Sssssssspannenddddddddddddddddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou zeg maar niks tegen dr dan![]()
IB zegt net dat we ons ingeschreven hebben
Hahah... Nou, ze betalen zich nu helemaal scheel aan een 2e verdieping in een woonhuis (waar ook gewoon mensen doorheen lopen die op zolder wonen) omdat de huur zo(!) hoog ligt dat ze geen huursubsidie krijgen. Ik ben bang dat ze zelf alles als aasgieren in de gaten houdenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
Die dingen in galgenveld zijn prima. Wel eens op bezoek geweest. Wel een tijdje geleden en ik was niet 100% helder.
Das knap prijzigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef Dupje het volgende:
Spannend Yasha! Hoelang duurt het voordat je iets hoort?
Ik heb dinsdag weer een bezichtiging, ditkeer hier: http://huuroverzicht.nl/i(...)aat=Sint+Jorisstraat
In Den Bosch dus
Dat dachten wij ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[...]
Dat appartement in DB ziet er knus uitlekker licht ook!
Mja, ik kan er niks aan doen, maar veel goedkoper vind je bijna niet in Den Bosch. En in Nijmegen en Eindhoven trouwens ook niet. Het is een drama.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Das knap prijzigLocatie is vast prima, maar het is wel een relatief oud en niet zo ruim appartement.
En die parkeervergunning, je kunt zaterdags dus nooit parkeren(al zullen jullie daar geen last van hebben
).
Zie de verschrikking van particulier/niet sociaal huren
Nee, daarom is het ook echt kut dat huren eigenlijk alleen redelijk is als het via de sociale huur gaat. Anders is het heel slecht wat vinden, of ze stellen bizarre eisen, of je betaalt gewoon veelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook
[..]
Mja, ik kan er niks aan doen, maar veel goedkoper vind je bijna niet in Den Bosch. En in Nijmegen en Eindhoven trouwens ook niet. Het is een drama.
Precies. Had nl een appartement gezien, vet mooi met uitzicht op een meer. Wel duur (760 excl), maar wel 80m2. Dus ik wilde een bezichtiging. Allemaal prima. Bellen ze vandaag, ja, je bruto inkomen moet 4,5 keer (!!!!!) de huur zijn. PARDON?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, daarom is het ook echt kut dat huren eigenlijk alleen redelijk is als het via de sociale huur gaat. Anders is het heel slecht wat vinden, of ze stellen bizarre eisen, of je betaalt gewoon veel
Maar waarom Den Bosch eigenlijk?
Waarom zou je buiten de stad willen wonen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:11 schreef IrishBastard het volgende:
Is er buiten de stad niets te vinden? Ergens waar wel treinen of iig bussen komen, maar waar het mogelijk goedkoper huren is?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:11 schreef IrishBastard het volgende:
Is er buiten de stad niets te vinden? Ergens waar wel treinen of iig bussen komen, maar waar het mogelijk goedkoper huren is?
Ik zou best in Lent willen wonen hoor. Maar Den Bosch is uiteindelijk toch centraler. En verder dan Lent (Bemmel, Elst ed) wil ik niet gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je buiten de stad willen wonen?
Omdat je dan wel iets kunt vinden/betalen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom zou je buiten de stad willen wonen?
Ja, maar zoiets heb je tussen hier en Utrecht/hier en Eindhoven toch wel meer?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou best in Lent willen wonen hoor. Maar Den Bosch is uiteindelijk toch centraler. En verder dan Lent (Bemmel, Elst ed) wil ik niet gaan
Bemmel vind ik te ver van een station, Elst is al teveel naar het noordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, maar zoiets heb je tussen hier en Utrecht/hier en Eindhoven toch wel meer?
Waarom geen Bemmel/Elst?
Wat is de eindbestemming dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed (qua reistijd) in Nijmegen blijven wonen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |