doeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, op dit tijdstip waarop we allemaal zo goedgehumeurd zijn meld ik jullie even dat ik ga slapen.Welterusten alvast kiddo's!
En monky, je bent een lekker wijf.
okquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, op dit tijdstip waarop we allemaal zo goedgehumeurd zijn meld ik jullie even dat ik ga slapen.Welterusten alvast kiddo's!
Trusten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Chloroform het volgende:
Slaap zacht, zoete prinsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:34 schreef Chloroform het volgende:
buiten frietenbakker ben ik ook nog is nachtapotheker en boekhouderquote:
Oh hoi, jij bent een kutuser. Doei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achter erm frietkraam zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:35 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/307803]Frietkraam[ /url] het volgende:
ik ga werken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:36 schreef Plastic_zak het volgende:
monkyyy gebruikt pics van zijn nichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh hoi, jij bent een kutuser. Doei.
oh hoi jij bent een lelijke kit tovetstok doriquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh hoi, jij bent een kutuser. Doei.
nee werken aan mijn nieuwe project gepatenteerde wiet-frietquote:
Ik mag geen wiet, dan krijg ik een episodequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:37 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
nee werken aan mijn nieuwe project gepatenteerde wiet-friet
oh heerlijk mogen ik getrude en de kits een keet langskomwnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:37 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
nee werken aan mijn nieuwe project gepatenteerde wiet-friet
kom adam oost dorklaan 25 ik zal jou tanden regt slaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
wt nou jonge wij zijn ntb jwt.
Staan al recht maar bedankt voor het aanbod, fiets kopen? Net nieuw gejat 50 euro.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
kom adam oost dorklaan 25 ik zal jou tanden regt slaan
fiedz? Ik jad autos froentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staan al recht maar bedankt voor het aanbod, fiets kopen? Net nieuw gejat 50 euro.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat vindt monkyyy hiervan?
quote:
ik fijne mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat vindt monkyyy hiervan?
nep mocro.. echte mocro's zeggen waggiequote:
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:43 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
nep mocro.. echte mocro's zeggen waggie
ik ben geen makraw, ik k berm.andorroonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:43 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
nep mocro.. echte mocro's zeggen waggie
Nep andorrees.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ben geen makraw, ik k berm.andorroon
Normaal loop ik ooit nooit met een horloge, dus ik ben bang dat dit een impulsaankoop isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is wel mooi ja : Ik loop zelf alleen al 7/8 jaar niet meer met een horloge.
bidd echte bazen hki kl en. Op hun sgs 2quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is wel mooi ja : Ik loop zelf alleen al 7/8 jaar niet meer met een horloge.
Ok.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
bidd echte bazen hki kl en. Op hun sgs 2
Heb ik ook veel last van, maar de aankoop komt er gelukkig nooit van, alleen het idee om het te willen kopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Normaal loop ik ooit nooit met een horloge, dus ik ben bang dat dit een impulsaankoop is
Ik ga er maar een nachtje uhhhh, ochtendje over slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ik ook veel last van, maar de aankoop komt er gelukkig nooit van, alleen het idee om het te willen kopen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ga er maar een nachtje uhhhh, ochtendje over slapen
Trusten
Top 500 subforum Onzin voor je leven! van 16-08-2011| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |