Wie is dit ???quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vond ik in een of ander kut topic.
Zomermeisje wel, de rest niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar Dimens, weten die users dan wie je bent IRL?
Beetje onduidelijke foto van die gitaar vind ik, waarom staat die meid ervoor?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
WIE IS DIT !!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:19 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Is een Gibson Les Paul volgens mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Beetje onduidelijke foto van die gitaar vind ik, waarom staat die meid ervoor?
Dat kan ik niet doen, dan weet hij wie ik ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:20 schreef coban het volgende:
Omg dimens! Doe krokrantekrab de groeten irl van mij als je hem ziet
Hij heeft ban..hij was zo'n goede baggeraar
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Saisai het volgende:
ik vraag me af waarom remlof zo'n kutbui heeft. hoe lang zal hij al geen seks meer hebben gehad?
Jij bent een van mijn favoriete usersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nog 2 weken pour moi. #watishetfijnomlimburgertezijn
Ja dat las ik netquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen, dan weet hij wie ik ben.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij bent een van mijn favoriete users
In de bijstand?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er zijn mensen die altijd vakantie hebben, waar moeten die heen?
je wil in mn broekje hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
sarcasme is nooit leuk, maar nu toch wel![]()
![]()
![]()
![]()
stalkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
Users die mij smeken hoe ik weet wie ze zijn.
Venloquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, en omdat ik in een kutstad in een kutplaats woon waar het merendeel bejaard is ben ik niet bang dat iemand mij IRL herkent.
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:25 schreef coban het volgende:
Yo plastic_zak! Mij geef je wel gratis he?
Wil je FOK!kers kennen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ja dat las ik netik ken geen enkele fokker irl
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
Kerkradequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, en omdat ik in een kutstad in een kutplaats woon waar het merendeel bejaard is ben ik niet bang dat iemand mij IRL herkent.
Alle chickies breken meteen als ik ze die zwoele blik van die hamster laat zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:27 schreef Saisai het volgende:
nee je UI. hij kijkt me de hele tijd verliefd aan
Deze gaat in me foboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Saisais ui en die van freddie passen bij elkaar.
Die je nu heb is toepasselijker bij mij beeld wat ik van je hebquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef Saisai het volgende:
he ff een vraag he. is deze UI leuker, of deze: [ afbeelding ]
Je oude vind ik stiekem leukerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef Saisai het volgende:
he ff een vraag he. is deze UI leuker, of deze: [ afbeelding ]
Neem geen nieuwe UI, dan herken ik je bazenposts niet meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:29 schreef Saisai het volgende:
of deze: [ afbeelding ]
of deze: [ afbeelding ]
Over Romana gesproken, ik zag afgelopen weekend iemand met precies dezelfde jurk als haar.quote:
aaawhhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Neem geen nieuwe UI, dan herken ik je bazenposts niet meer
niiiicequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Over Romana gesproken, ik zag afgelopen weekend iemand met precies dezelfde jurk als haar.No lie.
trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:31 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik laat je in onwetendheid, want ik ga slapen![]()
weltruste
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Over Romana gesproken, ik zag afgelopen weekend iemand met precies dezelfde jurk als haar.No lie.
gamezz kan datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
Heeft gamezz voor me gemaakt lief he!
En ook nog hetzelfde figuur. (maar wel kort pittig kapselquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:31 schreef Saisai het volgende:
[..]
niiiice
en hem nog dragen ook.. epic
o noes.. ik had sowieso een foto gemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En ook nog hetzelfde figuur. (maar wel kort pittig kapsel)
Gadverdammequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En ook nog hetzelfde figuur. (maar wel kort pittig kapsel)
Eh. Ik heb dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gadverdammekorte, pittige kapsels
Ik heb net mijn pizza uitgekotst
Bedankt
Haten op dit kapselquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gadverdammekorte, pittige kapsels
Ik heb net mijn pizza uitgekotst
Bedankt
Negerwat, al die schilderijtjes op de achtergrondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haten op dit kapsel
[ afbeelding ]
Moet je niet kotsen?quote:
JA CEPS LOK IS KAPODTquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
JA JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN
daar hoef ik me niet voor te verkleden hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
Wie doet er mee verkleden als draak en dan doen alsof je uitgestorven bent
Prachtigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je niet kotsen?
Ik heb het wel heel mooi. Het is precies 4.56 centimeter en veel gel. Zulke stekeltjes in het midden en de zijkanten 1.34 cm. De zijkanten zijn rood en het middenstuk is paars met gele highlights.i lav it.
Wat gekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Saisai het volgende:
[..]
daar hoef ik me niet voor te verkleden hoor
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:35 schreef aight1 het volgende:
Wie doet er mee verkleden als draak en dan doen alsof je uitgestorven bent
neger wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat sommige mensen geweld moeten gebruiken om achter gegevens van andere mensen te komen.
Waarom zou je dat doen. :Squote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat sommige mensen geweld moeten gebruiken om achter gegevens van andere mensen te komen.
fysieke bedreigingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef Dimens het volgende:
nee sorryquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef coban het volgende:
Hey mag ik dan het prinsesje in nood spelen? Of nee mag ik de prins zijn die het prinsesje redt?
Dat sommige users op FOK! andere users bedreigen tot het geven van informatie van andere mensen.quote:
Ik lurkte al maandenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Plastic_zak had jij een vorig account? Je bent pas 2 weken user en nu al een echte FOK!ker.
Ik vraag mij ook af waarom hij dat doet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen. :S
huh? waar heb je het over?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat sommige users op FOK! andere users bedreigen tot het geven van informatie van andere mensen.
Triest, nog erger dan stalken. =/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af waarom hij dat doet.
alle rollen zijn al vergeven aan gelouterde hollywoodsterrenquote:
Wie is het? İk geef hem billenkoek ik bescherm je wel dimens. İk ben je bodyguardquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af waarom hij dat doet.
Een FOK!ker op FOK! weet nu wie ik ben door zo tegen andere FOK!ker te zeggen dat ze gegevens moest geven en zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:38 schreef Saisai het volgende:
[..]
huh? waar heb je het over?
je kunt me ook dmen. deze informatie geef ik zomaar zonder enige reden
Mag ik boom nummer 4 op de achtergrond dan zijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
alle rollen zijn al vergeven aan gelouterde hollywoodsterren
dat sowiesoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik boom nummer 4 op de achtergrond dan zijn?
Hahahah.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik boom nummer 4 op de achtergrond dan zijn?
ik wil er alles van weten!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een FOK!ker op FOK! weet nu wie ik ben door zo tegen andere FOK!ker te zeggen dat ze gegevens moest geven en zo.
zieliger om erop in te gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef coban het volgende:
Eigenlijk best naaiend om zo zielig over fok te doen.dreigen enzo
Het is FOK!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef coban het volgende:
Eigenlijk best naaiend om zo zielig over fok te doen.dreigen enzo
Awh dat programma. Ik was altijd jaloers op die taarten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:40 schreef Saisai het volgende:
haha ik deed een taartenvanabel uitspraak
ik kan dat veel beterquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Awh dat programma. Ik was altijd jaloers op die taarten.
Ja nou ik wist dus naam van user en dat zei ik tegen hem en toen ging hij aan zo'n meisje wat ik ook ken vragen wat mijn naam was om mij daarmee te pesten en zo.quote:
Er kwamen wat druppeltjes plas in mijn onderbroek van het lachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die niet als machine geboren zijn
Nog steeds last van? ;lquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja nou ik wist dus naam van user en dat zei ik tegen hem en toen ging hij aan zo'n meisje wat ik ook ken vragen wat mijn naam was om mij daarmee te pesten en zo.
+1 voor jouquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:42 schreef coban het volgende:
İk kan ook lekkere taarten maken want ik ben vrouw en dus huisvrouw en dus onderdanig en dus gedwongen taart te maken. Wie wilt?
Nee gelukkig niet, ik heb al gedreigd zijn privé gegevens hier op FOK! te posten een een foto van zijn piemel als hij maar iets over mij zegt.quote:
Ik maak je graag boos/verdrietig. Goedmaakseks is het bestequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nu heb je mij laten huilen. Los dat maar op nu.
ik hoorde dat hij het net door had verteldquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik heb al gedreigd zijn privé gegevens hier op FOK! te posten een een foto van zijn piemel als hij maar iets over mij zegt.
Nu vraag ik mij af he.. Wat jij met die foto doet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik heb al gedreigd zijn privé gegevens hier op FOK! te posten een een foto van zijn piemel als hij maar iets over mij zegt.
Ah oke beter, die houdt zich voorlopig stil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik maak je graag boos/verdrietig. Goedmaakseks is het beste
Mag ik vragen wat jij hebt gebruiktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef aight1 het volgende:
haha vriend van me was op vakantie met oor tussen schuifdeur gekomen![]()
![]()
hele vakantie geen alcohol en geen zee
Auw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef aight1 het volgende:
haha vriend van me was op vakantie met oor tussen schuifdeur gekomen![]()
![]()
hele vakantie geen alcohol en geen zee
Hoezoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij hebt gebruikt?
Hoe de fuck kom je met je oor tussen een schuifpuiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Auw.Wel genaaid, denk je vakantie te hebben..
bier getapt voor anderen voornamelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk de hele vakantie gedaan ? Ik heb alleen maar op FOK! gezeten
true thatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je met je oor tussen een schuifpuidan verdien je zoiets gewoon
Kusje erop ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef coban het volgende:
Wtf heb ik gedaan mijn ribben doen pijn.
Die was drunk zeker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je met je oor tussen een schuifpuidan verdien je zoiets gewoon
Kaastaartquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Saisai het volgende:
* Saisai geeft iedereen een stukje kaastaart
Yes!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:46 schreef Saisai het volgende:
* Saisai geeft iedereen een stukje kaastaart
dat plaatje van net zag er toch niet ranzig uit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kaastaart? Dat klinkt echt ranzig
Die staat nu in FOK!rar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af he.. Wat jij met die foto doet.
Dat niet, maar kaas is gewoon ranzigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:47 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat plaatje van net zag er toch niet ranzig uit?
daat stond op "voor kaas"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat niet, maar kaas is gewoon ranzig
Sorry, het is al laatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
daat stond op "voor kaas"
daarom kaastaart
Hihiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:49 schreef Saisai het volgende:
ik maar het wel even duidelijk coban.
DIMENS WAAROM HEB JIJ FOTO'S VAN PIEMELS?!
Nee wat dan xdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Zien jullie trouwens ook flitsen ( omgeving Rotterdam)?
ja je lijkt me inderdaad een bang grijs muisjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:50 schreef coban het volgende:
[..]
Hihiik ben veel te verlegen om zoiets te zeggen
Gekregen van meisje van FOK! toen ik haar ging bedreigen foto's van hem te geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:49 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, meer van: hoe jij aan die foto komt.
well done broquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gekregen van meisje van FOK! toen ik haar ging bedreigen foto's van hem te geven.
Nee dacht van wel eigenlijk maar wist niet zekerquote:
Ik doe die-hard mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:51 schreef coban het volgende:
[..]
Nee dacht van wel eigenlijk maar wist niet zekerin turkije was het een ramp
Ah zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gekregen van meisje van FOK! toen ik haar ging bedreigen foto's van hem te geven.
Ik kom met je zusje spelenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:52 schreef aight1 het volgende:
ok wie komt er airhockey spelen ik heb eigen speeltafel
Jaaa! Watertekort gewoonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik doe die-hard mee.![]()
Te warm enzo?
je bent 12 jaar met een zonnebril die 2x zo groot is als je hoofd man, wat denk jequote:
Ook al, dit betekend iets.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:52 schreef Saisai het volgende:
godverdomme coban jij gebruikt mijn grapjes ook die ik hier nog nooit heb gepost.
ik ben niet origineel
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:53 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaa! Watertekort gewoonik lag daar halfdood op de straten te kruipen als een man in de sahara die water zoekt. hier in nl gaat het supereasy voor mijn gevoel
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
je bent 12 jaar met een zonnebril die 2x zo groot is als je hoofd man, wat denk je
en ondertussen keihard maagdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben 17
Nog jong genoeg voor de 15 jarige, oud genoeg voor de MILFs
Ja maar ik adoreer je! Kom terug lieve saisai jij bent de enige van wie ik houd! Trouw met me!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:52 schreef Saisai het volgende:
godverdomme coban jij gebruikt mijn grapjes ook die ik hier nog nooit heb gepost.
ik ben niet origineel
Sure.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Meeting volgende maand, de 19e
hi hi allemaal koomen hor
Ja (serieus)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:56 schreef aight1 het volgende:
heeft iemand ooit epileptischeaanval gehad
Hij pmde me dat hij zomaar ban had en geen notificatie ofzo had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:56 schreef Saisai het volgende:
een ban komt volgens mij nooit uit het niets
nee, wel iemand geholpen die 1 kreeg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:56 schreef aight1 het volgende:
heeft iemand ooit epileptischeaanval gehad
Hij was een kloon van een eerder geband accountquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban, KrokanteKrab had ban toch? Zomaar uit het niets?
Ik ben jaloersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:58 schreef Saisai het volgende:
* Saisai schuurt tegen amenth aan met haar ronde kontje
je zou maar bij komen en dan jou varkenshoofd bove je zien :p valle gelky weer vlauquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, wel iemand geholpen die 1 kreeg.
Foei saisai! Amenth heeft een dinnetje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:58 schreef Saisai het volgende:
* Saisai schuurt tegen amenth aan met haar ronde kontje
waarom hou je niet van mij amenth?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:58 schreef amenth het volgende:
[..]
je zou maar bij komen en dan jou varkenshoofd bove je zien :p valle gelky weer vlau
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:58 schreef amenth het volgende:
[..]
je zou maar bij komen en dan jou varkenshoofd bove je zien :p valle gelky weer vlau
serieus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:58 schreef coban het volgende:
[..]
Foei saisai! Amenth heeft een dinnetje.
Hij heeft een chi, geen vriendin.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:58 schreef coban het volgende:
[..]
Foei saisai! Amenth heeft een dinnetje.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allemaal zelfde gedachten en zo.
Hoofdletter trouwens vergeten.
laat eens zien dan. sowieso pics van amenth wil ik wel eens zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb pics van amenth ze chimeid
Weg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:00 schreef coban het volgende:
Oke wie wilt amenth uit dit topic weghebben? Wie wilt amenth hier houden?
Straks krijg ik dreigpms.
Plas over zijn m3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:00 schreef coban het volgende:
Oke wie wilt amenth uit dit topic weghebben? Wie wilt amenth hier houden?
Straks krijg ik dreigpms.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
waarom hou je niet van mij amenth?
Geen chiboy? Lekker gezellig yeshomo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij heeft een chi, geen vriendin.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
laat eens zien dan. sowieso pics van amenth wil ik wel eens zien
litertje of 8quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:01 schreef coban het volgende:
[..]
Hoeveel pis denk je dat ik heb jonguh?
Denken dat een vertaalmachine scheldwoorden vertaalt.quote:
HAHA DUS JE HBT HET OOIT GEPROBEERDquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:02 schreef coban het volgende:
[..]
Denken dat een vertaalmachine scheldwoorden vertaalt._!!!!!
jij zal er wel ervating mee hebbe kut nep turk s2quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:02 schreef coban het volgende:
[..]
Denken dat een vertaalmachine scheldwoorden vertaalt._!!!!!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
jij zal er wel ervating mee hebbe kut nep turk s2
Ja marokkaanse scheldwoordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HAHA DUS JE HBT HET OOIT GEPROBEERD
ZE IS GEEN NEP TURK AH ZEHMAquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:03 schreef amenth het volgende:
[..]
jij zal er wel ervating mee hebbe kut nep turk s2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |