coban is echt wel echt hoor, we hebben gebeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef amenth het volgende:
ik ga slapen man 9 uur traine
en oja voor de coban rukkers dat is gewoon zon figuur hoor [ afbeelding ] met der zelfsot singature zogenaamd of grap is ahahahaha
niet ze is liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef amenth het volgende:
en oja voor de coban rukkers dat is gewoon zon figuur hoor [ afbeelding ] met der zelfsot singature zogenaamd of grap is ahahahaha
İk hou ook van jou amenth.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef amenth het volgende:
Maar... maar...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar ik zei zonder dat iemand het ziet.
Dat is wel serieus lekker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tof, geef mij een friet stoofvlees en een lihan-boutje
Was je 3 weken wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef Faux. het volgende:
Toen ik wegging was iedereen alleen blij omdat ze dan voor drie weken een Faux.-loze nachtbagger hadden
Slaap lekker kiddo.quote:
En genoten dat we hebben! Drie weken lang.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:10 schreef Faux. het volgende:
Toen ik wegging was iedereen alleen blij omdat ze dan voor drie weken een Faux.-loze nachtbagger hadden
En ik maar denken dat mensen me een beetje beginnen op te merken hierquote:
Ja toch, je weet toch aight, jij bent mijn kiddo man.quote:
Shit als je als developer al niet opgemerkt wordt, wat voor hoop is er dan voor ons gewone usersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mensen me een beetje beginnen op te merken hier
quote:
Eitjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:11 schreef SawIt het volgende:
[..]
Dat is wel serieus lekker!
Komt eraan, sla erbij?
Geen, tenzij je blauw of rood wordt is er voor ons, zwartjes, geen hoop!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Shit als je als developer al niet opgemerkt wordt, wat voor hoop is er dan voor ons gewone users
Bijnaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Tha-CheF het volgende:
I heard that this is were the magic happend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Happend iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Tha-CheF het volgende:
I heard that this is were the magic happend?
Jij bent in ieder geval nog iets! die leegte tussen Tchock en het post-id doet pijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen, tenzij je blauw of rood wordt is er voor ons, zwartjes, geen hoop!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kijk Inception.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdatquote:
* Danny wakker bellen gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:13 schreef SawIt het volgende:
Kan iemand mij mod maken, ik heb wat toe te voegen!!!!
Ik ben de anus van de FOK!-crew hoor, zelfs jij bent meer dan ik. Komt wel goed met je hoor. Misschien word je ooit wel mod. Lekker hosselen dit dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval nog iets! die leegte tussen Tchock en het post-id doet pijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kijk Inception.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het over 5 jaar nog eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
Na de zesde keer kijken snapte ik er nog steeds niks van
Je gebruikt de tag nieteens!quote:
ben je 40?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer het over 5 jaar nog eens.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben de anus van de FOK!-crew hoor, zelfs jij bent meer dan ik. Komt wel goed met je hoor. Misschien word je ooit wel mod. Lekker hosselen dit dat.
* Faux. noteert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch, je weet toch aight, jij bent mijn kiddo man.
Djeezquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]lieef. Waarom ben jij de anus van de FOK!-crew eigenlijk, ik dacht dat Djeez dat was?
Ik heb een vrije dag, vandaar.quote:
Dat, ik snap hem namelijk wel, hij is over 10 minuten afgelopen gok ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]lieef. Waarom ben jij de anus van de FOK!-crew eigenlijk, ik dacht dat Djeez dat was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |