Ik verveelde mij dood daar en was toch gestopt met 5x in de week te trainen. Dus leek Vavo mij wel een goede optie ook al wist ik niet wat ik moest verwachten. Ik schrok wel dat bij onze school het slagingspercentage maar rond de 15% ligt.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
Ben in ieder geval blij om van het voortgezet onderwijs af te zijn.
Het HBO zal vast nog erger zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
Hoezo dat? Ik vond het wel chill, geen reet uitvoeren, chillen met je maten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
Ik laat mij verrassenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het HBO zal vast nog erger zijn
Dit klopt wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vond het wel chill, geen reet uitvoeren, chillen met je maten.
Maar nu doe je iets waar je echt zelf voor gekozen hebt.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het HBO zal vast nog erger zijn
Daarom. Ik hoefde niets te doen en daarom was het saai. De laatste twee jaren waren ook wat minder dan de jaren ervoor omdat ik niet meer met mijn beste vrienden op school zat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik vond het wel chill, geen reet uitvoeren, chillen met je maten.
Nu moet je écht iets uitvoeren!! D:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Daarom. Ik hoefde niets te doen en daarom was het saai. De laatste twee jaren waren ook wat minder dan de jaren ervoor omdat ik niet meer met mijn beste vrienden op school zat.
Dat wordt ook tijd. Ik kan niet altijd blijven niksen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu moet je écht iets uitvoeren!! D:
Geil.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KB en ik gaan binnenkort brugspotten.
en ik danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zeker. KB gaat de bruggen filmen en ik ga het commentaar geven.quote:
Wel op z'n Brabants gastquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker. KB gaat de bruggen filmen en ik ga het commentaar geven.
Waarom?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt goed.quote:
Voor dezelfde reden dat jij auto's ging spottenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik ging laatste met een vriendin langs de snelweg auto's spotten.![]()
Nieuwste hype toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Ik ging laatste met een vriendin langs de snelweg auto's spotten.![]()
Ze was net bij Rtl Boulevard. Maar Jennifer Ewbank.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
*googles*
The Voice of Holland
Alle soortgelijke shows
De helft van de mensen die die bloedmongolen doorlaten kunnen niet zingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ze was net bij Rtl Boulevard. Maar Jennifer Ewbank.Ze kan echt niet zingen.
liever niet Gquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Kutstudent het volgende:
En dragoeneren is een draak regelen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ahwhahaha ga nie prate mang djoek je neer jwt
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ging jij niet slapen Etsu?
Omdat je geen neuk geeft, een pussy is een pussy.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Waarom zou je überhaupt een draak regelen?
Ik zou geen lelijke kerel kunnen neuken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat je geen neuk geeft, een pussy is een pussy.
En het is toch weer een goed verhaal achteraf.
Nee maar voor vrouwen is dat ook anders dan voor mannen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zou geen lelijke kerel kunnen neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |