Ga je naar de noordpoolquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef guitarist het volgende:
Lowlands stress hier op de Kink redactie!
Hahah bazin ben je ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Aan de voor en achterkant. Zandloper ftw.
Hey KINK, nog MEGA dikke dank voor de kaartjes !!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef guitarist het volgende:
Lowlands stress hier op de Kink redactie!
Komt Ben Howard?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef MaJo het volgende:
Damn, Vaccines op RW gemist omdat ze op Lowlands zouden staan. Mooi niet dusMaar nog steeds geen favorieten die afgezegd hebben. Zolang Deus, Joan en Interpol gewoon komen ben ik blij. Oh en mijn nieuwe lieveling Ben Howard
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 15:01:34Bad day today... Factory Floor zegt Lowlands ook af wegens ziekte zangers #LL11 reageer retweet
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef friekin_ het volgende:
twitter:rjwsebastian twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 15:02:06@Rapid_Razor_Bob Wellicht toch maar eens tijd voor een financiele vergoeding voor de gasten ipv opsparen voor volgend jaar! reageer retweet
Is dat een bandquote:
Scheelt weer een dilemma.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef PiRANiA het volgende:
Lykke Li is overigens ook ziek, maar misschien knapt die weer op voor LL.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef Junkie het volgende:
Is dit niet het effect als je allemaal kleine bandjes plant.
Die zitten nog allemaal aan de drugs, etc.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef Junkie het volgende:
Alsof Lowlands ooit veel grote bands hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef Junkie het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 15:18:34Laat het de allerlaatste zijn. Paul Kalkbrenner geeft aan niet te kunnen. Meer later #LL11 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan. (je hebt een PM btw)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Hey KINK, nog MEGA dikke dank voor de kaartjes !!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:19 schreef PiRANiA het volgende:
OMG ik schrok ZO ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik al zei Pir, hier scoor je geen vrouwkes mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Serieus ik dacht "OMG DAT KAN NIET GRAPJE ZEKER WTF HOE KAN DAT LAAT HET EEN GRAP ZIJN ANDERS WEET IK NIET WAT IK MOET DOEN MAN" en toen dacht ik 'oh laat ik even verder kijken' en toen was het een grapje maar ik ben nu wel halfdood JA kutpir
Alleen vrouwen met humor, dat zijn er helaas niet zoveelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat ik al zei Pir, hier scoor je geen vrouwkes mee.
of juist wel, tijdelijk emotioneel labiel enzo...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat ik al zei Pir, hier scoor je geen vrouwkes mee.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:23 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
of juist wel, tijdelijk emotioneel labiel enzo...
Ik dacht dat ze dat zouden doen toen de krant uit kwamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Zou eigenlijk wel prachtig zijn...
Dat er veel van die kleinere bandjes afzeggen en niet komen. Waardoor ze die "grote" bands zouden boeken :p Dat al die mensen die aan het zeiken waren over de line up hun kaarten voor niks hebben verkocht :p.
Niet dat dit gaat gebeuren maar toch.
Kíjkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:23 schreef MaJo het volgende:
Ik wist meteen dat het een grap wasWel een goeie
ik zou je eerder heel hard gaan slaan en eisen dat je een chocoladetaart voor me zou kopen. En nog harder slaan en wegrennenquote:
En ik ben nog een vrouw ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kíjk.
Ik zou het zelf niet trekken hoor, een afzegging van Paul.
meer ruimte om te genieten voor mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
En ik ben nog een vrouw ook
Heb alleen niks met Kalkbrenner
Ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik zou je eerder heel hard gaan slaan en eisen dat je een chocoladetaart voor me zou kopen. En nog harder slaan en wegrennen
Daar scoor je wel chicks mee. Kijk maar naar mijn wederhelft. Die doorstaat al 8 maanden negeradoratie.quote:
........................quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar scoor je wel chicks mee. Kijk maar naar mijn wederhelft. Die doorstaat al 8 maanden negeradoratie.
Lolwhutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar scoor je wel chicks mee. Kijk maar naar mijn wederhelft. Die doorstaat al 8 maanden negeradoratie.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef GotC het volgende:
Facebook:
Tijd voor het #Proostmoment van de week! Dit jaar kun je op het festival der festivals niet alleen genieten van de goede sfeer maar ook van onze koelservice! Hier kun je je 33cl blik inwisselen voor een koud biertje. Zien we jou bij de koelservice op de camping?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |