quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Ik heb al 24 blikken binnen. Dat wordt lekker sjouwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:42 schreef AMDB het volgende:
Hmm, misschien toch maar Grolsch kopen dit jaar!
Nee dat is een fout van 3voor12quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:42 schreef Keano het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje gek aan het worden.
Ik ontdek net Yuck via de Lowlands Luisterpaal. Een bandje die ik graag zou willen zien, maar op lowlands.nl zie ik ze nergens in de lijst staan
Komen die nu wel of niet?
jij kan er iets aan doen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eens met friek. Pir verpest de sLLowchat.
zeker welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Puike post reisgenootje (of toch niet?)
TT's horen niet bij sLLowchats.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eens met friek. Pir verpest de sLLowchat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |