634
Op terugweg van schiphol naar huis, midden in de nacht, konden we nog maar net een meisje ontwijken die midden op de snelweg stond te zwaaien met d'r armen in het donker.

Daarna gestopt, bleek hun auto over de kop gegaan te zijn en ze had geen telefoon en wilde dus een auto laten stoppen. Dat ze bijna een auto kopte met 130kmpu was haar ontgaan.

Kapotgeschrokken toen.
<hr>
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:16:30 #14
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_100845307
Honden op de snelweg
Fietsendragers op de snelweg
Skikoffers + inhoud op de snelweg
Lopende mensen op de snelweg
360 gezien, 360 zelf meegemaakt
Vechtende mensen op de snelweg
KPN monteurs die willen vechten op de snelweg
Hagenezen die willen vechten
Kettingbotsingen zien gebeuren, meegemaakt
Achteruitrijders op de snelweg om gemiste afslag te halen
Achteruitrijders op een afslag, want blijkbaar verkeerde afslag
etc
  FOK!fotograaf woensdag 17 augustus 2011 @ 11:33:48 #15
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_100845872
In Frankrijk eentje gehad die zo'n 100 meter voor ons inene begon te slingeren (rechterbaan, 3 baans weg + vluchtstrook), de linkervangrail pakte en vervolgens tegen de rechtervangrail tot stilstand kwam. Onze auto er maar 50 meter achter gezet en de hulpdiensten gebeld. Uiteindelijk een grote fles milleniumchampagne per post thuis gekregen. Dat was nog in de tijd dat ik zelf niet reed en daar ook nog lang niet mee bezig was.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:34:25 #16
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_100845893
Ergens in de jaren 80 in Hongarije op een "snelweg" op een warme zomeravond (37 graden was het die dag)

Irritant gastje in zo'n klein Fiatje zat iedereen in te halen links en rechts om stoer te doen voor zijn 2 vriendjes en 1 vriendinnetje in de auto

Meerdere tegenliggers moesten uitwijken en een vrachtwagen reed de berm in.

10 minuten later stonden we in de file.

Na een uur konden we er voorbij en toen bleek dat we maar op een kilometer van het ongeluk stonden.

Dat Fiatje lag in 1000 delen over de weg en de voorkant zat gedeeltelijk achter onder/in een vrachtwagen gedrukt waar een arm uit hing :{ :{ :{

Verder lag er overal bloed/olie/KVS stukjes lichaam en 7 witte lakens met daaronder restjes mens

De geur van verwarmd kvs/olie/bloed mengsel kan ik me nog steeds herinneren :{

Ik heb er geen Trauma aan over gehouden O-) * Prowl verder gaat met zijn messen slijpen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:42:59 #17
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_100846148
Oh ja, en een keer terug onderweg uit Frankrijk.
Lag d'r een vrachtwagenband op de middenbaan. Iedereen vloog er omheen, en 2km verderop reed de vrachtwagen met een trailer nieuwe auto's waarvan z'n as half in de hens stond. Hij miste ook die band maar karde gewoon door.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:26:24 #18
53151 T42
Pinball Wizard
pi_100855035
met een brandende auto rijden zonder het door te hebben....
was ergens 2003/2004

en een splinternieuwe opel raken die net 500meter daarvoor opgehaald was bij de dealer.
die sneed mij af en wou schakelen.. in een automaat...en trapt dus de rem in toen hij me afsneed
pi_100857615
Volgens mij was het ergens in westen van Amsterdam, met 2 rijstroken reden we de snelweg op, ik rechts, de ander, een jongen van waarschijnlijk Egyptische of Marokaanse afkomst zat links van mij en ik gaf hem ruim voldoende de ruimte om voor mij te ritsen. Toch ging hij irritant naast mij rijden en doen alsof ik hem er niet tussen liet. Ik maakte nog een vriendelijk handgebaar: "Gaat u maar voor" maar waarschijnlijk had hij z'n Ritalin niet bij zich. Tot afslag s115
volgens mij op de Ring A10 heeft hij me
achtervolgd, daar schoot ik op het
allerlaatst de afrit op en was ik hem kwijt.
Zie het moment zo weer voor me, echt
bizar hoe aggresief sommige lui achter het stuur zitten.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:28:37 #20
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_100864680
Ik heb 1x een auto recht voor mijn neus op de snelweg gehad waarbij de aanhanger ging scharen. Hij zat +- 10 meter voor mij in redelijk druk verkeer (A2 bij Den Bosch). Aanhanger slingerde en binnen de kortste keren stond hij dwars op de weg.
Ik kon er ternauwernood links voorbij en bijna nog in de vangrail gereden. Later hoorde ik op de radio dat een ander er wel opgereden was.

Op de A50 bij Son een keer een trekker/oplegger die schaarde +- 150 meter voor mij. Daar kon ik wel makkelijk voorbij en was ook niet zo druk, dus niemand klapte er op. Wel apart om zo'n ding opeens dwars over de hele weg te zien staan.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_100865959
Een keer iets gespot wat op een lijk leek, gewikkeld in een doek. Lag midden op de snelweg!
pi_100866042
A20-A4 Kethelplein Rotterdam Richting de Beneluxtunnel in de winter, diep in de nacht.

Nissan Sunny doet een 360 in een bocht op een viaduct vermoedelijk gladheid.

Raakt geen vangrails, kijkt ff 2 seconden op, en scheurt verder, mooi gezicht was dat :)
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 20:00:56 #23
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_100866176
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:57 schreef ellevehC86 het volgende:
A20-A4 Kethelplein Rotterdam Richting de Beneluxtunnel in de winter, diep in de nacht.

Nissan Sunny doet een 360 in een bocht op een viaduct vermoedelijk gladheid.

Raakt geen vangrails, kijkt ff 2 seconden op, en scheurt verder, mooi gezicht was dat :)
Exact dat heb ik zelf ooit gehad in een Laro defender op de A2 bij Leenderheide. Sneeuw op de weg, 2 auto's besluiten op het laatste moment toch nog vanaf de linkse baan de afrit te nemen en schieten voor mij door. Ik moet ervoor afremmen en de auto begint te tollen. Paar seconde later dwars over de linkse baan. Gelukkig amper ander verkeer dus ik kon ook even opkijken waar ik stond en weer doorrijden.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_100867255
Bij een splitsing van een snelweg schuin voor me een aanrijding zien gebeuren. Vervolgens begint één van de auto's te draaien om z'n as en komt aan mijn kant van de splitsing met de neus in mijn richting tot stilstand. Toch vreemd om op de snelweg neus richting neus te staan :)
pi_100867676
Gehuurde aanhanger die begint slingeren en bij thuiskomst het wiel beetpakken, waarna het er zomaar af komt zetten. Bleek het wiellager al langere tijd verrot te zijn.
When the priest killed a maiden in the metal church
Armored saints and warlocks watched the slaughter
Rage of the slayer forced the pretty maids
To kiss the Queen in crimson glory
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')