Nee opgegeten snapje niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet de komkommer ook niet anaal inbrengen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet de komkommer ook niet anaal inbrengen.
Je bent cutequote:
Ja, ik proefde het gelijk. Wat kan het anders zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef Murvgeslagen het volgende:
De grote filosoof Saruman zij ooit: "geen komkommer is wat het lijkt".
Weet je wel zeker dat het een komkommer was?
neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Moet je niet gewoon heel erg poepen? Daar kun je ook buikkramp van krijgen. Zeker aangezien je juist een hoop groenten hebt gehad. Die zorgen niet bepaald voor een snelle stoelgang.
Dat geeft hoop, bedankt!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef Sapstengel het volgende:
Die EHEC uitbraak was trouwens ergens begin juni. Ik denk niet dat komkommers ruim twee maanden houdbaar zijn.
Ik denk dat ze er nu wel weg mee weten, maar ik geloof dat ze er niet veel tegen konden doen. Maar de kans dat je het overleeft dunk ik groter dan dat je eraan dood gaat. Omdat meer het hebben overleeft, en minder eraan dood zijn gegaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef Gulmez het volgende:
Ook al heb je de EHEC je gaat er toch niet dood aan in de meeste gevallen?
Als er geen bloed in je diarree zit is er waarschijnlijk niet zo heel veel aan de handquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef Gulmez het volgende:
Is het verstandig dat ik naar de dokter ga?
Konden ze ehec wel behandelen? Zo niet dan gewoon rustig de kat uit de boom kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:04 schreef Gulmez het volgende:
Stond in de post van Yvonne dat dit op een later stadium gebeurd.
Veel waarschijnlijker. Niet meteen het ergste denken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Een doodsimpele voedselvergiftiging is waarschijnlijker.
haha, idd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Veel waarschijnlijker. Niet meteen het ergste denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |