Fulham heeft zowel interesse in Mounir en in Ruiz, denk dat je het met een korreltje zout moet nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:36 schreef Lindgren. het volgende:
Mounir misschien toch nog naar Fulham, zou mooi zijn. Jammer dat Matavz er dit weekend 3 maakte..
Ruiz niet in Fullhamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fulham heeft zowel interesse in Mounir en in Ruiz, denk dat je het met een korreltje zout moet nemen.
Dat neemt niet weg dat dergelijke berichten Ajax weer sterken aan de onderhandelingstafel. Als ze kunnen schermen met meerdere geïnteresseerde partijen dan zal de tegenpartij meer bieden of sneller beslissen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fulham heeft zowel interesse in Mounir en in Ruiz, denk dat je het met een korreltje zout moet nemen.
Zou heel mooi zijn als hij gaat ja. Ook Aisatti en Silva mogen nog wel weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:36 schreef Lindgren. het volgende:
Mounir misschien toch nog naar Fulham, zou mooi zijn. Jammer dat Matavz er dit weekend 3 maakte..
Toch wel fijn dat ze ook een kampioenschap krijgen gesubsidieerd. Als het voetballend moet gaat het namelijk nooit lukkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Ivotje het volgende:
Ik moet het toch even kwijt hier: PSV wordt kampioen!
Bedankt voor jullie aandacht....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Ivotje het volgende:
Ik denk niet dat hij nu ineens zoveel goedkoper is geworden en ook zal hij zelf waarschijnlijk niet als wissel willen komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:39 schreef Catch22- het volgende:
Nee.
Maar wat moet Dost nu nog kosten? Van de winter was dat 4,5 toch? Als ze hem voor 3 oppikken heb je je spits toch gewoon?
Dat hoor ik nog steeds heel vaak. Het stadion is bijna volledig van PSV zelf. Als een van de weinige clubs in Nederland. PSV verkoopt een deel van het stadion en de grond aan de gemeente. Daartegenover staat geld. Dat geld wordt geinvesteerd in nieuwe aankopen. Dus niets subsidie, gewoon slim gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat ze ook een kampioenschap krijgen gesubsidieerd. Als het voetballend moet gaat het namelijk nooit lukken
PSV word wel een keer weer kampioen jaar, maar niet dit jaar en al helemaal niet met de huidige zooi aan spelers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Ivotje het volgende:
Ach, was wellicht een troll.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV word wel een keer weer kampioen jaar, maar niet dit jaar en al helemaal niet met de huidige zooi aan spelers.
Zal allemaal wel, dat geld had er gewoon niet mogen komen, ook niet als Ajax in dezelfde positie zit. PSV is een commercieel bedrijf, elke steun, in welke vorm dan ook is belachelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dat hoor ik nog steeds heel vaak. Het stadion is bijna volledig van PSV zelf. Als een van de weinige clubs in Nederland. PSV verkoopt een deel van het stadion en de grond aan de gemeente. Daartegenover staat geld. Dat geld wordt geinvesteerd in nieuwe aankopen. Dus niets subsidie, gewoon slim gedaan.
Is een beetje afhankelijk van welke andere teams nog in dezelfde groep zitten en of ze al geplaatst zijn op het moment dan zullen ze in de Arena met een B team aantredenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef Kremers het volgende:
Barca lijkt mij geweldig, maar dan worden we wel met 10-0 van het veld gespeeld ben ik bang...
En dat B-team gaan we keihard overheenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een beetje afhankelijk van welke andere teams nog in dezelfde groep zitten en of ze al geplaatst zijn op het moment dan zullen ze in de Arena met een B team aantreden
Zelfde Zapato als op bv. het Ajax-forum?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
En dat B-team gaan we keihard overheen
Nee joh gewoon hun verdedigende linie onder druk zetten en ze dwingen tot het maken van foutenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef Kremers het volgende:
Barca lijkt mij geweldig, maar dan worden we wel met 10-0 van het veld gespeeld ben ik bang...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |