Ik verveelde mij dood daar en was toch gestopt met 5x in de week te trainen. Dus leek Vavo mij wel een goede optie ook al wist ik niet wat ik moest verwachten. Ik schrok wel dat bij onze school het slagingspercentage maar rond de 15% ligt.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
Ben in ieder geval blij om van het voortgezet onderwijs af te zijn.
Het HBO zal vast nog erger zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
Hoezo dat? Ik vond het wel chill, geen reet uitvoeren, chillen met je maten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
Ik laat mij verrassenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het HBO zal vast nog erger zijn
Dit klopt wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vond het wel chill, geen reet uitvoeren, chillen met je maten.
Maar nu doe je iets waar je echt zelf voor gekozen hebt.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het HBO zal vast nog erger zijn
Daarom. Ik hoefde niets te doen en daarom was het saai. De laatste twee jaren waren ook wat minder dan de jaren ervoor omdat ik niet meer met mijn beste vrienden op school zat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vond het wel chill, geen reet uitvoeren, chillen met je maten.
Nu moet je écht iets uitvoeren!! D:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Daarom. Ik hoefde niets te doen en daarom was het saai. De laatste twee jaren waren ook wat minder dan de jaren ervoor omdat ik niet meer met mijn beste vrienden op school zat.
Dat wordt ook tijd. Ik kan niet altijd blijven niksen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu moet je écht iets uitvoeren!! D:
Geil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KB en ik gaan binnenkort brugspotten.
en ik danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeker. KB gaat de bruggen filmen en ik ga het commentaar geven.quote:
Wel op z'n Brabants gastquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker. KB gaat de bruggen filmen en ik ga het commentaar geven.
Waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt goed.quote:
Voor dezelfde reden dat jij auto's ging spottenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik ging laatste met een vriendin langs de snelweg auto's spotten.![]()
Nieuwste hype toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik ging laatste met een vriendin langs de snelweg auto's spotten.![]()
Ze was net bij Rtl Boulevard. Maar Jennifer Ewbank.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
*googles*
The Voice of Holland
Alle soortgelijke shows
De helft van de mensen die die bloedmongolen doorlaten kunnen niet zingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze was net bij Rtl Boulevard. Maar Jennifer Ewbank.Ze kan echt niet zingen.
liever niet Gquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Kutstudent het volgende:
En dragoeneren is een draak regelen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ahwhahaha ga nie prate mang djoek je neer jwt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ging jij niet slapen Etsu?
Omdat je geen neuk geeft, een pussy is een pussy.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom zou je überhaupt een draak regelen?
Ik zou geen lelijke kerel kunnen neuken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat je geen neuk geeft, een pussy is een pussy.
En het is toch weer een goed verhaal achteraf.
Nee maar voor vrouwen is dat ook anders dan voor mannen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou geen lelijke kerel kunnen neuken.
Ja, want als vrouwen het doen zijn ze een slet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee maar voor vrouwen is dat ook anders dan voor mannen.
Precies.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want als vrouwen het doen zijn ze een slet.
Maar goed ook. Minder concurrentie.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Gelukkig zijn er maar weinig master keys.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar goed ook. Minder concurrentie.
doe je goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:00 schreef Etsu het volgende:
Het is echt rustig hierzittend geld verdienen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar goed ook. Minder concurrentie.
ja, dat is echt irritant. We komen tussen 9 en 18 uur uw pakket leveren! Ja wtf, daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wacht op mijn pakketje. Ik haat wachten op pakketjes.
Ja, de chauffeur is wel onderweg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, dat is echt irritant. We komen tussen 9 en 18 uur uw pakket leveren! Ja wtf, daar heb ik niks aan
hopen dat hij aan jouw kant begint danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, de chauffeur is wel onderweg.
Zal wel niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:03 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hopen dat hij aan jouw kant begint dan
ik ken het probleemquote:
nou, dat scheelt je toch weer een paar uurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij Wehkamp is het tussen 12 en 6 EN het is Selektvracht en niet TNT.
ja, dat is altijd het nadeel. lijkt mij dat ze voortaan toch wel betere schattingen kunnen geven. Window van 2 uur lijkt me prima zat toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh vervelend. Ik had eigenlijk nog afgesproken vanmiddag.
Ja toch wat is dezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, dat is altijd het nadeel. lijkt mij dat ze voortaan toch wel betere schattingen kunnen geven. Window van 2 uur lijkt me prima zat toch?
ja snap ik ja. Dadelijk even vragen wat ze doen als je niet thuis bent. Weet je dat voor een volgende keerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja jongen ik zou gaan chillen met m'n beste vriendin in de staden als ik zeker zou weten dat een van mijn buren thuis is en ze daar ook het pakketje afleveren, zou ik gewoon gaan.
Kom je dan op mijn stokje zitten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo maar eens eitjes bakken anders ga ik van mijn stokje af.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom je dan op mijn stokje zitten?
Heb je ook nog sigaretten gekocht? Zo ja, welk merk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb ook nog een ander pakketje van de H&M wat terug moet, moet ik weer naar die sigarettenwinkel.En deze bezorger was chagrijnig zeg, volgens mij was hij Pool.
Wat jammer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, want ik ben er nog niet geweest.
Dat wist ik daarom:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee, want ik ben er nog niet geweest. En ik rook niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef Dastan het volgende:
Zo nee, welk merk zou je hebben gekocht als je sigaretten zou hebben gehaald?
Inderdaad niet echt `goed` nieuws.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Flitskikker het volgende:
Goeiemiddag.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)turen-op-komst.dhtml
NEEEE
"opgelucht ademhalen"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Inderdaad niet echt `goed` nieuws.
Ja straks wordt het natuurlijk weer van die typisch Hollandse godsgruwelijke benauwdheid de ganse dag.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"opgelucht ademhalen"
Nu nog wel
Toch niet dat het warm is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is echt niet om uit te houden op mijn kamer.
O ja? Ga je dan ook `stoer` een `biertje` drinken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef Etsu het volgende:
Als het vrijdag ook schijnt, ga ik een terrasje pakken
0.0% jwt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja? Ga je dan ook `stoer` een `biertje` drinken?
water. wat denk jij danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja? Ga je dan ook `stoer` een `biertje` drinken?
Lijkt me echt niet te zuipen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat bestelde ik een keer bij ongeluk
dan ga ik over naar mijn eigen zweetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.
Naarmate de tijd verstrijkt ga je wel aan wat sterkers hoop ik?
He bah.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan ga ik over naar mijn eigen zweet
't Smaakte inderdaad anders. Maar ik was nog onwetend en jong.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Lijkt me echt niet te zuipen.
Waarom ga jij met meisjes een biertje drinken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef Dastan het volgende:
Ik weet het nog goed. De eerste keer dat ik op café ging. Voelde me al wat onzeker natuurlijk. Keek ik op de kaart. Was een vrij dure kroeg. Ik nam het goedkoopste biertje. Genaamd Amstel Malt. Achteraf natuurlijk kankerpauper en teringtriest. Wist toentertijd niet dat Malt alcoholvrij was. Werd uitgelachen door de meiskes met wie ik was, die uit ongemakkelijkheid mij niet durfde te waarschuwen. De serveerster keek ik een beetje spottend naar me terwijl ze de drankjes serveerde.
Er waren ook jongons bij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom ga jij met meisjes een biertje drinken.
Aangifte waartegen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef Etsu het volgende:
trouwens dastannetje, heb je aangifte gedaan
en zij waarschuwden je niet even ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, geen volstrekt onbekenden nee.
Nee, want ik schreef al. Ze dachten dat ik echt alcoholvrij wilde en ze wilden me niet afvallen/lullig zijn door mij daar huillacherig op te wijzen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
en zij waarschuwden je niet even ofzo?
hoe ben je erachter gekomen welke kamers je moest hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
O.Nee, mijn collegae en ik hebben tevergeefs flink gezocht vandaag.
Ik had wonderlijk genoeg nog een goed geheugen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe ben je erachter gekomen welke kamers je moest hebben
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgens mij heb ik een spier in mijn oksel verrekt en dat doet echt pijn als de tering, sodeju.
je hebt gewoon te veel afgetrokken sletquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Volgens mij heb ik een spier in mijn oksel verrekt en dat doet echt pijn als de tering, sodeju.
Knap als ik al vanaf maandag niet meer bij Mark ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
je hebt gewoon te veel afgetrokken slet
Impliceren dat er geen andere jongons bestaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Knap als ik al vanaf maandag niet meer bij Mark ben.
Impliceren dat er betere jongens dan Markquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Impliceren dat er geen andere jongons bestaan.
Ikkequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Impliceren dat er betere jongens dan Markbestaan.
Ja, maar waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
kan ik liedjes van youtube ofzo, of van mn laptop, op itunes zetten en zo weer op mn iphone?
Zo moeilijk is iTunes niet hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
kan ik liedjes van youtube ofzo, of van mn laptop, op itunes zetten en zo weer op mn iphone?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou je dat in godsnaam doen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
want op iphone staat dat ik 0,99 euro moet betalen om dat liedje te mogen luisteren
Download dan gewoon meteen een album.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
want op iphone staat dat ik 0,99 euro moet betalen om dat liedje te mogen luisteren
Ik download ook losse nummers als ik maar een nummer wil van een artiest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Download dan gewoon meteen een album.
Sowieso nummers los neerhalen.
Triest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik download ook losse nummers als ik maar een nummer wil van een artiest.
oke zie ik staanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat nee.
Hoewel ook wel aanvaardbaar.
Leonard Cohen.
je wil toch wel meer horen van een artiest na een nummer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom, een los nummer downloaden is makkelijker voor mij dan een hele nzb opzoeken.
equote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://pc-en-internet.inf(...)ten-handleiding.html
Asjeblieft, veel succes.
Als ik een bepaalde artiest al ken en ik vind maar een of twee nummers leuk, dan ga ik niet een heel album downloaden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
je wil toch wel meer horen van een artiest na een nummer?
Vreemd dat je maar een of twee nummers kan waarderen van zo'n artiest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik een bepaalde artiest al ken en ik vind maar een of twee nummers leuk, dan ga ik niet een heel album downloaden.
Het zijn over het algemeen ook stomme artiesten die dan een of twee leuke liedjes uitbrengen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vreemd dat je maar een of twee nummers kan waarderen van zo'n artiest.
Maar ja.
We zijn niet voor niets very low.
Daarom gewoon niet luisteren naar die eendagsvliegenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het zijn over het algemeen ook stomme artiesten die dan een of twee leuke liedjes uitbrengen.
nee mijn tip is goudquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
ik ga eerst dat linkkie van suus lezen anders raak ik in de war
Jawel jongequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet luisteren naar die eendagsvliegen
Ik heb gewoon een andere smaak dan jij. Kan ook muziek waarderen die jij luistert, alleen die zet ik niet op mijn iPod.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Your musical compatibility with dinosorawr is Very Low (0%)![]()
Jij en muziek.
Luister niet naar deze gekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Google is nog beter. Maar mrtzcmp3 is makkelijker
Noem eens liedje welke je wilt
maakt niet uit, ik wil eerst snappen voordat ik allemaal liedjes ga toevoegenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Google is nog beter. Maar mrtzcmp3 is makkelijker
Noem eens liedje welke je wilt
okquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een andere smaak dan jij. Kan ook muziek waarderen die jij luistert, alleen die zet ik niet op mijn iPod.
http://www.beemp3.comquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik wil eerst snappen voordat ik allemaal liedjes ga toevoegen
Dat doe ik zelfs nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:17 schreef Dastan het volgende:
ik zal je maar niet lastigvallen met ID3-tags
o, maar eerst het beginquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:17 schreef Dastan het volgende:
die zorgen ervoor dat het een beetje proper gesorteerd staat op je Apple-apparaat.
Jawel jongen, sommige mensen stellen dat al goed in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:17 schreef Dastan het volgende:
als je losse nummers downloadt vind je niets terug zonder ID3-tags aan te passen
Ja, in torrent-bestanden ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel jongen, sommige mensen stellen dat al goed in.
Ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ook bij Pirate dude.
Luister je trouwens ook The Travelling Wilburries?
oequote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
dastan kom op jeweetwel dat praat makkelijker
Ik ken wel goede muziek dude.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.
Meer dan in mijn Last.fm staat trouwens. Daar staat enkelTweeter and the Monkey Man
waarom zou dastan mij willen belazerenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Flitskikker het volgende:
Beemp3 = zoeken werkt niet goed en meeste is YouTube-rips.
Dus faal
Nee, pertinent onwaar en ongegronde onware gegevensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Flitskikker het volgende:
Beemp3 = zoeken werkt niet goed en meeste is YouTube-rips.
Dus faal
Blijkbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ken wel goede muziek dude.
Lijkt me een beste man.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n vader je weet.
Je moet het zelf weten hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zou dastan mij willen belazeren
Nee, voor alles handig. Jeetje wat een zeiklul ben jij, je gaat toch niet voor alles een andere site gebruiken.quote:
Nee bah.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geef je 'm dan weleens stiekem een kus?
dus jij vindt beemp3 een goeie website?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, voor alles handig. Jeetje wat een zeiklul ben jij, je gaat toch niet voor alles een andere site gebruiken.
Ik bedoel dat ik het niet voor losse nummers gebruik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, voor alles handig. Jeetje wat een zeiklul ben jij, je gaat toch niet voor alles een andere site gebruiken.
jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus jij vindt beemp3 een goeie website?
Geen idee, ken de site niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus jij vindt beemp3 een goeie website?
Oh.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het niet voor losse nummers gebruik.
Albums, films en games enzo wel gewoon nzbindex.
kan ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
vind jij die website goed, dastan? pirate dinges.
Pirate is geen website, het is een programma.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Etsu het volgende:
vind jij die website goed, dastan? pirate dinges.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Pirate is geen website, het is een programma.
Pirate is goed ja. Zelfde bron als mrtzcmp3, alleen bugt Pirate (downloadt niet) als er een & in de naam zit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, ken de site niet.Films, albums en al die shit download ik met nzb's (nzbindex dus) en losse nummers met Pirate:
http://www.digimuziek.nl/pirate.htm
maar jouw muziekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Lolnope
Ik zoek een nummer op Beemp3: "No results found"
Dat faalt dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |