Vind ik ook, maar het gebeurt wel steeds. Maar dat heeft ook te maken met....quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, omdat de laatste nachtbagger topics altijd door mods gesloten worden, kan er geen nieuw topic gemaakt worden vanuit dat oude topic.
Zonde, ik vind die reeksen uitermate praktisch.quote:
blub blub blub zoiets toch?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kut, vergeten dat ik daarmee jouw vakantie omschreef. Sorry.
Denken dat Lindgren. ouder is dan ik ben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
Lindgren. is 19 en is ouder dan Chloroform en Chloroform had m'n moeder kunnen zijn?
Zo gauw je geld hebt voor de snackbarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef SawIt het volgende:
[..]
Kusje wanneer gaan we uiteten, op mijn kosten uiteraard?
Jij was toch 16?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat Lindgren. ouder is dan ik ben.
Ja jammer, had verwacht dat je toe zou happen.quote:
Ohquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denken dat Lindgren. ouder is dan ik ben.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef Omdatappel het volgende:
Ik schrok toen ik dit topic aanklikte.
Oh hai OA.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef Omdatappel het volgende:
Jouw neem ik alleen mee naar de duurste restaurants, ik heb laatst wel een snackbar gekochtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo gauw je geld hebt voor de snackbar
Ik wil dat wel even zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Dalando het volgende:
Als iemand Yvonne gaat FOK!hosselen eet ik 3 rode pepers zonder dat iemand het ziet.
Lang geleden was ik 16 ja.quote:
Ja maar ik zei zonder dat iemand het ziet.quote:
Enjoyquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga er vandoor mensen. Nu écht. Tot over 9 dagen!Kusjes aan iedereen en nog een voor appel.
Sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef Omdatappel het volgende:
Havefun manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga er vandoor mensen. Nu écht. Tot over 9 dagen!Kusjes aan iedereen en nog een voor appel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
Geniet ervan eh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
7 ja.quote:
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
Helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja jammer, had verwacht dat je toe zou happen.
quote:
quote:
Tof, geef mij een friet stoofvlees en een lihan-boutjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:07 schreef SawIt het volgende:
[..]
Jouw neem ik alleen mee naar de duurste restaurants, ik heb laatst wel een snackbar gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |