quote:
Dat reken ik maar goed, aangezien ik het zelf ook fout zou hebben gehad.quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef Gillingham het volgende:
Heeft Allen te kennen gegeven dat hij een hekel heeft aan die film?
Nee, we zoeken nog een boekverfilming en een film met een verhaal warvan ik denk 'wtf? dat heb ik laatst nog gelezen toen er iets soortgelijks op het nieuws voorbijkwam' (geweldige hint).quote:
quote:
quote:
Graag gedaan. Wat heb je gegeten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:39 schreef lamers het volgende:
Thanks wyccie voor het checken, volgorde was idd niet van belang.
Simpel maar lekker. Kippensoepje, daarna gebakken aardappelen met worst en witlofsalade en als toetje een heerlijke Twix-ijs.quote:
The Help iddquote:
Ze zaten samen in Into the Wild en The Dangerous Lives of Altar Boysquote:
En dat is 5quote:
Doe geen moeite om hem te zien, zwaar overrated IMO.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Into the Wild duidelijk niet gezien. Dacht dat alleen hij in de hele film te zien was.
Nog steeds niet gekeken, staat nog op de to-do-listquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Into the Wild duidelijk niet gezien. Dacht dat alleen hij in de hele film te zien was.
quote:
quote:
Alle titels met die acteur of maar 1tje per acteur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:13 schreef Doff het volgende:
Geef mij maar vijf acteurs die in een film van Frank Capra te zien waren + de bijbehorende titels.
Ik dacht dus dat jij er niet was en vijf reëel wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef Sands het volgende:
James Stewart - Its a Wonderful Life
Cary Grant - Arsenic and old Lace
Gary Cooper - Mr Deeds Goes to Town
Lionel Barrymore - You Can't Take it With You
Clark Gable - It Happend One Night
Vijf is ook heel reëelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat jij er niet was en vijf reëel was.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef Doff het volgende:
Erin Brokovich?
Of staat er een type á la Schwarzenegger voor z'n neus?
quote:
Laat maar, ik zag Henry Purcell staan, en bij die naam denk ik gelijk aan ACO. Dit is een heel andere scorequote:
Geen woord daarover. Goed gevonden door Doffquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef wyccie het volgende:
Kan het kwaad om de comments te lezen (m.a.w. staat het antwoord ertussen), want ik vind het altijd leuk om te lezen wat erover gezegd wordt? Ik durf ook niet naar de rij rechts te kijken, omdat daar vaak ook de filmvarianten worden genoemd.
quote:The curtain of roses and heavy gold fringing which covers the stage of a theatre is pulled back to reveal Pina Bausch's spectacle Café Müller. Two women and a man are dancing to the music of The Fairy Queen (The Plaint: O Let Me Weep, Forever Weep) by Henry Purcell. Among the spectators are ...
quote:
quote:... two men, sitting side by side, who do not know each other. One of them, Marco, is so moved that he starts to cry, observed by the other one, Benigno. By the way, "the man who cries" would have been another appropriate title for the film according toif only Sally Potter had not thought of it first.
quote:
Ouder.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef wyccie het volgende:
In zijn box zit voornamelijk zijn oudere werk. Dat zal het dus niet zijn?
Volver?
Ouder.quote:
Stand augustus 2011:quote:
Indeed it is.quote:
Ik denk dat het plaatje bedoeld is als "lift momentje"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:
Zowel in z/w als in kleur? Lijken me verschillende tijdsperiodes ook.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef wyccie het volgende:
Zowel in z/w als in kleur? Lijken me verschillende tijdsperiodes ook.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
kings speech?
Komt me zo verdomd bekend voor.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef DragonFodder het volgende:
Dat heb ik ook ja.
Thr Rocketeer?
quote:
Ook mijn eerste gedachte.quote:
FF is er volgens mij ook nog niet uit of hij maakt het spannendquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:26 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben niet zo goed als FF. Ik heb nóg een hint nodig
Nee, maar weet voor 99.9% zeker dat ik die film heb gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:27 schreef Sands het volgende:
[..]
FF is er volgens mij ook nog niet uit of hij maakt het spannend
Dat heb ik ook en hij kan niet heel oud zijn want Chris Cooper ziet er redelijk oud uitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar weet voor 99.9% zeker dat ik die film heb gezien.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:29 schreef lamers het volgende:
[..]
Dat heb ik ook en hij kan niet heel oud zijn want Chris Cooper ziet er redelijk oud uit
Nope, niet voor mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje gaat hem worden
quote:
Dan vraag ik de volgende keer wel weer een oude filmquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
Bij nader inzien heb ik de film toch niet gezien
Officieel fictie, maar ga maar van non-fictie uit (niet een van bovenstaande twee films, kan niet zo snel een plaatje met haar erin vindenquote:
Die Cobain ja.quote:
Buiten Asia zit er volgens mij niemand bekends in de film van het laatste plaatje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:28 schreef wyccie het volgende:
Lijkt Marilyn Manson wel op het laatste plaatje.
Dit is Land of the Dead in die boksring met zombiesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die horror sequel is het makkelijkst, misschien herkennen jullie het met nog een plaatje.
[ afbeelding ]
Je hebt het puntje hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Dit is Land of the Dead in die boksring met zombies
Well played, sir!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:21 schreef Asap het volgende:
Ransom
Gary Sinise
Mel Gibson - Braveheart, The Patriot, What Woman Want, Mad Max en The Beaver
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:31 schreef ShaoliN het volgende:
Hellboy
Hellboy II
1 van de Blade films.
1 van de Alien films
We hebben er nu 4quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef Doff het volgende:
In the Name of the Rose
Guerre de Feu
Hellboy I en II, maar al genoemd
Die Alien-film van Jeunet, maar welke?
Alien Resurrection iddquote:
Allebeiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:37 schreef DragonFodder het volgende:
Season of the witch
in the name of the king: a dungeon siege tale
Helaas niet goedquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:39 schreef Doff het volgende:
La Cité des Enfants Perdus, dat was 'm volgens mij.
Over welke verzameling bewegende beelden gaat dit triviale stukje informatie?quote:This is the first film of's "film" series which uses digital effects.
quote:This is the fourth film in's zombie series, which
says takes place after [andere film uit de serie] with no specific time frame. The last [genre] film he wrote and directed was [andere film uit de serie], which was released nineteen years before [titel die ik zoek]
Jep!quote:
Dat zijn er al 3 van de rechterpersoonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:20 schreef wyccie het volgende:
Suspiria
Profondo Rosso
Mother in Tears
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:28 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zebraman
Izo
Bijita Q
Sukyaki Western Django
Odishon
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:37 schreef Doff het volgende:
Is die vierde misschien Rob Zombie?
In dat geval The Devil's Rejects, Halloween en The House of the 1000 Corpses.
quote:
Je kan beter bekende horrors noemen, dan kom je er misschien nog snellerquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef Doff het volgende:
Halloween
The Thing
The Ward
Escape from LA
Escape from New York
They Live!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef Doff het volgende:
En de regisseur van Friday the Thirteenth misschien?
quote:
quote:
quote:
Giallo is goed, de 2e is alleen Hitchcock goed in de titel. Je kan dan beter de Engelse titel gebruikenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:54 schreef Doff het volgende:
Giallo
Chi ha Paura per Hitchcock, ofzoiets ook nog.
Goed genoegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef Doff het volgende:
A Chi Piace Hitchcock?
Ik ben heel stug hierin.
Die zocht ik inderdaad, nog maar 1. Als je nu ook nog Scream 2,3 en 4 noemdequote:
Ichi welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:58 schreef wyccie het volgende:
Zijn Ichi the Killer en Battle Royal ook niet van Miike?
Yes, heerlijk. Asap +1quote:
Nope. Is niet zo'n historische film.quote:
quote:
quote:
Pablo Franciscoquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
david prowse ofzo
james earl jones
hayden christensen
en dat irritante joch
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:05 schreef DragonFodder het volgende:
ja, hoe dat ettertje ook weer heette.
Telt George Lucas als creator ook?
Jaja, al gecorrigeerdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
gaat het masker af in a new hope
nee, alleen een glimps in empire strikes back en daadwerkelijk dialoog in return of the jedi.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
gaat het masker af in a new hope
zat ik toch effe in de buurt.quote:
Hehe, maar een andere film is met Arnie X-masquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zat ik toch effe in de buurt.
dat andere kind dat niet kon acteren zat ook in Jumper
quote:
Moet wel met zijn gezeur over turbomanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef DragonFodder het volgende:
die had ik diep weggestopt in de donkere krochten van mijn verstand.
Jingle all the way, was ie daar ook zo irritant in?
Irritant jochie iddquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet wel met zijn gezeur over turboman
Damn, hoopte dat zo klein zonder context moeilijker zou zijn.quote:
Dat is toch die scene in de bibliotheek?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Damn, hoopte dat zo klein zonder context moeilijker zou zijn.
Trivia van welke filmquote:The character Jackson Curtis is the real name of 50 Cent (Curtis Jackson) backwards. Directoris a big fan of rapper 50 Cent and wanted to name his lead character after him.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef Asap het volgende:
Klinkt als een Jason Statham naam, Blitz?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef DragonFodder het volgende:
Ik denk aan tropic thunder. waarom? geen idee.
quote:told MTV the cover-up name for this film was "Farewell Atlantis", which is the title of lead character Jackson Curtis' book.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |