SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Harajuku. op 16-08-2011 22:23:12 ]Wat doe ik hier?
Ik zit ook zo:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
Godver, nu er alweer uit....
Bedankt, het was gezellig
Wist ie dondersgoed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:23 schreef tombolafan het volgende:
Okeeeeeeee, dat mag dus niet Benny
Ik heb het gelezen maar ik zal het niet doorvertellen. We houden het leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
Ja sorry, dat wist ik neit
Thanks Hara
Ik heb het serieus nooit kunnen spelen, omdat ik altijd in de eerste ronde al werd uitgemoord of weg was.quote:
Met drie pagina's zullen ze toch heus wel zien dat er een andere naam dan c_a staat neem ik aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
Okee, wacht....
Stel dat C_A maffia was, en als de link naar C_A niet klopte en daar ook 20-04 stond, dan kan het toch zijn dat de SL een verkeerde hint heeft gepost daarvoor?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Met drie pagina's zullen ze toch heus wel zien dat er een andere naam dan c_a staat neem ik aan
Lutte doodt juist Wendy, Borisz doodt Bennyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef honkeytonk het volgende:
Denk dat Lutte ook mafia is, ze vermoordt iBenny lekker snel omdat niemand verwacht dat zij dat zou doen, ook een aantal mooie verwijzingen naar haar.
Dat hebben ze gewoon afgesproken. Voor mij is't duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Lutte doodt juist Wendy, Borisz doodt Benny
same herequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Kut ben ik ook weer even weg. Nu heb ik niet gezien wat er stond en ik ben keinieuwsgierig aangelegd
kunnen het er ook 5 zijn? of wordt het dan naar boven afgerond? lijkt me oneerlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het kan zijn dat de maffia niet al zijn kills heeft gebruikt (is 3 of 4 maffia niet wat weinig?)
Ik zag wat er stond maar ik ga het lekker niet zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef 08gnoT. het volgende:
Kut ben ik ook weer even weg. Nu heb ik niet gezien wat er stond en ik ben keinieuwsgierig aangelegd
Wordt naar boven afgerondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
kunnen het er ook 5 zijn? of wordt het dan naar boven afgerond? lijkt me oneerlijk
Vanaf nuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef honkeytonk het volgende:
Vanaf wanneer kunnen we stemmen voor de lynch?
Moest ik ook al aan denkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wordt naar boven afgerond
Nog een hint voor Lutte: In Pohi staat het topic "Met een kloddertje roze hier". Misschien een verwijzing naar de klodder ketchup?
ik wel, het was iets met: seks, het olympische basketbal toernooi van 1976 en henk westbroekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik zag wat er stond maar ik ga het lekker niet zeggen
Of is Borisz dan toch geen maffia en Lutte en jij wel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
Kom op mensen, even Borisz eruit. Hij is nog veel verdachter dan Lutte
Je weet gewoon dat Lutte jou niet zo snel zal vermoorden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
Beetje domme uitspraak van mij, ik kon deze verdenkingen zien aankomenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of is Borisz dan toch geen maffia en Lutte en jij wel?
Ik vind dit soort statements altijd verdacht..
vooralsnog vind ik lutte echt verdachte nr 1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef honkeytonk het volgende:
En red room kan (rood iig) voor de ketchup staan ook...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wordt naar boven afgerond
Nog een hint voor Lutte: In Pohi staat het topic "Met een kloddertje roze hier". Misschien een verwijzing naar de klodder ketchup?
Dat dus, het is sowieso één van die twee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
##voteBorisz
Lutte (2) 08gnoT., DuTank
Borisz (2) honkeytonk, Maarten-Pieter
Het had wat mij betreft ook Lutte kunnen zijn. Maar die 20-4 geeft voor mij toch echt de doorslag, dat slaat niet zomaar ergens op.
Oeh, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En red room kan (rood iig) voor de ketchup staan ook...
Schat, dat is een andere moordquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef honkeytonk het volgende:
zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:47
Dat is bij lutte, die heeft ook iets met 204
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |