Had het over Pro-abortus, domste volk ter wereld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat loop jij ineens te haten weer dan.
Kleine moeite, waar de fuck het ook over gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:47 schreef Ugjerke het volgende:
Hoera wat zijn jullie lief. Ik zie allemaal Nederlandse stemmen.
Touchy subject, verklaar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Had het over Pro-abortus, domste volk ter wereld.
Langverloren biologische vaderquote:
what you did there, I see it!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:48 schreef MajorTom. het volgende:
Celebrations in huis en ik kan niet stoppen met eten. kapot misselijk nu.
maja gewoon door eten want eten is lekker.
Waarvoor?quote:
Naja kijk, van een kant snap ik het ook wel dat ze het moord vinden. Maar er is een reden waarom mensen een kind weg laten halen, dat ze er niet voor kunnen zorgen. Kan je een kind toch niet aan doen, dat ze ergens in een wankele relatie opgroeit bij iemand die te jong is om moeder te zijn.quote:
Helemaal nergens over.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kleine moeite, waar de fuck het ook over gaat
Op een 5 jarig meisje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarvoor?
Dat je niet door rood licht gaat rijden?
Dat je je niet stoot aan je bureau?
Dat je niet per ongeluk een typo maakt?
Is alles nog een beetje goedgekomen met school?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Langverloren biologische vader
Ik had er een gestart in Zombies, maar wegens onduidelijke redenen gesloten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Is er ergens een necrofielentopic op FOK! ?
Je zegt net dat pro-abortus mensen dom zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Naja kijk, van een kant snap ik het ook wel dat ze het moord vinden. Maar er is een reden waarom mensen een kind weg laten halen, dat ze er niet voor kunnen zorgen. Kan je een kind toch niet aan doen, dat ze ergens in een wankele relatie opgroeit bij iemand die te jong is om moeder te zijn.
Nee, viel dik tegen. Volgende week m'n examenjaar in, 4 Mavo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is alles nog een beetje goedgekomen met school?
Tijd om mijn roes uit te slapen zie ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je zegt net dat pro-abortus mensen dom zijn?
Waarschijnlijk wel, linkje naar foto?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben jij nou die baas die met Annnet op de foto stond?
Gekke jongen ben je dit dat ja toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Tijd om mijn roes uit te slapen zie ik.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Post gemaakt die misschien toch iets te ver ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |