quote:Op woensdag 17 augustus 2011 05:02 schreef MajorTom. het volgende:
[..]Klinkt als een goed boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ż_(ツ)_/Ż
Is het ook.quote:
Dat is anders vrij simpel aan te tonen hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 05:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt een beetje over als blufpoker.
Laat FOK! maar voor een rechter proberen aan te tonen dat jij gekloond hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:43 schreef Sounddragon het volgende:
Neh, officieus niet![]()
Zometeen lekker pitten, maar eerst effe wachten tot mijn liefjen wakker is; geen zin om d'r te wekken voortijds
Hehe, lijkt me geen goed plan, lig je straks nog een aantal uur wakker op bed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:52 schreef Sounddragon het volgende:
Whehe, ik ben net thuis, nacht gewerkt.. zometeen effe meissie kroeluh, beetje bijkletsen en dan via de wasstraat naar mijn mandje![]()
Zit te twijfelen om eente zetten..
Hehe, tsja, als je het zo snel "verwerkt", kan er inderdaad nog wel een bakje bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:58 schreef Sounddragon het volgende:
Welnee, heb al 2 liter op vannacht denk ik, plus nog een blikkie of 3 energyshit (tussen 4 en 5), en ik ben nu ook moe; daar gaat niks meer tegen helpen ben ik bang
Trustuhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hehe, tsja, als je het zo snel "verwerkt", kan er inderdaad nog wel een bakje bij.Ik ga er nu in ieder geval wel vandoor, want m'n ogen/lenzen werken niet meer mee
Trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |