Ik weet toch heul nie hoe jij eruit ziet. Ben je mans genoeg zijn om als je mij zag iets te zeggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
T noorden, jij?
Tevens was ik gisteren ook in de stad dus misschien hebben we elkaar wel gezien whehe. En hoe de neuk zie je daar een aap in.
Mooiquote:
Oh ik had ook geen idee hoe jij eruit zag, eigenlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik weet toch heul nie hoe jij eruit ziet. Ben je mans genoeg zijn om als je mij zag iets te zeggen?Volgende keer dat ik in de stad ben (wat niet lang zal duren, want ik moet wat ruilen
), ga ik een foto voor je maken en het je uitleggen!
Hoe kun je zoiets zeggen als ik niet actief ben op dat moment?quote:
De PI niet zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef coban het volgende:
[..]
Erg neutraal
Bedoel je:
Coban
Coban
Coban
Coban![]()
?
tss je bent er nu tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:36 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets zeggen als ik niet actief ben op dat moment?
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik dit topic echt missen als de vakantie over is
Ga dan op een pc, zoals alle autisten doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oh shit.kutmobiel, dan valt niet op
Is teveel werk man. Opstaan, pc openen, ditdat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga dan op een pc, zoals alle autisten doen
Die 3e hè.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef coban het volgende:
[..]
Erg neutraal
Bedoel je:
Coban
Coban
Coban
Coban![]()
?
WOLLAH A ZEMMEL IK KOM KAHBAquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:52 schreef amenth het volgende:
S goed gaanwe gelyk kyke of je ng zo biggie doe kom£ naar die ingang vn winkelcentrm naas hotel ja
Hoe bewijs je het dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik naar Rotterdam CS gaan om amenth te klappen?
Zolang ik maar op je begrafenis mag komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik naar Rotterdam CS gaan om amenth te klappen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:44 schreef coban het volgende:
[..]
Zolang ik maar op je begrafenis mag komen.
Ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef Plastic_zak het volgende:
aantal posts: 2047 (gemiddeld 147 per dag)
Dit vind ik eigenlijk heel erg triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |