dat nieuwe album nog niet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef Linkiss het volgende:
Onterechte klacht ook. Muziek kun je ook downloaden..
Als je het kan luisteren op het internet kan je het ook downloaden, zo simpel is het.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Dit had mijn jeugd zo veel makkelijker gemaakt
ok, ik kan het wel downloaden, maar dan moet ik eerst op die site komen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:38 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Als je het kan luisteren op het internet kan je het ook downloaden, zo simpel is het.
Wanneer het je niet lukt, ben je een slechte dler.
gr gr
had je twee linkerhanden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Niet hatenik maakte nogal eens wat kapot
Nieuwsgroepen, torrents, doe niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ok, ik kan het wel downloaden, maar dan moet ik eerst op die site komen!
wel lastig inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
ja nog steeds maar is wel kut wat ik schrijf met rechts
nou groeitjesn
"grey goo scenario" van adraen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:43 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen, torrents, doe niet zo moeilijkom welk album gaat het?
WAT van WIE?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:46 schreef Superthomas het volgende:
[..]
"grey goo scenario" van adraen.
Let me google it for youquote:
Conclusie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:52 schreef Superthomas het volgende:
[..]
dit dus.
lapfoxtrax is misschien bekend bij 0.099% van alle mensen op de wereld.
je kan het nergens vinden op torrents en nieuwsgroepen?quote:
Okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Superthomas het volgende:
[..]
je kan het nergens vinden op torrents en nieuwsgroepen?
ik heb wel geluk gehad. iemand was zo aardig om alles te uploaden op demonoid, maar dat nieuwe album zit er niet bij.
Aha, en dat maakt voordat ze zichzelf gaan vermenigvuldigen muziek die TS niet kan vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:51 schreef daruk het volgende:
Grey goo (alternatively spelled gray goo) is a hypothetical end-of-the-world scenario involving molecular nanotechnology in which out-of-control self-replicating robots consume all matter on Earth while building more of themselves,[1][2] a scenario known as ecophagy ("eating the environment").[3]
bron: Wiki
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |