Je mag hem boven je bed hangenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yvonne noemt je een held, mag ik een haar van je ruiken?
Hard neuken die zooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze valt op oudere jongens. Ik ben 19.
Ik kom dagelijks in Noord-Afrikaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Nee ik zit niet op te letten. Ik ging de voorgaande jaren altijd naar Egypte dus ben gewend om Noord-Afrika te zeggen.
Ja hoor, TR ligt in Afrikaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Nee ik zit niet op te letten. Ik ging de voorgaande jaren altijd naar Egypte dus ben gewend om Noord-Afrika te zeggen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ja hoor, zojuist is er weer een flesje bier opengetrokken
Ik heb afgelopen weekend ook flink aan de HJ gezeten, bazenbier tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ja hoor, zojuist is er weer een flesje bier opengetrokken
Zuchtquote:
Och Yvonnetje toch..quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
Nee turkije is TURK ofzoquote:
Wat toevallig. Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze valt op oudere jongens. Ik ben 19.
Je kunt toch gewoon verder koppelen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is er nou voor elke dag een aparte reeks?
Kijk eens wie we daar hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Turkije, all-in vakanties, verzameling tokkies.
Dat zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ook flink aan de HJ gezeten, bazenbier toch
Klopt, omdat de laatste nachtbagger topics altijd door mods gesloten worden, kan er geen nieuw topic gemaakt worden vanuit dat oude topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is er nou voor elke dag een aparte reeks?
Die hun 15-jarige dochters meenemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet wat je bedoelt, heb je misschien pics ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die hun 15-jarige dochters meenemen.
Nee, wel een taalcursus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld, heb je misschien pics ?
Zeker!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Alleen ging ik zaterdag bier halen, maar was de Hertog Jan uitverkocht!![]()
Toen ben ik maar voor een krat Alfa gegaan, ook lekker

Ja nee, de ene keer wordt er gekoppeld aan een algemene nachtbagger-reeks en de andere keer gebeurd het weer per dagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon verder koppelen?
Lookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
Gebeurt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, de ene keer wordt er gekoppeld aan een algemene nachtbagger-reeks en de andere keer gebeurd het weer per dag
Trusten Foxje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef Faux. het volgende:
Ik ga maar eens kijken of de trein naar droomland zo vertrekt. Slaap lekker iedereen
Dat staat slordigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, de ene keer wordt er gekoppeld aan een algemene nachtbagger-reeks en de andere keer gebeurd het weer per dag
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Lindgren., rot op, dat is mijn taak lul.
Ik ben ouder. Ik doe het al sinds ik geboren ben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
Lindgren., rot op, dat is mijn taak lul.
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, omdat de laatste nachtbagger topics altijd door mods gesloten worden, kan er geen nieuw topic gemaakt worden vanuit dat oude topic.En worden ze dus ook niet automatisch gekoppeld.
Wat moet jij dan ineens?quote:
Echt hè.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef Faux. het volgende:
Ik ga maar eens kijken of de trein naar droomland zo vertrekt. Slaap lekker iedereen
Kut, vergeten dat ik daarmee jouw vakantie omschreef. Sorry.quote:
Lindgren. is 19 en is ouder dan Chloroform en Chloroform had m'n moeder kunnen zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben ouder. Ik doe het al sinds ik geboren ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |