Nee opgegeten snapje niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet de komkommer ook niet anaal inbrengen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet de komkommer ook niet anaal inbrengen.
Je bent cutequote:
Ja, ik proefde het gelijk. Wat kan het anders zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
De grote filosoof Saruman zij ooit: "geen komkommer is wat het lijkt".
Weet je wel zeker dat het een komkommer was?
neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Moet je niet gewoon heel erg poepen? Daar kun je ook buikkramp van krijgen. Zeker aangezien je juist een hoop groenten hebt gehad. Die zorgen niet bepaald voor een snelle stoelgang.
Dat geeft hoop, bedankt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die EHEC uitbraak was trouwens ergens begin juni. Ik denk niet dat komkommers ruim twee maanden houdbaar zijn.
Ik denk dat ze er nu wel weg mee weten, maar ik geloof dat ze er niet veel tegen konden doen. Maar de kans dat je het overleeft dunk ik groter dan dat je eraan dood gaat. Omdat meer het hebben overleeft, en minder eraan dood zijn gegaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef Gulmez het volgende:
Ook al heb je de EHEC je gaat er toch niet dood aan in de meeste gevallen?
Als er geen bloed in je diarree zit is er waarschijnlijk niet zo heel veel aan de handquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef Gulmez het volgende:
Is het verstandig dat ik naar de dokter ga?
Konden ze ehec wel behandelen? Zo niet dan gewoon rustig de kat uit de boom kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:04 schreef Gulmez het volgende:
Stond in de post van Yvonne dat dit op een later stadium gebeurd.
Veel waarschijnlijker. Niet meteen het ergste denken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een doodsimpele voedselvergiftiging is waarschijnlijker.
haha, idd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Veel waarschijnlijker. Niet meteen het ergste denken.
Zo gaat het gewoonlijk bij EHEC. Eerst wordt het even beter, en de dag daarop: dood.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:36 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb al minder in me buik, hoelang duurt het bij de ehec dat het steeds erger word? met mijn buikpijn gaat het beter, in welk tijdsbestek overlijden mensen aan EHEC?
hangt er vanaf hoelang het duurt om de darm te perforeren en dan via de bloedsomloop in de nieren te komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:36 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb al minder in me buik, hoelang duurt het bij de ehec dat het steeds erger word? met mijn buikpijn gaat het beter, in welk tijdsbestek overlijden mensen aan EHEC?
Bedoel je daarmee te zeggen, dat het nu door me darm is gekomen, en ik binnenkort dood kan gaan, omdat het nu richting me nieren gaat?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:10 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoelang het duurt om de darm te perforeren en dan via de bloedsomloop in de nieren te komen.
en aangezien de pijn enzo minder wordt
alleen als het de wil van god is he.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen, dat het nu door me darm is gekomen, en ik binnenkort dood kan gaan, omdat het nu richting me nieren gaat?
Weet je zeker dat je nieren hebt? 37% van de mensen heeft geen nieren, en bij mensen van Turkse afkomst stijgt dat cijfer naar 45%.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee te zeggen, dat het nu door me darm is gekomen, en ik binnenkort dood kan gaan, omdat het nu richting me nieren gaat?
Waarom post je steeds in een serieus onderwerp onzin?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nieren hebt? 37% van de mensen heeft geen nieren, en bij mensen van Turkse afkomst stijgt dat cijfer naar 45%.
Volgens mij heeft de EHEC je hersenen bereikt, aangezien dat je denkt dat dit onzin is. Dit is toch algemene kennis. Nieren zijn net als de blinde darm en het stuitje: de meeste mensen hebben ze nog, maar ze zijn niet meer nodig. Daarom is het bij verschillende mensen weg geëvolueerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Waarom post je steeds in een serieus onderwerp onzin?
Nee hoor, groot gelijk dat je het hier vraagt. Want wij kunnen over de computer duidelijk de vroege symptomen van EHEC onderscheiden van de vroege symptomen van iedere andere buikgriep, voedselvergiftiging of wat dies meer zij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:17 schreef Gulmez het volgende:
Maar wat vind jij dan van mijn verhaal, vind je dat ik overdrijf omdat ik denk dat ik het heb?
Je weet het anders maar nooit, hier filosofeer ik de ganse dag over!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef yvonne het volgende:
Zit dat kind niet te treiteren![]()
Nee je hebt geen EHEC, klaar.
Jups. Vingers erin en voelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:14 schreef Onverlaatje het volgende:
Yo er bestaat meer dan alleen EHEC. Als je al een maand keihard de sjaak bent wordt het tijd voor een onderzoekje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |