Nah, pijn opzich vind ik helemaal niet zo erg. Maar wel als het m'n humeur dusdanig verneukt en ik bij elke stap op het punt van janken staquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Oognip het volgende:
[..]erop. Het wordt hoog tijd dat je eens zonder pijn kunt leven.
Met een beetje pijn is te leven, maar als je humeur er verneukt van wordt en je op punt vna janken staat, heb je wel heel veel pijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, pijn opzich vind ik helemaal niet zo erg. Maar wel als het m'n humeur dusdanig verneukt en ik bij elke stap op het punt van janken sta
Daar kan ik zó slecht tegen
Vind je? Ik kan viezere beesten bedenkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:01 schreef Oognip het volgende:
Wat zijn wormen toch vreselijk vieze beesten
Vertelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan viezere beesten bedenken
Ieuw ja dat lijkt me ook vies om te zienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
Deze wormen komen uit mijn kittens en ze leven nog, dan vind ik ze behoorlijk vies
How very ElisaB of you!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef Qwea het volgende:
Ik ga een bloembak timmeren
I need :
Hout
Spijkers
Beits
Vijverfolie
Nietjes + machine
Zondag op maandagnacht hebben ze een paar keer gekotst met wormen erin terwijl ze al ontwormd waren. Maandag zijn ze nog een keer ontwormd en ze kotsen niet meer, maar nu zit het in de diarree. Het kitten dat veel wormen heeft eet niet en valt dus af. De coordinator is nu in overleg wat we gaan doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieuw ja dat lijkt me ook vies om te zien
Hebben de kittens er veel last van?
Ahw wat zieligquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zondag op maandagnacht hebben ze een paar keer gekotst met wormen erin terwijl ze al ontwormd waren. Maandag zijn ze nog een keer ontwormd en ze kotsen niet meer, maar nu zit het in de diarree. Het kitten dat veel wormen heeft eet niet en valt dus af. De coordinator is nu in overleg wat we gaan doen.
Ik heb dat ook besloten, maar goed gaat het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb besloten dat ik moet afvallen en het gaat al twee dagen goed![]()
Weet alleen niet meer hoeveel kcal ik ook alweer op een dag zou mogen ongeveer
*Naar LIF holt*
Doe es normaal, Greysquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
*Naar LIF holt*
Ik vul alles in dat ik op een dag eet en dat maakt me er al veel bewuster vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb dat ook besloten, maar goed gaat het niet
Volg je een dieet of eet je gewoon gezonder?
Ik heb geen blubbers gezien! Maar zo rond de 1750 kcal als je af wil vallen ofzo? Volgens mij eet jij ook juist eerder te weinig dan te veelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Het wordt toch best nogal blubberig enzo en dat wil ik niet
Ahja alles opschrijven is een goede. Ik heb ooit eens gehoord dat afvallen ook heel goed gaat als je van alles wat je eet een foto maakt. Als je dan een bord patat voor je hebt en je maakt er een foto van schijn je er al geen zin meer in te hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vul alles in dat ik op een dag eet en dat maakt me er al veel bewuster van
En dan telt het automatisch op hoeveel kcal het is per dag.
Weet alleen dus niet meer hoeveel ik er ongeveer mag en waar ik dus onder moet blijven om af te vallen. En sowieso beweeg ik veel meer nu met Bietje
Dan heb je niet goed gekekenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb geen blubbers gezien! Maar zo rond de 1750 kcal als je af wil vallen ofzo? Volgens mij eet jij ook juist eerder te weinig dan te veel
Waar blijf je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
*Naar LIF holt*
Ja, alleen moet MM opschieten want ik wil naar de bouwmarkt maar kan niet rijdenquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Oognip het volgende:
Maar je gaat toch niet zo gek doen om maar 1000 kcal per dag te eten he?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Ik zal vanavond wel ff laten weten hoeveel kcal het zijn geworden vandaag.
Heb op vandaag:
- Danio peer & pecan yoghurtje met noten
- Twee crackers met smeerkaas
- Banaan
- 2 eieren
- 1 glas Optimel chocolademelk 0% vet
en zit nu al op 786
Als het heel erg pure chocolade was is het geen probleem geloof ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]ik moet ook op dieet, ik heb net een stukje chocolade gehad
Goed hea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |