Met als reden bagger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:50 schreef coban het volgende:
Smegmanus ik vind je echt cool als je je eigen topic een slotje geeft.
quote:
Die boom is schuldig, ik zweer het je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef banapples het volgende:
Shopje WGR? Maar serieus, gaat het hier om een wilde nazi of een getemde?
Je faaltquote:
Het gaat erom dat je wellicht de schade bij het baasje van die nazi kan verhalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die boom is schuldig, ik zweer het je.
Nazi's zijn erg sluw (met name de wilde). Die nazi weet namelijk dat je een eend ten alle tijde zal ontwijken dus die nazi blijft gewoon lekker bij die eend lopen.quote:
Dat zou een reden kunnen zijn voor de verzekering om niet uit te keren inderdaad.quote:
Slim.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:08 schreef banapples het volgende:
[..]
Nazi's zijn erg sluw (met name de wilde). Die nazi weet namelijk dat je een eend ten alle tijde zal ontwijken dus die nazi blijft gewoon lekker bij die eend lopen.
Stuur gewoon een PM als je een vraag hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:16 schreef Daaps het volgende:
Smegje.. heb je iets tegen mij en mn kwaliteits topics? Dat mag je ook gewoon zeggen, schat.
Hey, dat kan in het feedbacktopic hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Stuur gewoon een PM als je een vraag hebtZUCHT!
Maar goed bij deze:
Dit topic:
Hoeveel zou een pr0nactrice vragen?
Dit noem je kwaliteit?
Lijkt wel erg op dit topic hé?
Hoeveel zou een pr0nactrice vragen?
Flikker op met je "kwaliteit". Dit is ook geen pareltje, maar ik stop tenminste nog een beetje tijd in de paints.
Geeft niet, het is toch een baggertopic. Dan mag het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, dat kan in het feedbacktopic hè
Het is jouw baggertopic, dus je mag het zelf opruimenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geeft niet, het is toch een baggertopic. Dan mag het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |