Heb je onze boodschap nog gelezen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:06 schreef Californium het volgende:
Jammer dat gister niet ging lukken! Misschien vanavond! dan kan ik mijn fiets weer gewoon gebruiken. Nu alweer onderweg naar werk!
Speurtocht door de stad staat erquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef IrishBastard het volgende:
Meestal van die spellen met de fonteinen enzo.
Of hebben jullie de videospeurtocht vandaag?
Volgens mij is dat de Thaliaspeurtocht. If so, dan is hij volgens mij altijd wel leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Speurtocht door de stad staat er
Ah, dat hadden wij vaak 's avonds. Moesten we de meest lijpe dingen op de foto zetten. Creativiteit werd beloond. En wat altijd goed werkt: de jury manipuleren. Je komt de meest creatieve omkopingsmethoden tegen, schitterendquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, volgens mij moet je hier filmpjes/foto's maken van de opdrachten die gedaan worden. Garant voor veel plezier, ook voor de mentoren
Booyah, hoe word ik jury?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:20 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik geloof dat er bij ons in de regels staat dat je hogere punten krijgt indien je de jury tequila geeft
Zit op de zaak. Tequilla-breaks doen we (nog) niet aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:25 schreef IrishBastard het volgende:
Geen idee. Ga d'r gewoon bijzitten zou ik zeggen
Tequilla staat trouwens nog steeds op mijn 'top-5-nooit-meer-doen' lijst. Wel onderaan, maar toch. Tevens lekker werk heb jij danquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:29 schreef IrishBastard het volgende:
Iemand hier heeft ooit het idee gehad om bij iedere gevonden fout bij de tests een tequila te adten. Geeft wel een bijzondere werksfeer
Behaalde vakken snap ik, maar nu willen ze opeens dat ik heel mijn vakkenpakket laat goedkeuren, terwijl dat geen hol uit maakt. Reken dan desnoods óf mijn volle minor nog, óf trek die vakken er vast af. Gaat geen hol uitmaken voor mijn financiering (die krijg ik toch wel voor alleen de master, bijvoorbeeld).quote:Ik denk dat dit wel af te handelen zal zijn, maar van jou wil ik dan graag een overzicht van je behaalde vakken ontvangen, een ingevuld vakkenpakket (zie site ow.bureau) en het examendoel (P, Ba, Ma). Als ik de informatie morgen heb, dan kan hier waarschijnlijk nog tijd voor worden gereserveerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |