abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100837349
Doe ik altijd ts lekker die motorrijders irrtere vooral als regent s t leuk
Ne mutlu Türküm diyene
  woensdag 17 augustus 2011 @ 01:41:59 #52
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_100837839
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Verzoek aan een ieder die hier reageerd: denk er ook in de winter aan.
(Mrzed rijdt 200 dagen/jaar woon/werk met de motor Rotterdam<->Breda)

Antiklacht: mensen die dit soort klachten alleen maar 's zomers posten }:|
's-winters over die witte strepen gaan rijden. Ben je levensmoe ofzo? :')
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
pi_100837887
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
dat vind ik juist het leuke van file dat er van die gefrustreerde mannetjes zijn die het gaatje zo klein mogelijk maken :D Maar ik wurm me er toch wel tussen. Soms scheelt het echt maar 1 cm tussen mij en een auto en dan denkt ik pfff gaat net goed. Ik zie het meer als een spel, als je het gat aan de ene kant krap maak dan slalom ik er toch lekker aan de andere kant langs :D plus ik geef nog even een dot gas lekker herrie maken mwep mwep

Dit dus.
pi_100840845
ik zet altijd de ruitensproeier aan. lachen man als die gasten hun vizier open hebben!!!
5 Ferrari's op videoband!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:18:02 #55
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_100861860
quote:
16s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef k_man het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat dat logge ding van jou van z'n plek is, is die automobilist drie kruispunten verder. :)
Deze post is nou precies een goed voorbeeld waarom wij met de vrachtwagen een aantal stappen verder vooruit moeten denken dan andere automobilisten. Want het is meestal niet één automobilist die het doet. Als er ruimte is voor één dan komt nummer twee en nummer drie en tegen de tijd dat wij ruimte moeten nemen om de bocht door te komen zitten er zoveel auto's in de buitenbocht dat er geen doorkomen meer aan is.

Dus is het logisch dat wij de linkerbaan ook in beslag nemen, voor zover mogelijk dan. Misschien moeten een x aantal automobilisten even een paar seconden langer wachten maar dat is wel bevorderlijk voor de doorstroming. Die paar seconden overleven ze wel. Een stalen bumper die via je rechterdeur naar binnen komt, neemt meer tijd in beslag :)
pi_100886419
quote:
13s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:41 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

's-winters over die witte strepen gaan rijden. Ben je levensmoe ofzo? :')
eh... nee. Ervaren.
Met sneeuw rijd ik ook. Allen met kans op ijzel blijft de k1100 thuis.
Ik moet toch naar mijn werk en werk op tijden dat het OV bij ons niet bruikbaar is.
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:59:05 #57
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_100886491
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef incompetente-palpeerder het volgende:

[..]

eh... nee. Ervaren.
Met sneeuw rijd ik ook. Allen met kans op ijzel blijft de k1100 thuis.
Ik moet toch naar mijn werk en werk op tijden dat het OV bij ons niet bruikbaar is.
Ervaren heb je geen bal aan als je op ijs rijdt. Die witte strepen zijn 's-winters standaard nog gladder dan ijzel waar je echt absoluut geen grip hebt.
pi_100886512
quote:
6s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

Ervaren heb je geen bal aan als je op ijs rijdt. Die witte strepen zijn 's-winters standaard nog gladder dan ijzel waar je echt absoluut geen grip hebt.
Hij rijdt dan ook niet op ijs
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:02:38 #59
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_100886570
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

Hij rijdt dan ook niet op ijs
Aangezien er weinig auto's op die strepen rijden, ontwikkeld zich daar gewoon ijzel.
pi_100887028
Wil iemand even uitleggen dat "de winter" een seizoen is, waarin de temperaturen wat lager zijn, er wat meer kans is op regen en er bijzonder weinig motoren gesignaleerd worden. En niet iets wat wordt geduid met temperaturen rond het vriespunt?
Shit, heb ik het zelf al gedaan |:(
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
pi_100887859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Wil iemand even uitleggen dat "de winter" een seizoen is, waarin de temperaturen wat lager zijn, er wat meer kans is op regen en er bijzonder weinig motoren gesignaleerd worden. En niet iets wat wordt geduid met temperaturen rond het vriespunt?
Wat een sukkels dan.
In de zomer ons komen vervelen door overal als een idioot tussendoor te scheuren, en in de winter ons vervelen door extra files te veroorzaken. :r
pi_100887902
Heb ik eerlijk gezegd nog nooit gezien. Maar ben wel een jalours als een motor lekker kan doorrijden terwijl ik in de file sta :'(
Blessed be.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:56:11 #63
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_100888005
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:21 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
:') Sukkel.
pi_100888045
Beetje jammer alleen van sommige motorrijders dat ze menen dat wanneer het verkeer harder gaat dan stapvoets ze zichzelf er ook nog tussen door moeten wurmen. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:02:11 #65
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_100926987
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:18 schreef glasbak het volgende:

[..]

Deze post is nou precies een goed voorbeeld waarom wij met de vrachtwagen een aantal stappen verder vooruit moeten denken dan andere automobilisten. Want het is meestal niet één automobilist die het doet. Als er ruimte is voor één dan komt nummer twee en nummer drie en tegen de tijd dat wij ruimte moeten nemen om de bocht door te komen zitten er zoveel auto's in de buitenbocht dat er geen doorkomen meer aan is.

Dus is het logisch dat wij de linkerbaan ook in beslag nemen, voor zover mogelijk dan. Misschien moeten een x aantal automobilisten even een paar seconden langer wachten maar dat is wel bevorderlijk voor de doorstroming. Die paar seconden overleven ze wel. Een stalen bumper die via je rechterdeur naar binnen komt, neemt meer tijd in beslag :)
QFT
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_100936568
quote:
13s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Beetje jammer alleen van sommige motorrijders dat ze menen dat wanneer het verkeer harder gaat dan stapvoets ze zichzelf er ook nog tussen door moeten wurmen. :')
je mag er dan ook tot 40 km/u doorheen rijden |:(
pi_100938644
Boeit mij dat nou dat motorrijders iets sneller zijn... een andere keer zit ik droog terwijl zij zeiknat op kantoor aankomen.
pi_100938757
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:34 schreef Flixxy het volgende:
Boeit mij dat nou dat motorrijders iets sneller zijn... een andere keer zit ik droog terwijl zij zeiknat op kantoor aankomen.
Je bent met een goed pak droger binnen dan mensen die een parkeerplaats over moeten :P
pi_100938833
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Je bent met een goed pak droger binnen dan mensen die een parkeerplaats over moeten :P
Geen valet parking hebben op je werk :')
pi_100939188
Die 2 wieler liefhebbers hier.
Je gaat maar lekker in de file staan, als ik zie dat er een 2 wielert aan komt ga ik ook altijd op de middenstreep staan :D
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_100939217
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:50 schreef AwesomeSauce het volgende:
Die 2 wieler liefhebbers hier.
Je gaat maar lekker in de file staan, als ik zie dat er een 2 wielert aan komt ga ik ook altijd op de middenstreep staan :D
word de file alleen maar langer van, en je loopt het risco een spiegel te verliezen :|W
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:57:21 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_100939387
ik heb dit hier in het Noorden nog noooooit gezien. Iedereen gaat zelfs overdreven naar de zijkanten zoals soms gebeurd als er hulpdiensten langs moeten.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_100939711
Als een motor plakt (en dat doen ze binnen de bebouwde kom als ik 70 rijd op de linkerbaan waar je 50 mag) ga ik ik altijd mijn ramen sproeien. Bij de stoplichten vragen ze dan vervolgens of ik wel spoor en dat het levensgevaarlijk is. Als ik dan vraag of zij mijn ramen willen schoonmaken worden ze nog bozer.

Motorbestuurders zijn aso's.
pi_100939733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Het bestaan van paraplu's niet kennen :')
  FOK!fotograaf vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:11:07 #75
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_100939847
Ik houd sowiso altijd ruimte voor me (probeer iig) en als er een motor aankomt, stuur ik ook naar de buitenkant ja.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')