gewoon doen sgtje, weet je gelijk wie je echte bois zijn tochquote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
Als ik twitter neem dan ben ik met een verkeerde tweet mijn halve vriendengroep kwijt, ik heb soms weleens gemene gedachtes. En twitter is echt zo'n "spui het de wereld in" gebeuren.
Facebook is voor vrienden, Twitter is voor mensen die geen neuk geven, ja toch. Kom erbij monky, lekker wijf.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
Als ik twitter neem dan ben ik met een verkeerde tweet mijn halve vriendengroep kwijt, ik heb soms weleens gemene gedachtes. En twitter is echt zo'n "spui het de wereld in" gebeuren.
Meh, geen zin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Facebook is voor vrienden, Twitter is voor mensen die geen neuk geven, ja toch. Kom erbij monky, lekker wijf.
quote:OKE NU MAAKT MIJN KAT GELUIDEN IK BEN BANG.
quote:
Nog steeds die shit aan het eten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:40 schreef MajorTom. het volgende:
nog 1 griesmeelpudding over. mijn maag spat bijna uit elkaar.
ja nu ondertussen wel twee dagen over datum. Gewoon eten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog steeds die shit aan het eten?
Kan makkelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:41 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja nu ondertussen wel twee dagen over datum. Gewoon eten?
Ja gewoon eten, als je zwanger wordt gewoon abortus toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:41 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja nu ondertussen wel twee dagen over datum. Gewoon eten?
quote:
quote:
Niet gestemd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:44 schreef Ugjerke het volgende:
http://www.99polls.com/poll_97072:1
STEM OP SLOB DAN BEN JE LIEF DANK JE KUSJENS
Wat loop jij ineens te haten weer dan.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:44 schreef Ugjerke het volgende:
http://www.99polls.com/poll_97072:1
STEM OP SLOB DAN BEN JE LIEF DANK JE KUSJENS
Wat.quote:DagrenVotesSlob
08/16/2011 (6 hours ago)
VOTE SLOB OR NAZIS WILL GO BACK IN TIME TO PREVENT THE CREATION OF PEANUT BUTTER LEADING TO EVERYTHING BEING WRITTEN IN COMIC SANS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |