Omdat hij een brug stond te filmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoe weet je nou weer dat die man een autist is?
Absoluut waar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Magisch het volgende:
Oh en daar heb je een last van..... het zou verboden moet worden mang.
Serieus dat meen je niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Kutstudent het volgende:
http://www.youtube.com/user/Spikeyyyyboyyyy#p/u
Youtube account ter ondersteuning van de klacht. Weet niet of het dezelfde gast is.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
Hij heeft zelfs een filmpje van de betreffende brug waar het vandaag was.
Wow!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
Meer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef Kutstudent het volgende:
Bohhhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:24 schreef Kutstudent het volgende:
En zelfs vanaf de andere kant._!
Ik was op virgiel, en ik woon tussen het kanaal en de TU-wijk in, dus dan rij ik altijd daar langs de balkan.quote:
Mensen die de hambrug niet waarderenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:27 schreef themole het volgende:
Serieus welke gek gaat de hambrug in delft filmen, dat is de meest niet boeiende brug.
Net zo kut, moet je helemaal tegen die grafheuvel opfietsen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:27 schreef themole het volgende:
Serieus welke gek gaat de hambrug in delft filmen, dat is de meest niet boeiende brug.
Hij heeft ook de koepoort.
laat me ff kijken, ik weet wie TS isquote:
quote:ricohallo22
ricohallo22 (2 jaar geleden)
Spam
ik vindt het hartstikke leuke video's want ik houd erg veel van overwegen en bruggen die open gaan
Ik fiets daar niet, deze opnames zijn van een andere retard. Ik heb er vandaag eentje zien filmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
laat me ff kijken, ik weet wie TS is
edit: die in het groen
Och och wat doen ze weer ruig de kindertjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:04 schreef jeroen25 het volgende:
En dat mag wel, brugwachter? En wij eerlijke brugspottertjes worden weggestuurd?
Er zijn best wel bruggen die ik kan waarderen, die zijn alleen niet in Nederland te vinden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef Saturos het volgende:
Treinspotten kan ik me nog iets bij voorstellen. Fucking bruggen spotten daarentegen? Treinen kun je mooi vinden, net zoals auto liefhebbers auto's mooi vinden I guess... Maar bruggen? Serieus?
Mensen die geen foto hebben waar Emimich even poseerde voor een piccaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
en het eerste wat in zicht kwam aan de overkant was een gast die als 2 druppels water op emimich () leek die de brug aan het filmen was.
Jezus Christus, wat is dat voor simpel volk dan?quote:
DIE DIKKE MET DIE KRULLENquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |