Ik ook. TOFquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef Jac0bus het volgende:
Hier gaat een slotje op en ik ben weer op tijd om te posten
Mie toequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef Jac0bus het volgende:
shift lock.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Sasman het volgende:
GODVEDOMME MOET DEZE KLUTKLEREZOOI HIER NU??? MOET DAT? DAARVOOR HEEFT ER IEMAND EEN PM/DM UITGEVONDEN JAAAAAAAAAA??? SNAPJE DAARVOOR ZIJN DEZE DINGEN HEEL HANDIG. PROBEER HET EENS.
Oei, mijn shift-lock stond op.
Topic van een achterlijkequote:
SwJ, zelfs ik weet dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:56 schreef banapples het volgende:
[..]
Yvonne die SWJ zit te irriteren. Daar hou ik nou van.
Linkje naar de post waar ik geïrriteerd wordt graag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:56 schreef banapples het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Linkje naar de post waar ik geïrriteerd wordt graag.
HET IS SwJquote:
Linkje naar de post waar ik dat doequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:56 schreef banapples het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Linkje naar de post waar ik dat doe
HET IS SwJquote:
Koet luk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
koel. ai gonna treen foor maai sport toenaait half 7
Ik zie het niet hoorquote:
Ohh jij bent de TSquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt je van me tegen patje, dat valt me van je tegen...
geef m slaagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat valt je van me tegen patje, dat valt me van je tegen...
ik ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef Jac0bus het volgende:
En jij kijkt niet naar de PIquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Jij kijkt niet eens naar de OP of TS, alleen maar TT
14-8-2011, om nooit te vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
14-8-2011, om nooit te vergetenHij is smeg, dat zegt voldoende denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat sowieso, het is alleen maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is smeg, dat zegt voldoende denk ik.
Wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef banapples het volgende:
[..]
[..]
"Het is SwJ"-topique
Verder zoek je het maar uit.
friet vs patat topictypequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef banapples het volgende:
[..]
[..]
"Het is SwJ"-topique
Verder zoek je het maar uit.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:51 schreef Jac0bus het volgende:
Dat JJH niet Myr achterlijk is... ofzoiets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar gaat dit topic eigenlijk over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
Nou kijk, TS is achterlijk, maar dat vinden wij niet erg, zo zijn er wel meer op FOK!, Ludo wil erg graag naar Turkije maar zal dat nooit toegeven en neemt Myr dan mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Bedankt voor de samenvatting.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou kijk, TS is achterlijk, maar dat vinden wij niet erg, zo zijn er wel meer op FOK!, Ludo wil erg graag naar Turkije maar zal dat nooit toegeven en neemt Myr dan mee.
Dawast
sWj hartjehartjekroelkroel
de kern is ontfrutseld. dus slotje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou kijk, TS is achterlijk, maar dat vinden wij niet erg, zo zijn er wel meer op FOK!, Ludo wil erg graag naar Turkije maar zal dat nooit toegeven en neemt Myr dan mee.
Dawast
Zo ongeveer ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dawast
Achterhoeker hè, die doen niks anders geloof ik.quote:
Ah, da's logisch. Maar vergeten we niet de fluitbekzeenaald te melken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dawast
Hoe zit dat nou met mijn auto?quote:
Zal het wel wat mee te maken hebben ja. Als je zo dicht bij de Grolsch brouwerij woont word je volgens mij al dronken wakker, door die lucht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Achterhoeker hè, die doen niks anders geloof ik.
Zeg wil je mij geen Achterhoeker noemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Smeg, je loopt een maand of drie voor....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zeg wil je mij geen Achterhoeker noemen
Mooie, duidelijke uiteenzetting.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:12 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik vind altijd dat dit topic een soort van kwaliteit heeft, een onmiskenbaar punt.
Dat pas duidelijk word naarmate er meerdere users de standpunten uiteen leggen.
Waarom dit topic zoveel potentie had kunnen hebben. Hierdoor een discussie ontstaat geheel ongerelateerd aan de TS over een feitje dat eigenlijk totaal niet boeitWaardoor het hele topic van bagger in een keer in een beginnend pareltje verandert.
Sjezes wat dan? overijsselenaar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Zeg wil je mij geen Achterhoeker noemen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar is ponylover al meebezigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, da's logisch. Maar vergeten we niet de fluitbekzeenaald te melken?
Noem mij maar gewoon god.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sjezes wat dan? overijsselenaar?
Twent?
Bagger, maar Yvonne post erin, dus durft geen MOD het te sluitenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Yeah rightquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Bagger, maar Yvonne post erin, dus durft geen MOD het te sluiten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Bagger, maar Yvonne post erin, dus durft geen MOD het te sluiten
Dat ook. Vooral de vrouwelijke versies.quote:
Hoe heet dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat ook. Vooral de vrouwelijke versies.
Ow en is het niet jij vindt?
Tuksters.quote:
dat lijken hele schattige meiskes die tukkersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Tuksters.
Maar ik noem ze ook wel eens neukgleuven
Daarom ben ik ook nog alleen.
Verder ben ik een lieve jongen hoor.
Nee van Brechtje toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met mijn auto?
Ik heb een fiets, dat wel ;')
Da's een rooiequote:
Ja ik moest gokken want ik kon die foto niet vindenquote:
Weet ik, volgens mij heb ik die op facebook gezien.quote:
Je bent wat spaties vergeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef utopie het volgende:
MSN/DM/PM/ICQ/AOL/MIRC/FoBo/E-mail/SMS/PING/WHATSAPP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |