Sterker nog een copyright is helemaal niet onderhevig aan een datum. Copyright heb je altijd, op alles wat je maakt, zolang je leeft en nog 10 jaar daarna. Die datum slaat helemaal nergens op. Het staat alleen wel stoer. Op FOK! hadden ze heel lang een random jaartal tussen 1870 en 2040 ofzo. Gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 6 jaar klant bij WebReus. Die site heb ik nooit anders gezien, maakt ook niet uit. Een "Copyright datum" wordt vaak gewoon automatisch gegenereerd uit de server-tijd.
Gewoon al je (goede) ideeën uitwerken, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 14 september 2011 13:11 schreef redboyke het volgende:
ik zat eerst bij one.com maar daar ga ik nooit meer heen aangezien je sommige dingen in htaccess simpelweg niet werken en je maar 1mysql database krijgt al moet ik zeggen dat de helpdesk wel fijn was en je op elk moment van de dag iemand online had. ben nu overgestapt op http://www.antagonist.nl/ omdat dat me meer te bieden had als one.com voor lagere prijs. heb er nog geen website maar wel al domein en hosting maar ik weet gewoon niet over wat ik een website zou kunnen maken. t'is nogal moeilijk voor mij om aan iets te beginnen als je superveel ideeën hebt.
Dit dus. Is het niet succesvol, jammer dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:09 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Gewoon al je (goede) ideeën uitwerken, doe ik ook altijd
Da's het nadeel van shared hosting. In de praktijk zal het wel loslopen.quote:Maar dan kan iedereen die Versio heeft met dezelfde nameservers als ik toch dat domein toevoegen als er niks van controle is?
Je moet altijd het domein ook nog doorverwijzen bij je domein registrar. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat *toevallig* iemand die op dezelfde server zit het domein al heeft toegevoegd in Direct Admin. Kans lijkt me klein, en daar is met een mailtje naar de helpdesk wel uit te komen. ohnee het betrof versio.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ok, dan zal het wel goed zijn zo. Even wachten dan tot het verwerkt is.
jullie hebben gelijk het is de laatste maand echt ruk aan het worden. Ben nu dus ook aan het verder zoeken. Is www.mijnhostingpartner.nl misschien iets?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ehhhh dude, zie het bericht hierboven van Pirania. Want dit slaat als een pik op een drumstel.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je moet altijd het domein ook nog doorverwijzen bij je domein registrar. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat *toevallig* iemand die op dezelfde server zit het domein al heeft toegevoegd in Direct Admin. Kans lijkt me klein, en daar is met een mailtje naar de helpdesk wel uit te komen. ohnee het betrof versio.
Het adverteren met dataverkeer is sowieso onzin. Alle prijsvechters bieden ruimschoots meer bandbreedte dan je ooit nodig zult hebben. Of ze nou "60GB" neerzetten of "onbeperkt" maakt geen zak uit, komt op het zelfde neer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou persoonlijk nooit bij een bedrijf gaan die adverteert met onbeperkt dataverkeer, dat is vragen om problemen. Vroeg of laat ga je teveel gebruiken van die 'onbeperkte' schijfruimte en knikkeren ze je eruit.
als het onbeperkt is kunnen ze je er niet uitknikkeren, ergo: het zal niet onbeperkt zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou persoonlijk nooit bij een bedrijf gaan die adverteert met onbeperkt dataverkeer, dat is vragen om problemen. Vroeg of laat ga je teveel gebruiken van die 'onbeperkte' schijfruimte en knikkeren ze je eruit.
dat ligt eraan wat je er mee gaat doen gok ik..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het adverteren met dataverkeer is sowieso onzin. Alle prijsvechters bieden ruimschoots meer bandbreedte dan je ooit nodig zult hebben. Of ze nou "60GB" neerzetten of "onbeperkt" maakt geen zak uit, komt op het zelfde neer.
Er zijn sites die makkelijk 60GB per maand verstoken. Of het handig is om dan op een shared account te zitten is een tweede, maar dat is dan hun eigen keus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het adverteren met dataverkeer is sowieso onzin. Alle prijsvechters bieden ruimschoots meer bandbreedte dan je ooit nodig zult hebben. Of ze nou "60GB" neerzetten of "onbeperkt" maakt geen zak uit, komt op het zelfde neer.
Dat was mijn punt ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef mschol het volgende:
[..]
als het onbeperkt is kunnen ze je er niet uitknikkeren, ergo: het zal niet onbeperkt zijn(zie de kleine lettertjes)
Die sites zitten niet op shared hosting, omdat dat niet toegestaan wordt door shared hosting providers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er zijn sites die makkelijk 60GB per maand verstoken. Of het handig is om dan op een shared account te zitten is een tweede, maar dat is dan hun eigen keus.
Ik had ooit een site met een paar duizend gewilde foto's uit de 2e wereldoorlog, dat tikte wel aan hoor. Maar nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als een site shared hosting accounts adverteert met 100GB dataverkeer dan krijgt de klant 100GB dataverkeer. Zo simpel is het ook. Juist om die reden moet je dus niet bij onbeperkte providers gaan want dan weet je nooit waar de grens ligt. Er zijn zat bedrijven die zulke getallen hanteren, waaronder die van mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die sites zitten niet op shared hosting, omdat dat niet toegestaan wordt door shared hosting providers.
als jij niet weet waar de grens ligt heb je de AV/TOS/contract niet doorgenomen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als een site shared hosting accounts adverteert met 100GB dataverkeer dan krijgt de klant 100GB dataverkeer. Zo simpel is het ook. Juist om die reden moet je dus niet bij onbeperkte providers gaan want dan weet je nooit waar de grens ligt. Er zijn zat bedrijven die zulke getallen hanteren, waaronder die van mij.
In de AV wordt vaak heel dubieus omgesprongen met de term onbeperkt. Dat valt dan vaak weer onder fair use en met fair use gaan ze dan weer één of andere vaag rekensommetje hanteren. Daarbij leest 90% van de mensen de AV niet grondig door.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij niet weet waar de grens ligt heb je de AV/TOS niet doorgenomen..
ik neem aan dat als er in de AV staat onbeperkt dit ook echt onbeperkt is.. zo niet schend je je AV, en dat mag niet
Als je met een normale website aan de 60GB dataverkeer komt, ben je allang om andere redenen van de shared hosting afgeschopt. Je belast dan de server te zwaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als een site shared hosting accounts adverteert met 100GB dataverkeer dan krijgt de klant 100GB dataverkeer. Zo simpel is het ook. Juist om die reden moet je dus niet bij onbeperkte providers gaan want dan weet je nooit waar de grens ligt. Er zijn zat bedrijven die zulke getallen hanteren, waaronder die van mij.
Het punt is dat "Onbeperkt" over het algemeen "fair use policy" betekent. En wat dat precies inhoudt weet je nooit. Dat kan bijv. 10x het gemiddelde verbruik zijn. Maar je weet niet wat het gemiddelde is, al is dat waarschijnlijk mega laag met alle "hoi ik ben henk en dit is mijn website over mijn miniatuurspoorbaan" websites...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij niet weet waar de grens ligt heb je de AV/TOS/contract niet doorgenomen..
ik neem aan dat als er in de AV/TOS/contract staat onbeperkt dit ook echt onbeperkt is.. zo niet schend je je AV, en dat mag niet(lijkt mij)
neuh, zo werkt shared hosting gewoon. Als ze niet konden overboeken zou het nooit mogelijk zijn voor een paar euro per maand een website te hosten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:18 schreef ursel het volgende:
Ik ben idd een keer offline geflikkert omdat mijn website van de carnaval met +/- 100 foto's per evenement tijdens de carnaval door zo'n 500 bezoekers per dag werden bekeken. Alle limieten zaten nog binnen de perken, maar volgens zeggen was de load op de server door mijn site te groot geworden. Dan klopt er toch iets niet in wat ze aanbieden in mijn ogen.
De pest van die site is dat hij een week een extreme piek heeft. De rest van het jaar ligt die half dood te liggen.
Maken daar nog mensen gebruik van dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:54 schreef Ezechielk het volgende:
Bij ons draait versie 4.x.x, 5.2.x en 5.3.x. Net als wij nog MySQL4 ondersteunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |