Das ook wel weer waar..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Och als het alleen vandaag is valt het nog mee..
Oh shit ja. Die is een stuk beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verdomme, ben je me net voor, en ik had nog wel zo'n mooie TT
"Rhu's koortsige ijldromen!"
Sterkte Rhuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik baal wel zo hard! Nu zit ik vast in dit gehucht met als enige om te doen boodschappen met mn schoonmoeder en de batterij van mn mobiel is ook al leeg nu dus ook geen internet meer! Dag snif
Wat ken je me toch goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Q wil wel even krabben denk ik. Of KT.
heb je n keer sjansquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef CherryLips het volgende:
M'n muggenbult is echt een hele plakkaat geworden
En er was een rare nare vieze conducteur in de treinGelukkig moest ik er al na 5 minuten uit. Voor de trein vertrok zat ie al glimlachend naar me te kijken, echt vijf minuten lang. Toen ging ie controleren en toen ie m'n chip teruggaf hield ie 'm vrij lang nog vast en raakte ie m'n vingers aan. En knipogen.
![]()
![]()
Snel uitstappen, liep ik over het perron, stapte ie nog half uit de trein om me een fijne avond toe te wensen met zo'n rare grijns.
Ik voel me vies
IK GA AL! sluit aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
En wil er hier misschien iemand mee naar het verjaardagsfeestje van BNN op 1 september?
Ik heb nieuwe vrienden nodig
Hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
En wil er hier misschien iemand mee naar het verjaardagsfeestje van BNN op 1 september?
Was dan meegegaan dansen afgelopen weekend! Heel veel mensen uit Utrecht! Oh well, sleep je bij een volgende verjaardag wel mee als zijnde leuk persoon dat ook meemoet naar het feestjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar ik heb nog een kaartje overquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
IK GA AL! sluit aannouja mits werk enzo
ja dus? je wilt toch vrienden maken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog een kaartje overJij gaat technisch al met iemand anders
Het klinkt wel heel hopeloos zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dus? je wilt toch vrienden maken?
Moet lukken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur, Utrecht, 1 september.
Ik heb 'm nog niet verkocht, niemand wil 'mquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
en op LL kun je heel veel vrienden maken, maar wie moest zo nodig dr kaartje verkopen he? he?
Is het verkeerd als ik stiekem hoop dat je je op het laatste moment bedenkt, en toch mee gaat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 'm nog niet verkocht, niemand wil 'm
Spuit elf hier, maar waarom wil je je kaartje verkopen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar mag je me ook wel mee naartoe nemen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was eerst ook het plan, dat ik dan van vrijdag op zondag zou gaan. Maar heb nu al werk voor de maandag aangenomen dat ik niet meer op tijd af krijg. En heb zaterdag al iets afgesproken wat ik niet meer kan afzeggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het verkeerd als ik stiekem hoop dat je je op het laatste moment bedenkt, en toch mee gaat?
Ik zag het even niet meer zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Spuit elf hier, maar waarom wil je je kaartje verkopen?
*schudt hoofd*quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was eerst ook het plan, dat ik dan van vrijdag op zondag zou gaan. Maar heb nu al werk voor de maandag aangenomen dat ik niet meer op tijd af krijg. En heb zaterdag al iets afgesproken wat ik niet meer kan afzeggen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat was eerst ook het plan, dat ik dan van vrijdag op zondag zou gaan. Maar heb nu al werk voor de maandag aangenomen dat ik niet meer op tijd af krijg. En heb zaterdag al iets afgesproken wat ik niet meer kan afzeggen.
je had überhaupt nooit met de gedachte moeten spelen om niet te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het hele weekend en de dagen eromheen alsnog vrijhouden, dat is handig
Het leven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag het even niet meer zitten.
Nou sorry, jij hebt ook weleens dipjes. Ik zag het gewoon niet zitten en met tegenzin gaan lijkt me ook niet tof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je had überhaupt nooit met de gedachte moeten spelen om niet te gaan
Nee, het kamperen en het sjouwen, de line-up vond ik niet leuk. Ik keek er gewoon totaal niet naar uit. Nu heb ik zaterdag iets anders afgesproken en daar heb ik echt zin in, dus ik ben in ieder geval niet depressief ofzo, was ik ook even bang voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Het leven?Of gewoon LL en alle Fokkers daar?
Het kamperen en het sjouwen is ook kut ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Nee, het kamperen en het sjouwen, de line-up vond ik niet leuk.
ik plaag jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou sorry, jij hebt ook weleens dipjes. Ik zag het gewoon niet zitten en met tegenzin gaan lijkt me ook niet tof.
absoluutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kamperen en het sjouwen is ook kut ja.
Je bent gewoon opgelucht omdat je mij die tietenfoto's niet hoeft te sturen die je beloofd hebt, als ik haar over had kunnen halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik plaag jemaar het is wel jammer
Waarom zou je naar een meerdaags festival gaan als je kamperen kut vindt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kamperen en het sjouwen is ook kut ja.
Er is een gegadigde, maar er zijn vandaag dus weer kaarten vrijgekomen en MP staat er vol mee, dus ik zie nog gebeuren dat die ook afzegt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef nectarientje het volgende:
Ik dacht dat je je kaart al kwijt was CL?
Hoe lang wil je m vasthouden voor de gegadigde?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Er is een gegadigde, maar er zijn vandaag dus weer kaarten vrijgekomen en MP staat er vol mee, dus ik zie nog gebeuren dat die ook afzegt.
Omdat ik muziek briljant vind, en het aanbod van Lowlands sluit goed aan op wat ik graag hoor en zie. Beetje afzien dus, maar vooral veel genieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom zou je naar een meerdaags festival gaan als je kamperen kut vindt?
Dan ga je toch naar 3 ééndagsfestivals?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik muziek briljant vind, en het aanbod van Lowlands sluit goed aan op wat ik graag hoor en zie. Beetje afzien dus, maar vooral veel genieten.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar 3 ééndagsfestivals?
Morgenmiddagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoe lang wil je m vasthouden voor de gegadigde?
Je doet de aanname dat die hetzelfde artiestenaanbod hebben als Lowlands.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan ga je toch naar 3 ééndagsfestivals?
Oh ja, dat wist ik eigenlijk ook welquote:
Zal je wel sms'en als ik meer weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik eigenlijk ook wel
Ik heb echt geen flauw idee wie er allemaal op lowlands staan, dus het zal me watquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet de aanname dat die hetzelfde artiestenaanbod hebben als Lowlands.
Het was inmiddels wel duidelijk dat je totaal niet wordt gehinderd door enige kennis en ervaring ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee wie er allemaal op lowlands staan, dus het zal me wat
Ja heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je niet mailen ofzo van hey gaat onze deal nog door?
En om CL je tent in te lokken. We hebben je wel door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik muziek briljant vind, en het aanbod van Lowlands sluit goed aan op wat ik graag hoor en zie. Beetje afzien dus, maar vooral veel genieten.
Zal het laten weten als ik meer weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef nectarientje het volgende:
Vriendinnetje van mn nichtje zoekt nog een kaartje :-) Vandaar dat ik het vroeg..
Meestal was Kres juist degene die stiekem de verkeerde tent in wilde kruipenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En om CL je tent in te lokken. We hebben je wel door.
Air heeft een nieuwe tent en gaat gelijk voor twee bijwijven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
Nou ja, anno 2011 kan ik via mijn mobiel op mijn server thuis. Het is niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar haar tietenfoto's kan ik dus wel gewoon bekijken op Lowlands.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
Die zit nu goed vast aan zijn eigen snipertjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Meestal was Kres juist degene die stiekem de verkeerde tent in wilde kruipen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vandaag nog in de buurt van AirNou ja, en van Trientje
Ik zat op mijn werk, was dus in de buurt, maar hoor het nu pas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:38 schreef nectarientje het volgende:
Alleen zat ik op mijn werk en was ik dus minder in de buurt
Die vriendin van Kres is ook niet mis hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan natuurlijk het kaartje overnemen om bij Air de tent in te kruipen. Of Nectarientje.
Mijn mobiel is weer niet zodanig groot dat je met z'n tweeën comfortabel op het scherm kan kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan natuurlijk het kaartje overnemen om bij Air de tent in te kruipen. Of Nectarientje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Anthraxx het volgende:
Check!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Die vriendin van Kres is ook niet mis hoor
Ik neem mijn laptop wel mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn mobiel is weer niet zodanig groot dat je met z'n tweeën comfortabel op het scherm kan kijken.
User?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vriendin van Kres is ook niet mis hoor
Program!quote:
Hey. Ik spot lowlands altijd vanuit de lucht, ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was inmiddels wel duidelijk dat je totaal niet wordt gehinderd door enige kennis en ervaring ja.
Net als de vrouwen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hey. Ik spot lowlands altijd vanuit de lucht, ja! [ afbeelding ]
Ga lekker over een klein zaaltje heen vliegen ofzo. Dat is immers veel toffer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Hey. Ik spot lowlands altijd vanuit de lucht, ja! [ afbeelding ]
Dan zijn we wel minder engquote:
Ik heb ze toch liever zo dichtbij mogelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan zijn we wel minder engEn soms ook nog mooier!
Bij mijn weten nietquote:
Maar beter voor haar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Bij mijn weten nietEen gemis voor Fok!
Je moeder, je oma en je begeleidster?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hey. Ik heb gisteren anders wel met 3!!!! vrouwen gepraat
true! Het zou zo'n mooi, jong en onbedorven meisje alleen maar verpestenquote:
Kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
true! Het zou zo'n mooi, jong en onbedorven meisje alleen maar verpesten
Heb jij al een Neger?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk maar naar mijNiks meer van over.
Jouw neger mag er trouwens ook wel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |