Of reken je uurloon uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
open even een leuk reltopic!
Wil je me nog neerslagtiger hebbenquote:
Neuh, dat is zo Engelsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
open even een leuk reltopic!
Met vriendelijke groet,quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Wil je me nog neerslagchtiger hebben
Weet je wat het mooie is? Dat ik al twijfeldequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet,![]()
[ afbeelding ]
Sorry.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:19 schreef Maharbal het volgende:
Gatver Sanger, ik ging nog aardig....
maar nu heb ik er ook absoluut geen zin meer in
Da's een beginquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Weet je wat het mooie is? Dat ik al twijfelde
Ik heb er wel zin in, hoor. Oh wacht, waar hadden het ook alweer over?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:19 schreef Maharbal het volgende:
Gatver Sanger, ik ging nog aardig....
maar nu heb ik er ook absoluut geen zin meer in
Van het einde?quote:
EEN begin, niet nader te specificerenquote:
Hoi!quote:
Nederland, België, Nederland, Duitsland.quote:
En de heren dan?quote:
Geen idee. Laten we het maar met rust laten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in, hoor. Oh wacht, waar hadden het ook alweer over?
Ik doe dat maandag wel, zoals gewoonlijk op het allerlaatste momentquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:48 schreef ManAtWork het volgende:
* ManAtWork moet nodig beginnen met koffers pakken.
toeteren, dan hoor ik jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nederland, België, Nederland, Duitsland.
(Ik zal zwaaien als ik langs Maastricht rij.)
Veel plezier in Vaalsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nederland, België, Nederland, Duitsland.
(Ik zal zwaaien als ik langs Maastricht rij.)
Ik had je voor vandaag bij de dames geteld met je gepiep en gezeur.quote:
Werkt het beste hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Maharbal het volgende:
Ik doe dat maandag wel, zoals gewoonlijk op het allerlaatste moment
Maandag is het te laat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik doe dat maandag wel, zoals gewoonlijk op het allerlaatste moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |