quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik steek nu mijn hand in de lucht...
dan sta je rond 5 uur op de camping ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
We gaan morgen toch met de auto, geen zin in drukte in de trein en de bushoe laat gaat het parkeerterrein open? Is een uur of twaalf op de dijk vroeg genoeg?
Dan zal je vast nog wel drukte hebben op de dijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
We gaan morgen toch met de auto, geen zin in drukte in de trein en de bushoe laat gaat het parkeerterrein open? Is een uur of twaalf op de dijk vroeg genoeg?
sta je wel flink achteraan, wij waren vorig jaar laat (10-11 uur) voor ons doen stonden we halverwege de dijk ofzoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef MaJo het volgende:
Ah dat is best primaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dan sta je rond 5 uur op de camping ofzo
Mötley Crüe +1quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:10 schreef willemwaus het volgende:
http://www.vimeo.com/27502962#
![]()
TittyTwister
Vorig jaar zijn wij om half 11 vertrokken om iets meer dan een uur later in 't harde aan te komen met de trein. Toen waren wij om 3 uur al op het terrein. Is het echt zo druk met de auto's? enige keer dat ik met de auto ben gekomen was ik om half 4 weggegaan en stond ik om 6 uur op de camping. Het voordeel van uit het noorden komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef willemwaus het volgende:
[..]
sta je wel flink achteraan, wij waren vorig jaar laat (10-11 uur) voor ons doen stonden we halverwege de dijk ofzo
Nou, ik denk het niet...vorig jaar waren we er om 15:00-16:00 en toen hadden we nog maar net plek.quote:
Dat denk ik trouwens niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dan sta je rond 5 uur op de camping ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet...vorig jaar waren we er om 15:00-16:00 en toen hadden we nog maar net plek.
Ik denk dat 11:00-12:00 prima is hoor. Ik hoop alleen dat je er eerder bent dan 17:00. En ik denk wel dat dat het geval is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
OhHoe laat komen jullie aan? Ik denk trouwens dat als we er om 12 uur zijn dat we wel iets eerder op het terrein zijn. We kunnen ook eerder weggaan maar zoals ik al eerder zei heb ik ook niet zo zin om eeuwen op de dijk te wachten. Wat is de meest ideale tijd dan om aan te komen zodat je om een uur of 3 op het terrein bent?
ik snap dit niet, waar is het nieuwsbericht waarin die douchemuntjes worden geïntroduceerd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:13 schreef AMDB het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)chemuntjes-ongeldig/
Ja dat dacht ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat 11:00-12:00 prima is hoor. Ik hoop alleen dat je er eerder bent dan 17:00. En ik denk wel dat dat het geval is.
Ik heb geen flauw idee maar wij zijn later. We zijn pas om 12:00 in de Meern(reken maar later)
Ik hoop op 16:00 op de camping maar ja
Zoals ik al eerder zei: check ook de rest van die site, dan wordt het wel duidelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik snap dit niet, waar is het nieuwsbericht waarin die douchemuntjes worden geïntroduceerd?
en waar kan je ze kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |