Vind het nogal raar dat het er dubbel staat, of heeft NS een "apart" studentenreisproduct?quote:1. Studenten OV-chipkaart week, NS
2. Studentenkaart korting week, NS
3. Studenten Weekabon Korting, Studenten OV-chipkaart
4. Studenten Weekabon vrij Reizen, Studenten OV-chipkaart
Ik zou gewoon zeggen dat ie gestolen is, 5 werkdagen had ik een nieuwequote:Op maandag 27 augustus 2012 13:23 schreef Poepje-miauw het volgende:
balen, er zit een scheur in mijn OV-chipkaart, het duurt ongeveer 5 keer dat het apperaat mijn kaart scant, en dat 2 weken voordat mijn stage straks begint, en ik wil NIET fietsen,
weet iemand als ik een nieuwe aanvraag, ik deze tot de tussentijd nog kan houden?
en in de tussentijd krijg ik wel mijn reiskosten vergoed? trouwens een beter plan dan 3 weken wachtenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zeggen dat ie gestolen is, 5 werkdagen had ik een nieuwe
Nee dat niet maar als je dat nu doet heb je hem voor je stage in ieder geval binnenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:47 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
en in de tussentijd krijg ik wel mijn reiskosten vergoed? trouwens een beter plan dan 3 weken wachten
iedergeval bedankt, dan doe ik het via deze manierquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als je dat nu doet heb je hem voor je stage in ieder geval binnen
Mijn studentenreisproduct gaat pas 1 oktober in. Deze moet je eerst ophalen bij een OV-chipkaartautomaat.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:05 schreef honderdprocentjes het volgende:
Beste mensen,
mijn studie begint in september en ik heb de kaart al binnen. Wanneer kan ik gratis reizen? Is dat pas vanaf 15 september? En moet ik verder nog iets doen om deze kaart te actveren?
Bij voorbaat dank.
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef fl1pp13 het volgende:
Moet ik nou nog los mijn OV chipkaart voor NS activeren als ik al een studentenabonnement heb opgehaald bij een automaat?
Dan ben je waarschijnlijk nog (geen) 18 en krijgen je ouders voor de maand september nog kinderbijslag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:38 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Vraagje, (vast al gesteld maar kon het zo snel niet vinden)
Ik heb t al aangevraagd, en mag geloof ik in octobre mijn reisproduct erop zetten (geen idee waarom dan pas,, maargoed)
Ik heb een weekabbo, maar als ik nou in het weekend reis.. Moet k m dannog opwaarderen of krijg ik dan gewoon een rekening thuis?
Ah Bedankt!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef Chule het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog (geen) 18 en krijgen je ouders voor de maand september nog kinderbijslag.
Je moet zelf tegoed erop zetten om in het weekend met 40% korting te kunnen reizen.
Als je product succesvol gekoppeld is, staat het op je OV-chipkaart. Als je 'm voor de lezer op de NS-kaartautomaat houdt, kun je altijd even checken welke producten erop staan. Als het goed is zijn dat deze:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:18 schreef JaafkeGB het volgende:
pech gehad met mijn OV. was te lang op vakantie en had een bericht over het koppelen van mijn OV gehad.
vandaag even gekoppeld. denken jullie dat ik volgende week (per 1-9-12) gaat mijn OV in gratis kan reizen? of komen er nog meer stappen kijken na het koppelen van je reisproduct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |